Wat een semi-intellectuele aids.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:56 schreef Fripsel het volgende:
Interessant leesvoer![]()
http://www.frankwatching.(...)r-bekeken-onderzoek/
ik heb onregelmatige werktijden dus moet altijd van alles aannemen voor de buren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doordeweeks zijn mensen toch werken/naar school? Vooral in de ochtend zijn mensen vaak wel bezig. Ik vind het wel gek, veel dichte deuren voor die persoon
Moeders die hun kinderen naar school hebben gebracht en niet werken zijn juist vaak net weer terug.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doordeweeks zijn mensen toch werken/naar school? Vooral in de ochtend zijn mensen vaak wel bezig. Ik vind het wel gek, veel dichte deuren voor die persoon
Ja, ik zei al dat ik pakketjesmensen (en dus bezorgers van welke postsoort dan ook) wel logisch vind, verder niet. Maar ik verwacht ook geen pakketje vandaagquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:30 schreef Allures het volgende:
[..]
ik heb onregelmatige werktijden dus moet altijd van alles aannemen voor de buren.
Bezorgers hebben ook gewoon kantooruren vaak. Vooral van dingen als bloemen of zo (pakketjes kun je vaak ook 's avonds laten bezorgen)
Oh, ik ken moeders die daarna gelijk doorgaan boodschappen doen/theedrinken bij die en die. Juist in de ochtend vanalles doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moeders die hun kinderen naar school hebben gebracht en niet werken zijn juist vaak net weer terug.
Doe ik ook op een vrije dag. 's ochtends knallen zodat ik de rest van de dag niks moet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:42 schreef Allures het volgende:
Als ik huisvrouw was zou ik ook liever in de ochtend naar huis gaan en mijn shit doen zoals poetsen en de administratie (ik neem aan dat dat onder huisvrouwentaken valt?) En dan smiddags thee drinken.
Eerst het zure dan het zoete. Eerst je groenten op eten dan het toetje etc
Ouderwets TV kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:42 schreef Allures het volgende:
Plus, de day time tv is beter in de middag
Had even een productieve ochtend, hoefde pas om 9:15 weg.quote:
Ik ben m'n eigen schoonmaakster.quote:
Omdat jij het zonnetje in huis bentquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn ogen dichtdoe kan het ook zonnig zijn hoor
Met brinta achter mijn laptop :squote:
Gelukkig nog net op tijd danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:49 schreef Fripsel het volgende:
Blij zijn dat je je koffer de trap af hebt gekregen op het station en er dan achter komen dat je jas nog in de bus ligt..
Ik kan harder rennen met een koffer dan ik dacht
Ja echt precies gewoon.quote:
quote:
Ik moet het hele weekend werkenquote:
Nou, ik zit opeens echt supergemotiveerd achter m'n pc opeensquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:25 schreef Allures het volgende:
[..]
maar jij hebt altijd goed weer dan is het niet zo erg als je er een dag van mist
dat is dan wel n prettige uitkomstquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
Pff ik had weer een halfuur belastingdienst aan de telefoon. Dit was de eerste keer ooit dat ik een capabel personeelslid aan de telefoon kreeg na een tijd zeuren.
Nou ja, ik weet nu in elk geval wat de stand van zaken precies is en dat ik binnenkort iets in de brievenbus krijg waarmee de laatste probleempjes nog opgelost kunnen worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is dan wel n prettige uitkomst![]()
Is t ook echt opgelost nu, of heb je in elk geval t gevoel gekregen dat ze er serieus naar gaan kijken?
nee, dat schiet niet op dan inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet nu in elk geval wat de stand van zaken precies is en dat ik binnenkort iets in de brievenbus krijg waarmee de laatste probleempjes nog opgelost kunnen worden.
Die mensen die je aan het begin aan de telefoon krijgt kunnen niet meer zien dan wat je zelf ook al online kunt zien, daar heb je helemaal niets aan.
Ditquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil niet naar buiten want er zijn hopen van die blije mensen.
Enige vrije dag sinds lange tijd, mooi weer, ik wil er volop van genietenquote:
Ik geef je groot gelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enige vrije dag sinds lange tijd, mooi weer, ik wil er volop van genieten
Ah! nou dan snap ik het wel jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enige vrije dag sinds lange tijd, mooi weer, ik wil er volop van genieten
Zuipen niet, maar een paar ga ik er wel drinkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:25 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Ah! nou dan snap ik het wel ja![]()
En dan de rest van de dag aan de zuip?
Geniet ervanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zuipen niet, maar een paar ga ik er wel drinken
Doe ik zekerquote:
Jaloers een beetje nuquote:
En dan net voor je je geld terug hebt een hongerdood sterven door geldgebrek...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet nu in elk geval wat de stand van zaken precies is en dat ik binnenkort iets in de brievenbus krijg waarmee de laatste probleempjes nog opgelost kunnen worden.
Die mensen die je aan het begin aan de telefoon krijgt kunnen niet meer zien dan wat je zelf ook al online kunt zien, daar heb je helemaal niets aan.
Nee ik heb wat van mijn lieve familie gekregen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan net voor je je geld terug hebt een hongerdood sterven door geldgebrek...
die is Alanis vergeten op te nemen in d'r nummerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan net voor je je geld terug hebt een hongerdood sterven door geldgebrek...
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die is Alanis vergeten op te nemen in d'r nummer![]()
Pastasalade![]()
En ik heb zin om te dansen
Heb je genoten van je overnight oats vanmorgen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef Allures het volgende:
Hou eens op over eten en hongerIk zit op mijn tweede dieetdag dus vol honger en haat
eierenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een pannetje water opgezet, zal ik een paar aardappels koken of een paar eieren?
Te laat, heb er al aardappeltjes in gedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eieren![]()
En verder zal ik niks over eten zeggen
Kopje thee van maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een pannetje water opgezet, zal ik een paar aardappels koken of een paar eieren?
Dieetdagen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef Allures het volgende:
Hou eens op over eten en hongerIk zit op mijn tweede dieetdag dus vol honger en haat
nee vanmorgen gewoon 2 boterhammen pindakaas. Voor lunch een tabouleh saladequote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je genoten van je overnight oats vanmorgen?
tabouwattes?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:28 schreef Allures het volgende:
[..]
nee vanmorgen gewoon 2 boterhammen pindakaas. Voor lunch een tabouleh salade
Precies.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen mogen niet dik zijn van je maar ook niet op dieet?
Ik ga uit eten. Ik app je zo nog wat foto's door van drank en gerechten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef Allures het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga uit eten. Ik app je zo nog wat foto's door van drank en gerechten.
eiquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga dan door met snoepen en laat de rest staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dieet nooit echt, ik stop gewoon met snoepen als ik af wil vallen
Lekker jojo'en.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:46 schreef Allures het volgende:
Ik ga gewoon full on mega dieet voor een tijdje. En dan weer helemaal niet. En dan weer wel. En uiteindelijk gaat de weegschaal iets om laag haha
nee want normaal ga ik tussendoor niet echt omhoog. Deze keer alleen wel omdat ik al weken niet mag sporten door dat ongelukquote:
Nog even en dan is iedereen weer in een pesthumeur vanwege het weer. Gaat dat helpen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb last van mijn gemoedstoestand, waarom gaat het niet over.
Vrees van niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog even en dan is iedereen weer in een pesthumeur vanwege het weer. Gaat dat helpen?
Soms denk ik dat ik de huisarts moet bellen ervoor en dan denk ik dat ik er stiekem toch niets aan wil veranderen en doe ik het niet.quote:
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopicquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Pftttt weekend, toe aan bier en borsten
Geef mij maar vrouwen die spontaan een geil dansje gaan doen en drupdrup doen als ze 'n lul zienquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopic
ik tel wel calorien soms. Als ik een weegschaal heb. Die ik nu niet heb. Omdat ik hem kapot heb laten vallenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:46 schreef Allures het volgende:
Ik ga gewoon full on mega dieet voor een tijdje. En dan weer helemaal niet. En dan weer wel. En uiteindelijk gaat de weegschaal iets om laag haha
Het pakjesavondeffect, wekenlang benieuwd en vol spanning naar de cadeautjes,uitpakken, dagje mee spelen en aan daarna de kant gooienquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij wordt UitStraling helemaal niet opgewonden van vrouwen, maar alleen maar van het idee dat ze hem zouden doen.
en uiteindelijk ga je in de doos zitten en doe je of t een boot isquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het pakjesavondeffect, wekenlang benieuwd en vol spanning naar de cadeautjes,uitpakken, dagje mee spelen en aan daarna de kant gooien
Of je bouwt met lucifers, het inpakpapier van de cadeautjes en de kapotte borstel van je zusje een droomkasteelquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en uiteindelijk ga je in de doos zitten en doe je of t een boot is
Kieskeurig zegquote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef mij maar vrouwen die spontaan een geil dansje gaan doen en drupdrup doen als ze 'n lul zien
eigenlijk ging t in jouw opmerking om kleding.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je bouwt met lucifers, het inpakpapier van de cadeautjes en de kapotte borstel van je zusje een droomkasteel
Dit. Hoe vaak ik niet van iemand over een ex hoorde: ach, ik was toch niet echt verliefd op diegene. Oké.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vraag me weleens af hoeveel mensen echt samen zijn met iemand van wie ze ontzettend veel houden en bij wie ze echt verwachten nooit meer weg te zullen willen en hoeveel mensen bij iemand zijn omdat dat wel gemakkelijk is en omdat ze die persoon op zich wel graag mogen![]()
Ik hoop dat de meeste mensen zich aansluiten op het eerste, maar kan het me niet voorstellen. Ben zelf een faalhaas wat relaties betreft...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vraag me weleens af hoeveel mensen echt samen zijn met iemand van wie ze ontzettend veel houden en bij wie ze echt verwachten nooit meer weg te zullen willen en hoeveel mensen bij iemand zijn omdat dat wel gemakkelijk is en omdat ze die persoon op zich wel graag mogen![]()
Dat is achteraf gepraat natuurlijk. Op dat moment zélf waren ze vast wel verliefd. Maar op iemand die ''daarna'' kwam wellicht meer/anders/beter/dieper... of zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit. Hoe vaak ik niet van iemand over een ex hoorde: ach, ik was toch niet echt verliefd op diegene. Oké.![]()
![]()
Ik hoop het, ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:41 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Dat is achteraf gepraat natuurlijk. Op dat moment zélf waren ze vast wel verliefd. Maar op iemand die ''daarna'' kwam wellicht meer/anders/beter/dieper... of zo.
Ik heb al vaak in een relatie gezeten die ik nooit meer kwijt wilde en waar ik samen oud mee wilde wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eigenlijk ging t in jouw opmerking om kleding.
Kan me voorstellen dat je je in travestie best zou kunnen vermaken![]()
Dikwijls zijn dat degene die gedumpt zijn door de ander. Als onderdeel van de verwerking hebben ze dat zichzelf wijsgemaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit. Hoe vaak ik niet van iemand over een ex hoorde: ach, ik was toch niet echt verliefd op diegene. Oké.![]()
![]()
Ach, jouw zaak ook niet, toch?quote:
Ben ik het niet mee eens eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dikwijls zijn dat degene die gedumpt zijn door de ander. Als onderdeel van de verwerking hebben ze dat zichzelf wijsgemaakt.
Of die maar bij elkaar blijven omdat het makkelijker is. Omdat ze alleen het huis niet kunnen betalen etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Te pijnlijk herkenbaar voor je?quote:
Geloof het of niet, de uitgehuwelijkte relaties houden het langst standquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Welke relaties zouden het langer volhouden, de eerste of de tweede soort?
Ik weet neit, ik ken gevallen waarbij ik het wel geloof.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dikwijls zijn dat degene die gedumpt zijn door de ander. Als onderdeel van de verwerking hebben ze dat zichzelf wijsgemaakt.
Vind ik niet gek, minder verwachtingen enzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof het of niet, de uitgehuwelijkte relaties houden het langst stand
Ik bedoel ook niet perse over de hele periode van t samenzijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:41 schreef Allures het volgende:
Nou ik denk niet dat het eerste altijd haalbaar is. Als in: dat je dat 50 jaar lang continu voelt
Maar als je op de moeilijke momenten er toch voor kiest en ook weer terug wil naar dat enorme geluk samen vind ik het ook wel prima eigenlijk
Lijkt mij juist heel volwassen en zo
Ik heb wel eens iemand gedumpt waarvan ik zei '' ik was eigenlijk niet echt verliefd '' .. vandaar dat ik het er niet mee eens ben. Dus niet herkenbaar. Als ik gedumpt ben, dan ga ik echt niet liegen tegen een ander - of tegen mezelf - over mijn verliefdheid... Win je echt totaal niks mee.quote:
Vandaar ook 'dikwijls', het is geen absolute waarheid.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet neit, ik ken gevallen waarbij ik het wel geloof.
Bij elkaar gezocht door mensen zonder de roze bril op die goed bekend zijn met hem/haarquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ik niet gek, minder verwachtingen enzo.
En als je nu niet echt uit verliefdheid een relatie begonnen zou zijn maar wel van plan bent voor altijd bij diegene te blijven? Dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet perse over de hele periode van t samenzijn.
Ik vroeg me af of mensen die gaan trouwen er ook altijd van overtuigd zijn dat ze samen zullen blijven, of dat ze dat ook doen als ze dat niet zijn. Als ze 'dat ene' al missen ofzo. Omdat ze denken dat ze er best mee kunnen leven.
Ik weet niet eigenlijk, hoe ik t uit moet leggen.
ik twee keer.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb al vaak in een relatie gezeten die ik nooit meer kwijt wilde en waar ik samen oud mee wilde worden![]()
Relaties omdat het zo nu eenmaal gelopen is, want kinderen, want hypotheek, want we zijn al zo lang bij elkaar, want het is toch zo'n lief vrouwke, want we hebben al zoveel meegemaakt, want we zijn al zo lang samen, we hebben zo'n goed leven, zijn aan mij niet besteed......vuurwerk of anders fladder ik weer verder
Het herkennen van verliefdheid schijnt ook nog weleens lastig te zijn voor mensen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar ook 'dikwijls', het is geen absolute waarheid.
je had t toch over de vrouw als pakketje, dan is t inpakpapier dus haar kledingquote:
Zonde van de tijd zou ik dat vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik twee keer.
En daarvoor toen ik 16/18 was had ik n vriendje waarvan ik eigenlijk al lang wist dat dat t niet was/zou zijn.
Daar heb ik t zo lang mee volgehouden omdat hij wel gewoon lief was voor me.
En de doos haar doos......ik snap hemquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je had t toch over de vrouw als pakketje, dan is t inpakpapier dus haar kleding
Herkenbaar. Heb ook wel eens in een relatie gezeten van 3/4 jaar, en ik wist vanaf het eerste moment dat het eens zou ophouden. Waarom ik daar gebleven ben weet ik eigenlijk ook niet. Uiteindelijk zelf ook een punt achter gezet. Wel een leuke tijd gehad, dat dan weer wel. Maar het werd op een gegeven moment gewoon meer een vriendschap. En daarvoor was het puur seks... Maar nooit de combinatie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik twee keer.
En daarvoor toen ik 16/18 was had ik n vriendje waarvan ik eigenlijk al lang wist dat dat t niet was/zou zijn.
Daar heb ik t zo lang mee volgehouden omdat hij wel gewoon lief was voor me.
ja, maar dat telt net zo goed als t eerste dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je nu niet echt uit verliefdheid een relatie begonnen zou zijn maar wel van plan bent voor altijd bij diegene te blijven? Dat kan ook nog.
Maar dat is dan toch niet in overeenstemming met wat je eerder zei? Of zie je jezelf als uitzondering?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:50 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb ook wel eens in een relatie gezeten van 3/4 jaar, en ik wist vanaf het eerste moment dat het eens zou ophouden. Waarom ik daar gebleven ben weet ik eigenlijk ook niet. Uiteindelijk zelf ook een punt achter gezet. Wel een leuke tijd gehad, dat dan weer wel. Maar het werd op een gegeven moment gewoon meer een vriendschap. En daarvoor was het puur seks... Maar nooit de combinatie.
verliefdheid is voor iedereen dan ook iets anders, denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het herkennen van verliefdheid schijnt ook nog weleens lastig te zijn voor mensen.
Het is niet altijd hetzelfde...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch niet in overeenstemming met wat je eerder zei? Of zie je jezelf als uitzondering?
Mét iedere persoon ook overigens. Ben verschillende keren verliefd geweest... en het was nooit het zelfde.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
verliefdheid is voor iedereen dan ook iets anders, denk ik.
Nee, maar jij zegt in je reactie dat je relaties hebt gehad waarin verliefdheid op geen enkele manier voorkwam.quote:
Dat soort liefde zou ik nooit durven claimen behalve voor mijn familie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:56 schreef UitStraling het volgende:
En echte liefde beslaat stomweg een mensenleven, die blijft voor altijd in je hart, is alleen kut dat je dat pas gaandeweg beseft, als je iemand na een paar jaar niet echt meer mist dan was het slechts een passant die eventjes aan de tijdelijke en veranderende voorwaarden voldeed of je had geen zin om echt iets lekkers en leuks te zoeken
Bij mij wrs een nette, beschaafde jongen met goede baan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ben wel benieuwd naar aan wat voor soort man mijn ouders me zouden hebben uitgehuwelijkt als de cultuur hier zo was.
Een goede partner wordt uiteindelijk toch ook deel van de familie?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat soort liefde zou ik nooit durven claimen behalve voor mijn familie.
Ik hoop het toch wel voor je andersquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
*katwijkgrapquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goede partner wordt uiteindelijk toch ook deel van de familie?
Doel je hierop? :quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar jij zegt in je reactie dat je relaties hebt gehad waarin verliefdheid op geen enkele manier voorkwam.
Dat is 1x voorgekomen. Dat ging erover omdat hij zei, dat een gedumpt persoon zoiets zou zeggen.quote:Ik heb wel eens iemand gedumpt waarvan ik zei '' ik was eigenlijk niet echt verliefd '' .. vandaar dat ik het er niet mee eens ben. Dus niet herkenbaar. Als ik gedumpt ben, dan ga ik echt niet liegen tegen een ander - of tegen mezelf - over mijn verliefdheid... Win je echt totaal niks mee.
mijn vader zou Ado gekozen hebben, m'n moeder m'n exquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ben wel benieuwd naar aan wat voor soort man mijn ouders me zouden hebben uitgehuwelijkt als de cultuur hier zo was.
Dan is het al familie.quote:
Je weet nooit of het altijd zo blijft.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goede partner wordt uiteindelijk toch ook deel van de familie?
Nee, maar nvm.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Doel je hierop? :
[..]
Dat is 1x voorgekomen. Dat ging erover omdat hij zei, dat een gedumpt persoon zoiets zou zeggen.
Dan denk ik dat we elkaar verkeerd begrijpen. Sorryquote:
Mijn pa zou een vogelspotter voor me gevonden hebben denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn vader zou Ado gekozen hebben, m'n moeder m'n ex![]()
Of in elk geval, zulke types dan.
ik wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat wat mijn familie me ook zou flikken, ik ze altijd zou blijven missen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wel.
Alleen geloof ik dat dat soort liefde ook kapot kan. Ook voor familie btw
Net zoveel als er families gebrouilleerd zijn, ik vind het een jonge meisjes uitspraak die je daar deed, je kunt zoveel meer houden van je partner dan van je familie namelijk en daar is niets geks aan gezegdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet nooit of het altijd zo blijft.
Te veel scheidingen gezien.
Maar ook bloedbanden zijn geen garantie voor liefde die een leven lang duurt natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
nee, vandaar ook m'n vraag. Of mensen die gaan trouwen er ook echt van overtuigd zijn dat ze samen zullen blijven, of dat ze denken: we zien wel hoe t loopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag jij vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zoveel als er families gebrouilleerd zijn, ik vind het een jonge meisjes uitspraak die je daar deed, je kunt zoveel meer houden van je partner dan van je familie namelijk en daar is niets geks aan gezegd
Maar dat kan met familie net zo zijn. Mensen waar je ruzie mee krijgt, contact verliest, etc. Misschien niet letterlijk hetzelfde, maar het komt aardig in de buurt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik trouw met niemand zodra ik denk '' we zien wel hoe 't loopt ''quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, vandaar ook m'n vraag. Of mensen die gaan trouwen er ook echt van overtuigd zijn dat ze samen zullen blijven, of dat ze denken: we zien wel hoe t loopt.
ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat wat mijn familie me ook zou flikken, ik ze altijd zou blijven missen.
Dat zou ik ook hebben met bepaalde familieleden denk ik. Al mis ik mensen sowieso al niet snel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik niet.
Ik mis mijn vader bv niet. Ik vind hem geen leuke man en ik heb gewoon niets met hem. Lullig, maar zo is t wel
Omdat jij ze dat laat geloven en daarna de brui eraan geeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Al mijn exen dachten dat ik voor eeuwig bij ze zou blijven
dat denk ik dus ook en ik kan me voorstellen dat er dan op den duur wat gaat wringen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:03 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik trouw met niemand zodra ik denk '' we zien wel hoe 't loopt ''
Maar ik denk wel dat zulke mensen er zijn die dan wel trouwen. Bijvoorbeeld mensen die denken dat ''dit'' het is... of dat ze nooit iemand ''beters'' kunnen vinden...
Ik heb juist superleuke gouden ouders maar ik zoek ook keileuke schoondochters voor ze uit *ik hoor ze nu heel hard lachen*quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik niet.
Ik mis mijn vader bv niet. Ik vind hem geen leuke man en ik heb gewoon niets met hem. Lullig, maar zo is t wel
Ja, dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik niet.
Ik vind dat zoiets tragisch hè.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:03 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik trouw met niemand zodra ik denk '' we zien wel hoe 't loopt ''
Maar ik denk wel dat zulke mensen er zijn die dan wel trouwen. Bijvoorbeeld mensen die denken dat ''dit'' het is... of dat ze nooit iemand ''beters'' kunnen vinden...
Ik denk dat dat wel zou gebeuren ja, of die persoon durft nooit te zeggen wat hij/zij voelt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook en ik kan me voorstellen dat er dan op den duur wat gaat wringen.
Ik ken het spelletje inderdaad als geen ander maar ik geloof dat zelf ook tot op het moment van het onvermijdelijke uitelkaar gaanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:04 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Omdat jij ze dat laat geloven en daarna de brui eraan geeft.
dat is fijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk.
In mijn situatie durf ik het wel over mijn beide ouders te zeggen.
Pijnlijk zijn deze dingeses.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken het spelletje inderdaad als geen ander maar ik geloof dat zelf ook tot op het moment van het onvermijdelijke uitelkaar gaan
Dat is het zeker. Maar goed, ik geloof er ook niet in. Althans ik wil er wel in geloven, maar nog nooit tegengekomen.quote:
Hoort ook een beetje bij het leven, ik vind het pijnlijker om oud te worden in een relatie die niet meer werkt of die het net niet isquote:
Waarom heb je dan relaties gehad?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:08 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Maar goed, ik geloof er ook niet in. Althans ik wil er wel in geloven, maar nog nooit tegengekomen.
moet er ''nu'' bij zetten denk ik. Geloofde er wel in.. nu niet meer.quote:
Ah, oke. Dat laat het al logischer klinken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:10 schreef _Shanti het volgende:
[..]
moet er ''nu'' bij zetten denk ik. Geloofde er wel in.. nu niet meer.
En dit soort dingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
Soms lees ik ook dingen dat ik echt twijfel aan blijvende liefde.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:08 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Maar goed, ik geloof er ook niet in. Althans ik wil er wel in geloven, maar nog nooit tegengekomen.
Voor altijd is het sowieso nooit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms lees ik ook dingen dat ik echt twijfel aan blijvende liefde.
Ja ik ben er ook skeptischer in dan ik eigenlijk zou willen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms lees ik ook dingen dat ik echt twijfel aan blijvende liefde.
maar dan ben je dus verliefd, dat is imo iets anders dan dat je (daarnaast/-bij) echt van iemand houdt. Verliefdheid gaat nl altijd over. Of wordt iig minder heftig.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoort ook een beetje bij het leven, ik vind het pijnlijker om oud te worden in een relatie die niet meer werkt of die het net niet is
Ja, omdat het iets chemisch is.. en als het stopt en je bent niet van iemand gaan houden is het einde oefening.,quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dan ben je dus verliefd, dat is imo iets anders dan dat je (daarnaast/-bij) echt van iemand houdt. Verliefdheid gaat nl altijd over. Of wordt iig minder heftig.
Goed idee.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook skeptischer in dan ik eigenlijk zou willen.
Maar goed, gewoon richten op het nu toch.
nou ja, dat is denk ik ook wat ik bedoel. Hoe vaak zou die vorm van houden van zo sterk zijn dat je ook echt wéét dat je samen oud zult worden (even buiten beschouwing latend dat je dat natuurlijk niet echt kán wetenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:14 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Ja, omdat het iets chemisch is.. en als het stopt en je bent niet van iemand gaan houden is het einde oefening.,
arme vrouwquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een jaar lang een relatie gehad met een lieve en leuke vrouw terwijl ik eigenlijk nog verliefd was op een ander, zij helemaal dol op mij en verliefd, ze hing aan mijn lippen en benen en ze had me wat kille verkeerde kloterelaties achter de rug. Ik kon er me niet 100 procent toe zetten terwijl we het wel ontzettend leuk en fijn hadden samen, het lullige was dat ze het gewoon aanvoelde (ook omdat ik daar gewoon eerlijk over was) en dat heeft haar veel pijn gedaan
écht? Nou ik zou blij zijn dat ik het met iemand tot dat moment zou kunnen halen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of tot je te dement wordt om het nog te weten.
