Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom achterlijk en een debiel?
pedo is alleen bij kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken toch?quote:
dje?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker wijf. Compleet achterlijk en een debiel maar wel lekker. Maar daar zijn al zoveel van.
Ja.quote:
Vanwege haar posthistorie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom achterlijk en een debiel?
je bent 33 en praat nastyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pedo is alleen bij kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken toch?
En ze bloedt al dus mag het gewoon
laatste keer dat ik checkte was ze helemaal kaal andersquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aldus mevrouw ik kom binnen in de SC en meldt gelijk dat ' ik wil neuken'.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je bent 33 en praat nasty
net als je hoofd :$
Beneden?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:10 schreef zeer het volgende:
[..]
laatste keer dat ik checkte was ze helemaal kaal anders
Waarom?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa ook dat vond ik op zich nog meevallen
if she's old enough to pee she's old enough for mequote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze klopt niet volgens mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
if she's old enough to pee she's old enough for me
vertelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef richolio het volgende:
DjeDje en ik hebben een broeierig verleden
het wordt meermaals per dag hier op fok aangetoond dat er ergere users hier rondwandelen.quote:
Elke week samen naar de sauna ofzo?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef richolio het volgende:
Waardoor?quote:
een beetje een vochtig verleden toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:12 schreef richolio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |