Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom achterlijk en een debiel?
pedo is alleen bij kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken toch?quote:
dje?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker wijf. Compleet achterlijk en een debiel maar wel lekker. Maar daar zijn al zoveel van.
Ja.quote:
Vanwege haar posthistorie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom achterlijk en een debiel?
je bent 33 en praat nastyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pedo is alleen bij kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken toch?
En ze bloedt al dus mag het gewoon
mwa ook dat vond ik op zich nog meevallenquote:
laatste keer dat ik checkte was ze helemaal kaal andersquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus mevrouw ik kom binnen in de SC en meldt gelijk dat ' ik wil neuken'.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je bent 33 en praat nasty
net als je hoofd :$
Beneden?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:10 schreef zeer het volgende:
[..]
laatste keer dat ik checkte was ze helemaal kaal anders
Waarom?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa ook dat vond ik op zich nog meevallen
if she's old enough to pee she's old enough for mequote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze klopt niet volgens mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
if she's old enough to pee she's old enough for me
vertelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef richolio het volgende:
DjeDje en ik hebben een broeierig verleden
het wordt meermaals per dag hier op fok aangetoond dat er ergere users hier rondwandelen.quote:
Elke week samen naar de sauna ofzo?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef richolio het volgende:
Waardoor?quote:
een beetje een vochtig verleden toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef richolio het volgende:
mietjequote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ze hier lurkt, dus liever niet
Mja ergere... net zo erg dan. Gewoon kutgedrag was dat. Hoef er niet milder van te worden omdat ze knap is ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het wordt meermaals per dag hier op fok aangetoond dat er ergere users hier rondwandelen.
tegenwoordig makkelijk herkenbaar aan Haddock
Zweethut zoals natives doen? ik snap het niet.quote:
Godverdomme!!!!!!quote:
Oh gwn friendzone dusquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef richolio het volgende:
maar tis warm ben steeds in the moodquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus mevrouw ik kom binnen in de SC en meldt gelijk dat ' ik wil neuken'.
Van mijn hoofd klopt wel, ja
quote:
haha jij woont in drachtenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Godverdomme!!!!!!
DIE HEB IK NET MET VEEL MOEITE ERIN GEGOOID !!!!![]()
![]()
Als het zo warm is raak je in de mood, ja? krijg zelf altijd wat minder zin dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
maar tis warm ben steeds in the mood
hahaha jellyquote:
Okequote:
quote:
Ow nee ik juist meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het zo warm is raak je in de mood, ja? krijg zelf altijd wat minder zin dan.
[..]
hahaha jelly
Je kan ook buiten iets gaan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:16 schreef Der_Mann het volgende:
heb zin in morgen, dan is het eindelijk goed weer om te gamen zonder dat de playstation bijna ontploft
harrharrquote:
Overduidelijk dus een zeester, deze.quote:
ooooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je bent 33 en praat nasty
net als je hoofd :$
wattequote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
harrharr
[..]
Overduidelijk dus een zeester, deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |