ik heb het SC record voor meeste mensen boos maken in de minste hoeveelheid tijd met mijn volwassen gimmick hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij bent gewoon de meest slechte troll ooit, ga lekker mexicano's eten, als je überhaupt weet wat het zijn
Walgelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:54 schreef McGrath het volgende:
JimmyDean is een Dylann Roof sympathisant
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga gewoon weg met je kutvlag Jimmy
Heeft daar helemaal niks mee van doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:55 schreef richolio het volgende:
ik zie het al, het is weer een nsb dingetje.
Je weet nog steeds niet welke vlag het is hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:57 schreef McGrath het volgende:
Dit is ook geen nazi vlag, gewoon de oude vlag van Duitsland!
[ afbeelding ]
Bagatelliserend gedrag dit, jij mag niet meer in Rotterdam komenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:57 schreef McGrath het volgende:
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je komt hier enkel om aandacht te krijgen, dat is wel beetje treurig verder
Wel badass vlag tho'quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:57 schreef McGrath het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je komt hier enkel om aandacht te krijgen, dat is wel beetje treurig verder
Okee. Nu weet ik het nog steeds niet, maar ok.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heeft daar helemaal niks mee van doen.
Hoe is het met Djedje?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Bagatelliserend gedrag dit, jij mag niet meer in Rotterdam komen
Hahaha, is wel echt zo iddquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Opso is mooi![]()
jammer dat ze zo retard is
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Okee. Nu weet ik het nog steeds niet, maar ok.
voyeurquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha, is wel echt zo idd![]()
ze doet mij denken aan mijn verwesterde Turkse buurmeisjes.
Hoe ze met elkaar aldoor in de tuin zitten te praten over wijntjes en jongens en om de 3 minuten iets in de trant van OH M AI GODDD moeten roepen
waar kun je haar foto's vinden dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha, is wel echt zo idd![]()
ze doet mij denken aan mijn verwesterde Turkse buurmeisjes.
Hoe ze met elkaar aldoor in de tuin zitten te praten over wijntjes en jongens en om de 3 minuten iets in de trant van OH M AI GODDD moeten roepen
niks mis met je eigen intelligentie aan de kaak stellen iddquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie snappen gewoon niet dat Jimmy gewoon wat aan de kaak wilt stellen.
Niks mis mee imo
Goed, ze heeft vandaag een sollicitatiegesprek voor een nieuwe stageplek. Ze had het niet super naar d'r zin bij haar huidige plek.quote:
heeft ie een goede kaaklijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie snappen gewoon niet dat Jimmy gewoon wat aan de kaak wilt stellen.
Niks mis mee imo
Internet. Toen ze net op FOK! zat heeft ze ze wel eens geplaatst.quote:
Wat is daar mis mee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |