Jammer manquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Goed, ze heeft vandaag een sollicitatiegesprek voor een nieuwe stageplek. Ze had het niet super naar d'r zin bij haar huidige plek.
Verder heb ik haar sinds december niet meer gezien volgens mij
Zeer, vriend.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:59 schreef zeer het volgende:
[..]
niks mis met je eigen intelligentie aan de kaak stellen idd
kun je even zeggen dat wij het niet erg zouden vinden als ze regelmatig selfies post in USquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Goed, ze heeft vandaag een sollicitatiegesprek voor een nieuwe stageplek. Ze had het niet super naar d'r zin bij haar huidige plek.
Verder heb ik haar sinds december niet meer gezien volgens mij
Rot nou eens op met die verziekende rechtse troep van je, mafkees. Je bent niet goed dat je altijd zo loop te showen met al die haatdragende periodes in de geschiedenis om vervolgens te doen alsof het ergens anders om gaat.quote:
toen had ik net ban denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
Internet. Toen ze net op FOK! zat heeft ze ze wel eens geplaatst.
Die tijd hebben we gehad. KPD is nu de plek.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je even zeggen dat wij het niet erg zouden vinden als ze regelmatig selfies post in US
Besef goed dat dit slechts jouw mening is.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef zeer het volgende:
[..]
Rot nou eens op met die verziekende rechtse troep van je, mafkees. Je bent niet goed dat je altijd zo loop te showen met al die haatdragende periodes in de geschiedenis om vervolgens te doen alsof het ergens anders om gaat.
Doe rustig joh, negeer hem dan gewoonquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef zeer het volgende:
[..]
Rot nou eens op met die verziekende rechtse troep van je, mafkees. Je bent niet goed dat je altijd zo loop te showen met al die haatdragende periodes in de geschiedenis om vervolgens te doen alsof het ergens anders om gaat.
sorry ben niet zo van de straattaal, welk lichaamsdeel is noodles?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:00 schreef Crip het volgende:
zeer wil je een hapje vn mn noodles, ze zijn vegan.
Niks, ben gewoon jelly dat ik niet bij geile Turkse zusjes in hun achtertuin kan kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Internet. Toen ze net op FOK! zat heeft ze ze wel eens geplaatst.
[..]
Wat is daar mis mee?
Dat zal best, idd. Keer tijd dat je je gedraagt hier.quote:
Djedje op snapchat is echt de beste keuze ooit in mijn leven.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je even zeggen dat wij het niet erg zouden vinden als ze regelmatig selfies post in US
Kan zijn dat jij dat las.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeer, vriend.
Was las ik laatst, ben je technisch onderzoeker? Vet hoor
ik ben een nette sophisticated man, naakt vind ik niet mooi hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die tijd hebben we gehad. KPD is nu de plek.
nipplesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:02 schreef zeer het volgende:
[..]
sorry ben niet zo van de straattaal, welk lichaamsdeel is noodles?
Las ff dat ze bij jou in de tuin zaten, dacht al wtf.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha, is wel echt zo idd![]()
ze doet mij denken aan mijn verwesterde Turkse buurmeisjes.
Hoe ze met elkaar aldoor in de tuin zitten te praten over wijntjes en jongens en om de 3 minuten iets in de trant van OH M AI GODDD moeten roepen
Snap ik, zijn wel echt van die kardashian typjesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:02 schreef Drug het volgende:
[..]
Niks, ben gewoon jelly dat ik niet bij geile Turkse zusjes in hun achtertuin kan kijken
kun je even een subreddit aanmaken en die pics daarop postenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Djedje op snapchat is echt de beste keuze ooit in mijn leven.
Functioneel naakt ook niet? of kunstzinnig naakt?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben een nette sophisticated man, naakt vind ik niet mooi hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |