ik zou het accepterenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik, zijn wel echt van die kardashian typjesnet iets te veel glamour zeg maar...
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je even zeggen dat wij het niet erg zouden vinden als ze regelmatig selfies post in US
Snapchat is beter voor aandachtshoeren dan fb, dus gok van wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:04 schreef zeer het volgende:
[..]
haha shitt![]()
ze is daar actiever dan op FB?
Echt he.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Snapchat is beter voor aandachtshoeren dan fb, dus gok van wel.
ik houd ze warm tussen mn thighsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:03 schreef zeer het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik bij je ben zijn ze afgekoeld ;s
Welke God is dat dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, vrouwen moeten gewoon zijn zoals God ze heeft gemaakt met een yogabroek aan
Zeer netjes en welwillend van je.quote:
Lekker wijf. Compleet achterlijk en een debiel maar wel lekker. Maar daar zijn al zoveel van.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
ik wil het ook al weet ik niet over wie het gaat mjaaaa
waarom achterlijk en een debiel?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker wijf. Compleet achterlijk en een debiel maar wel lekker. Maar daar zijn al zoveel van.
ze is 15 of zo man pedoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker wijf. Compleet achterlijk en een debiel maar wel lekker. Maar daar zijn al zoveel van.
alsof het een keuze isquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom achterlijk en een debiel?
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
pedo is alleen bij kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken toch?quote:
dje?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.quote:
Vanwege haar posthistorie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je bent 33 en praat nastyquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pedo is alleen bij kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken toch?
En ze bloedt al dus mag het gewoon
mwa ook dat vond ik op zich nog meevallenquote:
laatste keer dat ik checkte was ze helemaal kaal andersquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pedo is alleen bij kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken toch?
En ze bloedt al dus mag het gewoon
Aldus mevrouw ik kom binnen in de SC en meldt gelijk dat ' ik wil neuken'.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
je bent 33 en praat nasty
net als je hoofd :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |