http://www.gezondtotaal.n(...)nen_meer_zin_in_seksquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
harrharr
[..]
Overduidelijk dus een zeester, deze.
Een zeester. Iemand die in bed stil ligt en met de benen en armen wijd zeg maarquote:
Heel mooi maar we zitten hier toch allemaal altijd op zolder of kelder met weinig tot geen zonlicht?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.gezondtotaal.n(...)nen_meer_zin_in_seks
Ik ben er net een paar dagen vanafquote:
hehehhe... ik lig nooit laten we t daar op houden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een zeester. Iemand die in bed stil ligt en met de benen en armen wijd zeg maar
Ergo je hoeft weinig te doen.
Is goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hehehhe... ik lig nooit laten we t daar op houden.
Och, we klagen niet. Ik noem een Meloewa, een SG...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker wijf. Compleet achterlijk en een debiel maar wel lekker. Maar daar zijn al zoveel van.
Daarom. Nee nog steeds niet. Heb je mij wel vaker gevraagd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, we klagen niet. Ik noem een Meloewa, een SG...
Jij nog wat gehoord van die Rosepetals trouwens? Die is ook al een tijdje afwezig
veel plezier Hermannquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
ok bedankt voor de mooie woorden jongens, ben blij dat ik zo geliefd ben hier
Waarom mis je een Michael Jackson travo zo erg?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, we klagen niet. Ik noem een Meloewa, een SG...
Jij nog wat gehoord van die Rosepetals trouwens? Die is ook al een tijdje afwezig
Hayley Atwells constante aanwezigheid in het Marvel Cinematic Universe lijkt nu toch daadwerkelijk aan een einde te komen. Na een voorlopig afscheid van haar personage, Margaret 'Peggy' Carter, in de MCU-films, stopt ook de tv-serie over de geheim agent.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
ik weiger dit te gelovenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom. Nee nog steeds niet. Heb je mij wel vaker gevraagd.
Was een man\jongen met veel make up op. Ik denk tegenwoordig wel transseksueel al.
Vrouwen met grote tieten van de televisie af halen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hayley Atwells constante aanwezigheid in het Marvel Cinematic Universe lijkt nu toch daadwerkelijk aan een einde te komen. Na een voorlopig afscheid van haar personage, Margaret 'Peggy' Carter, in de MCU-films, stopt ook de tv-serie over de geheim agent.
Zijn er meer van zo te zien.quote:
ja best welquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrouwen met grote tieten van de televisie af halen.x infinity
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar in TS zijn kringen is het gewoon om met vrienden een huis te betrekken. Alleen autisten gaan met vreemden wonen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 04:48 schreef Glasbak5 het volgende:
[..]
Dit! Daarom heb ik wss iets te hoge verwachtingen.
Blijf erbij dat ik het onfatsoenlijk vind om je zo op te stellen als je een studenten huis betrekt. Het is zo'n kleine moeite om even kennis te maken of een biertje te drinken, erna kun je gewoon je eigen gang gaan. Denk dat FOK niet de juiste plek is voor zo'n vraag, alle vooroordelen zijn weer bevestigd. De meeste mensen die hier claimen in allemaal verschilende studenten huizen te hebben gewoond zijn wss overal uitgekickt omdat ze net zo RASAUTISTISCH EN ASOCIAAL waren als mijn huisgenoot.
Inb4 veel boze posts
Wat de hel?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:31 schreef Catkiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jkse_portie_wtf.html
Jimmy geeft ook muziekles.
Ikr, sicke timing en alles.quote:
Toen ik klein was deed ik dat ook wel denk ik dat soort gedoe maar dan ben je niet echt bewust van wat je doet natuurlijk... blijft wel heel ergquote:
Jij hoort bij deze sc hermanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
Superlief dat jij je moeder helptquote:
Als die getailleerd zijn wel ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vrouwen t-shirt is echt heel ander dan een mannen t-shirt :s
Vind het wel meevallen. Alleen langere jurken wat problemen meequote:
Ja gewoon weet jequote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vrouwen t-shirt is echt heel ander dan een mannen t-shirt :s
Soepjurken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Alleen langere jurken wat problemen mee
kut zionistenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:50 schreef Crip het volgende:
https://www.facebook.com/theIMEU/videos/1377543508929227/
Wat ik dan meteen denk is dat er een reden is dat ze opgepakt werden en dat er genoeg opgevoed zullen worden om Israël te haten en alles zullen zeggen om Israël in een slecht daglicht te zetten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:50 schreef Crip het volgende:
https://www.facebook.com/theIMEU/videos/1377543508929227/
Echt goede reden om tegen de internationale verdragen en mensenrechten in te gaan idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ik dan meteen denk is dat er een reden is dat ze opgepakt werden en dat er genoeg opgevoed zullen worden om Israël te haten en alles zullen zeggen om Israël in een slecht daglicht te zetten.
Als je met opgevoed bedoelt dat de zionisten hen zo onderdrukken dat ze loco worden, dan jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ik dan meteen denk is dat er een reden is dat ze opgepakt werden en dat er genoeg opgevoed zullen worden om Israël te haten en alles zullen zeggen om Israël in een slecht daglicht te zetten.
Die hang ik standaard op aan kleerhangers, hebben allemaal andere lengte en vorm, dus wordt sws een mislukte stapel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Alleen langere jurken wat problemen mee
Tuurlijk niet. Zelf hebben ze daar geen aandeel in hoor. Altijd weer die joden en ongelovigenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vond het wel een leuke poster (nohomo, of notravo?)quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom mis je een Michael Jackson travo zo erg?
Nu je het zegt... dat doe ik ook meestal.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Die hang ik standaard op aan kleerhangers, hebben allemaal andere lengte en vorm, dus wordt sws een mislukte stapel.
Bewijs?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
rosepetals was geen transgender. hou es op.
Oké.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vond het wel een leuke poster (nohomo, of notravo?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |