Agent Carterquote:
Jij deed iets met ICT tochquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik liep een half jaar ergens stage waar ik het leuk vond maar nog steeds had ik veel liever gewoon vrije tijd
juist ja een waanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel vertellen ivm details maar mijn werk is wel zeer zeker belangrijk voor een deel van de noordelijke bevolking, ja.
En daarbij vooral voor mijzelf dat ik in elk geval in de waan ben nuttig bezig te zijn en ook nog het gevoel krijg waardevol te zijn binnen dit bedrijf.
MAHL is tot over zijn oren verliefd nadat ik een mooie pic met mooie rondingen van Hayley posttequote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht ik ook aan maar ik denk dat hij het over die chick uit agent carter heeft
zeker weten, uistel kan ook makkelijk, echt als je open blijft is zoveel makkelijkerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja hoor prima lui, heb er vaak contact meeAls je je gewoon netjes aan de regels houdt en duidelijk communiceert willen ze je ook vaak gewoon helpen, verzoeken inwilligen etc.
begrijpelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MAHL is tot over zijn oren verliefd nadat ik een mooie pic met mooie rondingen van Hayley postte
Een luie dikzak met principes dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weigerde ook altijd huiswerk in het weekend of vakanties te doen
kun je gelijk ff checken of het strand er nog ligtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:54 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga ff buiten checken of het niet te hard waait om lekker te skaten vanmiddag.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je gelijk ff checken of het strand er nog ligt
quote:
NIET!!!! GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
haha iemand is mad dat ie kaal is hahaha
Bespaar je de moeite, ik ben net buiten geweest en het waait niet te hard.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:54 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga ff buiten checken of het niet te hard waait om lekker te skaten vanmiddag.
Nee, ik woon niet meer in Oostende.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je gelijk ff checken of het strand er nog ligt
Zouden meer mensen moeten hebben.quote:
Komt hij ook nog eens een keer aankakkenquote:
Vind Simmons en Skye wel beter hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MAHL is tot over zijn oren verliefd nadat ik een mooie pic met mooie rondingen van Hayley postte
Als je op de wc zit zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het er op aankomt ben ik gewoon een harde en betrouwbare werker
Lul niet manquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, was een slimme keuze omdat er nergens werk in te vinden is
Jij hebt ooit gewerkt bij de fiscus?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker weten, uistel kan ook makkelijk, echt als je open blijft is zoveel makkelijker
je kunt altijd op me rekenen in online shooters, ik ga altijd voor de objective en bied mijn teammaten supporting firequote:
hier in de buurt niet en ik ga niet ergens werken waarvoor ik met de trein moet reizenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Lul niet manWerk zat voor scriptkiddies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |