helaas parkeertickets kun je ook niet meer declarerenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Kakmaar schijnt dat je zo over het hek heen kunt en gratis het park kan bezoeken.
quote:
Ah okquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb daar groot project, moet van de zomer nog heel veel vaker die kant op.
zegt me nog steeds helemaal niks..quote:
Hahaquote:
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je your en love met yer en luv vervangen
klopt inderdaad, schijnt nog erg makkelijk te gaan allemaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar nee nog niet. Even wachten tot papa of mama een abonnement heeft, kan ik die wel meenemen. Aangezien je alleen maar langs een poortje hoeft om hem te scannen.
Gewoon de pinguïn bazin in rijden dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:28 schreef zeer het volgende:
[..]
helaas parkeertickets kun je ook niet meer declareren
srs
Incl diner?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaMaar ik wil best wel een keer meetten hoor, je mag ook wel naar mijn huis toekomen.
Nieuwste dierenpark van NL.quote:
ik wil zekerheidquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar kunnen we dan nog wel even over praten
Ja vrienden hebben het getest en het werktquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
klopt inderdaad, schijnt nog erg makkelijk te gaan allemaal.
[..]
Gewoon de pinguïn bazin in rijden dan?
het aantal dierenparken dat ik in mijn leven heb bezocht is te tellen op 1 hand van een vuurwerkslachtoffer..quote:
Geeft niet.quote:
Ziet er uit als 15quote:
Ernstig vuurwerkslachtoffer? zoveel heb je ook niet in NL dacht ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het aantal dierenparken dat ik in mijn leven heb bezocht is te tellen op 1 hand van een vuurwerkslachtoffer..
ja. een stompje is voldoendequote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ernstig vuurwerkslachtoffer? zoveel heb je ook niet in NL dacht ik.
Nah ervaring is chiller. Al heeft deze denk ik meer ervaring dan de gemiddelde 40+er.quote:
Echt 0?quote:
Die Griek?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Kom ook wel eens in Emmen, maar alleen centrum, oude kantoorpand aldaar, dierentuin en dat overdekte winkelcentrum.
En keer bij dat restaurant op de hoek bij de wegwitte nog wat?
in nederland: ja.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
wie wilt spelletj emet mij spelen
behalve herman
hmm..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
behalve herman
Uh...?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Kom ook wel eens in Emmen, maar alleen centrum, oude kantoorpand aldaar, dierentuin en dat overdekte winkelcentrum.
En keer bij dat restaurant op de hoek bij de wegwitte nog wat?
Volgens mij niet, maar weet het niet zeker. Is al even geleden maar toen was het dacht ik een eetcafe. Is bij het stoplicht in Emmen aan de rechterkant bij kruispunt. Dacht al een wat ouder pand ook.quote:
Nee, idd. Oh wow..ging vroeger elke maand naar de dierentuin met abo. Was geweldig als kindquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in nederland: ja.
kinderboerderijen en dingen waar 1 kangoeroe rondloopt tel ik niet mee.
Wachtquote:
het stoplicht in Emmenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar weet het niet zeker. Is al even geleden maar toen was het dacht ik een eetcafe. Is bij het stoplicht in Emmen aan de rechterkant bij kruispunt. Dacht al een wat ouder pand ook.
Ik heb werkelijk geen idee wat hij bedoeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:37 schreef zeer het volgende:
[..]
het stoplicht in Emmen
er staan daar 6 miljard stoplichten
Valt 'ie toch mooi door de mand met doen alsof 'ie ooit in Emmen is geweest heh.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat hij bedoeld.
ja beetje stom grapjequote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:37 schreef zeer het volgende:
[..]
het stoplicht in Emmen
er staan daar 6 miljard stoplichten
wij werden mee het bos in genomen. waren meer een wandelfamilie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, idd. Oh wow..ging vroeger elke maand naar de dierentuin met abo. Was geweldig als kind
Die lunchroom staat niet bij een stoplicht maar zit in het overdekte gedeelte.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja beetje stom grapjemaar ik kom altijd uit het noorden natuurlijk, de hoofdweg naar Emmen toe. Gvd man waarom ben ik die naam van dat restaurant kwijt
zit redelijk dicht bij het centrum.
Even gegoogled, Emmen heeft geen streetviewmaar volgens mij was het die lunchroom van heren de wit.
hahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Valt 'ie toch mooi door de mand met doen alsof 'ie ooit in Emmen is geweest heh.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahazou ik ook denken hoor maar mijn geheugen is echt dikke aids
Omdat ze retard zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:41 schreef gianni61 het volgende:
waarom hebben alle retards opeens kapitein haddock als UI?
Oh nee je hebt gelijk, wapen van emmen is het. Ze waren daar toen ook vet lang bezig met verbouwen enzo van de weg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die lunchroom staat niet bij een stoplicht maar zit in het overdekte gedeelte.
wel makkelijk zoquote:
wtfquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:35 schreef Crip het volgende:
behalve herman
Ik dacht al.. als het niet wapen van Emmen is dan weet ik het ook echt nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nee je hebt gelijk, wapen van emmen is het. Ze waren daar toen ook vet lang bezig met verbouwen enzo van de weg.
Stond me toch echt bij dat het iets met de wit was maarja, zo zie je maar mijn geheugen is kakheeft wel een oorzaak
ja, wij ook. In de dierentuin wandel je ook veelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij werden mee het bos in genomen. waren meer een wandelfamilie.
nu nog eigenlijk
Rij er nog wel eens langs, ook al ff geleden hoor.. maar daar eten is al wel jaren terug.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik dacht al.. als het niet wapen van Emmen is dan weet ik het ook echt niet
je lage IQ?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
zo zie je maar mijn geheugen is kakheeft wel een oorzaak
Lage IQ hoeft niets te zeggen over geheugen.quote:
Ach heb er wel eens lekker gegeten met oma's verjaardag.quote:
mooi altijd die badass profileringquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lage IQ hoeft niets te zeggen over geheugen.
Dus dat denk ik niet. Denk drugsmisbruik.
het heeft mij gemaakt tot de persoon die ik nu ben.quote:
anti-held bedoel je of wat?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
het heeft mij gemaakt tot de persoon die ik nu ben.
Spierverslappers werken niet heel super samen met workoutquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:47 schreef Drug het volgende:
Zin om wat haze in de vaporizer te gooien, maar moet nog workout doen
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spierverslappers werken niet heel super samen met workout
Debiel, sukkel, mongool, anti-held. Noem het zoals je wil...quote:
Idd het is vrijdag, bijna weekend. Doe eens gek toch.quote:
not even oncequote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
Debiel, sukkel, mongool, anti-held. Noem het zoals je wil...
Vind paddo's echt eng, wat als ik een bad trip krijg en mezelf op het asfalt gooi ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
bietje chillen, morgen huisfissaatje bij maatje en zondag mss paddo's
Dan nationale feestdag vanaf dat momentquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vind paddo's echt eng, wat als ik een bad trip krijg en mezelf op het asfalt gooi ofzo
Wat betekent jouw UI?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:49 schreef JimmyDean het volgende:
Wie had dat topique ook al weer over dat hij alleen in een restaurant zat bier te drinken?
Gast, wat heb jij tegen mijquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Dan nationale feestdag vanaf dat moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |