helaas parkeertickets kun je ook niet meer declarerenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
Kakmaar schijnt dat je zo over het hek heen kunt en gratis het park kan bezoeken.
quote:
Ah okquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb daar groot project, moet van de zomer nog heel veel vaker die kant op.
zegt me nog steeds helemaal niks..quote:
Hahaquote:
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je your en love met yer en luv vervangen
klopt inderdaad, schijnt nog erg makkelijk te gaan allemaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar nee nog niet. Even wachten tot papa of mama een abonnement heeft, kan ik die wel meenemen. Aangezien je alleen maar langs een poortje hoeft om hem te scannen.
Gewoon de pinguïn bazin in rijden dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:28 schreef zeer het volgende:
[..]
helaas parkeertickets kun je ook niet meer declareren
srs
Incl diner?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaMaar ik wil best wel een keer meetten hoor, je mag ook wel naar mijn huis toekomen.
Nieuwste dierenpark van NL.quote:
ik wil zekerheidquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar kunnen we dan nog wel even over praten
Ja vrienden hebben het getest en het werktquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
klopt inderdaad, schijnt nog erg makkelijk te gaan allemaal.
[..]
Gewoon de pinguïn bazin in rijden dan?
het aantal dierenparken dat ik in mijn leven heb bezocht is te tellen op 1 hand van een vuurwerkslachtoffer..quote:
Geeft niet.quote:
Ziet er uit als 15quote:
Ernstig vuurwerkslachtoffer? zoveel heb je ook niet in NL dacht ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het aantal dierenparken dat ik in mijn leven heb bezocht is te tellen op 1 hand van een vuurwerkslachtoffer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |