nationalistische vlag*quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gekke vraag. Het is een voormalige nationale vlag.
beter een kneusje dan een nazi hehquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
VB is gewoon een beetje een kneusje.
Dit idd, voel je niet zo speciaal MAHL.quote:
nee dat is dit:quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat het niet ene vlag is die gebruikt werd tijdens de zwarte onderdrukking en segregatie in SA?quote:
Van wie?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
nu ben je dus echt overduidelijk aan het trollenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jawel. Die vlag van jou is een voormalige nationale vlag van een ander land.
nee, dan vraag je: van welk land?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan zeg je toch "nationale vlag van Nederland"
kloptquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:55 schreef richolio het volgende:
ik zie het al, het is weer een nsb dingetje.
dat doet hij altijd en altijd krijgt hij reacties, steelt al mijn aandachtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
nu ben je dus echt overduidelijk aan het trollen
Nee, dat is een kneus.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:54 schreef McGrath het volgende:
JimmyDean is een Dylann Roof sympathisant
[ afbeelding ]
Nee, jij laat zien dat je een domme sukkel bent.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
nu ben je dus echt overduidelijk aan het trollen
jij bent gewoon de meest slechte troll ooit, ga lekker mexicano's eten, als je überhaupt weet wat het zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat doet hij altijd en altijd krijgt hij reacties, steelt al mijn aandacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |