quote:
Dit. Sowieso, bij de eerste klap moet je je biezen al pakken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:57 schreef DoubleDip het volgende:
Weggaan, en liefst snel. Anders zit je straks in zo'n spiraal van slaan, excuus en kusjekroel en weer slaan. Enzovoorts.
Volledig mee eens, als je je laat slaan gaat het sowieso al de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dit. Sowieso, bij de eerste klap moet je je biezen al pakken.
Fixed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Je weet dat 't gewoon strafbaar is wat hij doet toch? Is gewoon mishandeling, wegwezen. Je hebt met je poten van je vriendin iedereen af te blijven.
Angst voor nieuwe dingen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef aloa het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen dat vrouwen zich laten slaan en dan ook nog bij die vent blijven![]()
Waarom?
Leuk joh, chantage.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef sjienr het volgende:
hij zegt dat als ik bij hem weg ga dat hij geen leven meer heeft en dan maakt hij zichzelf van kant.zijn ex heeft zelfmoord gepleegd dus ik denk dat hij daar geen grapjes over zou maken. ook weet ik dat hij een wapen heeft dus het zou kunnen doen. (natuurlijk zou het ook zonder wapen kunnen.) ik denk er ook al een tijdje over na om bij hem weg te gaan en gewoon er van uit te gaan dat hij geen zelfmoordpoging gaat doen.
overigens is hij ook al eens vreemdgegaan en wil ik wel bij hem weg. ik ben alleen bang voor de gevolgen..
het is alleen dat ik weinig kan beginnen doordat hij 1.95 lang is en aardig gespierd en ik 1.55.. ik kan vaak genoeg tegen hem schreeuwen dat ik het niet meer wil en dan is hij wel even verdrietig en komt ie met excuus, valse beloftes enz. ik denk wel dat ik bij hem weg ga.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:03 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Volledig mee eens, als je je laat slaan gaat het sowieso al de verkeerde kant op.
Je blijft dus bij hem uit angst dat hij je wat aan doet lijkt het, lees het volgende:quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef sjienr het volgende:
hij zegt dat als ik bij hem weg ga dat hij geen leven meer heeft en dan maakt hij zichzelf van kant.zijn ex heeft zelfmoord gepleegd dus ik denk dat hij daar geen grapjes over zou maken. ook weet ik dat hij een wapen heeft dus het zou kunnen doen. (natuurlijk zou het ook zonder wapen kunnen.) ik denk er ook al een tijdje over na om bij hem weg te gaan en gewoon er van uit te gaan dat hij geen zelfmoordpoging gaat doen.
overigens is hij ook al eens vreemdgegaan en wil ik wel bij hem weg. ik ben alleen bang voor de gevolgen..
Enneh, wapen thuis, klinkt niet echt heel goed de relatie waar je in zit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Je weet dat 't gewoon strafbaar is wat hij doet toch? Is gewoon mishandeling, wegwezen. Je hebt met je poten van je vriendin af te blijven.
Hoe oud zijn jullie eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef sjienr het volgende:
[..]
het is alleen dat ik weinig kan beginnen doordat hij 1.95 lang is en aardig gespierd en ik 1.55.. ik kan vaak genoeg tegen hem schreeuwen dat ik het niet meer wil en dan is hij wel even verdrietig en komt ie met excuus, valse beloftes enz. ik denk wel dat ik bij hem weg ga.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |