abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162130739
ik werd/word aangezien als troll, verder zat ik ook niet te wachten op mensen die mij een schuldgevoel probeerden aan te praten, er grapjes over maakten of wat dan ook. ik kwam hier puur voor advies. niet meer reageren aub.

[ Bericht 69% gewijzigd door sjienr op 13-05-2016 23:32:42 ]
pi_162130769
Waarom ben je nog bij hem? (retorische vraag trouwens)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_162130825
Run !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_162130865
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 20:50 schreef Geerd het volgende:
Run !!
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_162130934
Waarom laat je hem jou een klap geven? Ik begrijp vriendschappelijk stoeien, maar daar komt toch geen slaan bij kijken?

Eerstvolgende tik als een Volendams Viswijf blèren dat hij zijn poten thuis houdt.

Als dat niet werkt:
quote:
Run !!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_162131137
Weggaan, en liefst snel. Anders zit je straks in zo'n spiraal van slaan, excuus en kusjekroel en weer slaan. Enzovoorts.
  donderdag 12 mei 2016 @ 20:57:17 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162131138
T verdriet achteraf is enkel oprecht als hij t daarna niet nog een keer doet.
Herhaalt ie t wel, beteken je blijkbaar niet genoeg voor hem, want hij vindt t blijkbaar niet erg genoeg dat hij je letterlijk en geestelijk pijn doet ...
pi_162131177
"Ja maar..."
NEE
Gewoon weggaan.
Punt.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_162131196
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 20:57 schreef DoubleDip het volgende:
Weggaan, en liefst snel. Anders zit je straks in zo'n spiraal van slaan, excuus en kusjekroel en weer slaan. Enzovoorts.
Dit. Sowieso, bij de eerste klap moet je je biezen al pakken.
pi_162131376
Dit meen je?
Je laat je toch niet slaan. Wegwezen en snel :{
pi_162131413
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 20:58 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Dit. Sowieso, bij de eerste klap moet je je biezen al pakken.
Volledig mee eens, als je je laat slaan gaat het sowieso al de verkeerde kant op.
pi_162131489
Wegwezen bij die kerel. Echt. Weg.wezen.
Whatever...
pi_162131604
Je weet dat 't gewoon strafbaar is wat hij doet toch? Is gewoon mishandeling, wegwezen. Je hebt met je poten van je vriendin af te blijven.
pi_162131638
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Je weet dat 't gewoon strafbaar is wat hij doet toch? Is gewoon mishandeling, wegwezen. Je hebt met je poten van je vriendin iedereen af te blijven.
Fixed.
pi_162131678
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Fixed.
Ja tuurlijk, maar ik vertaalde het naar de situatie van de TS.
pi_162131764
Ik heb echt nooit begrepen dat vrouwen zich laten slaan en dan ook nog bij die vent blijven :{
Waarom?
pi_162131792
hij zegt dat als ik bij hem weg ga dat hij geen leven meer heeft en dan maakt hij zichzelf van kant.zijn ex heeft zelfmoord gepleegd dus ik denk dat hij daar geen grapjes over zou maken. ook weet ik dat hij een wapen heeft dus het zou kunnen doen. (natuurlijk zou het ook zonder wapen kunnen.) ik denk er ook al een tijdje over na om bij hem weg te gaan en gewoon er van uit te gaan dat hij geen zelfmoordpoging gaat doen.

overigens is hij ook al eens vreemdgegaan en wil ik wel bij hem weg. ik ben alleen bang voor de gevolgen..
pi_162131794
Wat houdt dat 'stoeien' eigenlijk in? Klinkt nogal kinderachtig.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_162131804
quote:
Run !!
Nieuw is niet altijd beter.
pi_162131812
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef aloa het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen dat vrouwen zich laten slaan en dan ook nog bij die vent blijven :{
Waarom?
Angst voor nieuwe dingen.
pi_162131845
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef sjienr het volgende:
hij zegt dat als ik bij hem weg ga dat hij geen leven meer heeft en dan maakt hij zichzelf van kant.zijn ex heeft zelfmoord gepleegd dus ik denk dat hij daar geen grapjes over zou maken. ook weet ik dat hij een wapen heeft dus het zou kunnen doen. (natuurlijk zou het ook zonder wapen kunnen.) ik denk er ook al een tijdje over na om bij hem weg te gaan en gewoon er van uit te gaan dat hij geen zelfmoordpoging gaat doen.

overigens is hij ook al eens vreemdgegaan en wil ik wel bij hem weg. ik ben alleen bang voor de gevolgen..
Leuk joh, chantage. :')
Nog vreemdgegaan ook _O-

man man man
pi_162132010
Hij is vreemdgegaan, hij slaat je én hij chanteert je door te zeggen dat hij zelfmoord gaat plegen als je bij hem weggaat.
Als je nú nog bij hem blijft, is het je eigen schuld ook.
pi_162132034
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:03 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Volledig mee eens, als je je laat slaan gaat het sowieso al de verkeerde kant op.
het is alleen dat ik weinig kan beginnen doordat hij 1.95 lang is en aardig gespierd en ik 1.55.. ik kan vaak genoeg tegen hem schreeuwen dat ik het niet meer wil en dan is hij wel even verdrietig en komt ie met excuus, valse beloftes enz. ik denk wel dat ik bij hem weg ga.
pi_162132056
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef sjienr het volgende:

Je blijft dus bij hem uit angst dat hij je wat aan doet lijkt het, lees het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:06 schreef BredeBroeder het volgende:
Je weet dat 't gewoon strafbaar is wat hij doet toch? Is gewoon mishandeling, wegwezen. Je hebt met je poten van je vriendin af te blijven.
Enneh, wapen thuis, klinkt niet echt heel goed de relatie waar je in zit.
pi_162132095
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:14 schreef sjienr het volgende:

[..]

het is alleen dat ik weinig kan beginnen doordat hij 1.95 lang is en aardig gespierd en ik 1.55.. ik kan vaak genoeg tegen hem schreeuwen dat ik het niet meer wil en dan is hij wel even verdrietig en komt ie met excuus, valse beloftes enz. ik denk wel dat ik bij hem weg ga.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')