Is echt mijn schrikbeeld.
Uberhaupt dement worden en de mensen waarvan je houdt vergeten bedoel ik, niet eens per se je partner.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:18 schreef _Shanti het volgende:
[..]
écht? Nou ik zou blij zijn dat ik het met iemand tot dat moment zou kunnen halen.
Oh..quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uberhaupt dement worden en de mensen waarvan je houdt vergeten bedoel ik, niet eens per se je partner.
Ultieme nachtmerrie lijkt me dat; je hele leven vergeten. Alzheimer in de familiequote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of tot je te dement wordt om het nog te weten.
Is echt mijn schrikbeeld.
Yepz, mis haar ook nog steeds gruwelijk, was echt mijn boezemmaatje ook maar die fucking verliefdheid speelt me toch altijd parten, ik kan echt niet zonder ook al heb ik jaren en jarenlang samengewoond met vrouwen waarvan ik wel veel hield maar waarbij de verliefdheid tot stof was vergaanquote:
Dus je bent eigenlijk een verliefdheidsjunkie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yepz, mis haar ook nog steeds gruwelijk, was echt mijn boezemmaatje ook maar die fucking verliefdheid speelt me toch altijd parten, ik kan echt niet zonder ook al heb ik jaren en jarenlang samengewoond met vrouwen waarvan ik wel veel hield maar waarbij de verliefdheid tot stof was vergaan![]()
Was overigens ook heel prettig leven dat houden van en het idee van samen oud worden, tevreden zijn en helemaal verstrengeld leven, daar niet van maar ik merk toch dat ik die vonk en die pure passie ga missen na een tijd
mijn opa was ongelukkig en boos in t begin, toen hij merkte dat hij minder goed kon lezen en klokkijken en sommige dingen vergat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uberhaupt dement worden en de mensen waarvan je houdt vergeten bedoel ik, niet eens per se je partner.
mijn vader is ook zoquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk een verliefdheidsjunkie.
Zonde, dan kan je inderdaad nooit iets langdurig met iemand opbouwen.
Klopt, dat is me nog nooit helemaal gelukt, zelfs niet met mijn jeugdvriendin, wel de 14 jaar aangetikt in een hele leuke relatie dat dan wel, ik zie haar nu nog steeds als mijn lieve zusje dat ze na al die jaren voor me was gewordenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk een verliefdheidsjunkie.
Zonde, dan kan je inderdaad nooit iets langdurig met iemand opbouwen.
Ai.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, dat is me nog nooit helemaal gelukt, zelfs niet met mijn jeugdvriendin, wel de 14 jaar aangetikt in een hele leuke relatie dat dan wel, ik zie haar nu nog steeds als mijn lieve zusje dat ze na al die jaren voor me was geworden
Verhoogde mate van onzekerheid wrs.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me eigenlijk elke keer dat ik verliefd ben geweest wel een beetje oncomfortabel gevoeld erbij, maar kan niet verwoorden waarom precies.
Irrationele gedachten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verhoogde mate van onzekerheid wrs.
ik ook, tot Ado.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me eigenlijk elke keer dat ik verliefd ben geweest wel een beetje oncomfortabel gevoeld erbij, maar kan niet verwoorden waarom precies.
Ik ben een vrij onzeker persoon, maar toch heb ik daar nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verhoogde mate van onzekerheid wrs.
Nou ja, was wel een echte twee-eenheid en we hadden er blind vertrouwen in dat we oud zouden worden samen, iedereen om ons heen, maar ik wil maar zeggen, ik ben dus niet altijd die verliefdheidsjunkie geweest klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ai.
Maar toch, 14 jaar. Dat haalt niet iedereen.
Autisme misschien? :$quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan maar heel moeilijk wennen aan nieuwe dingen in mijn gevoelsleven. :$
Het lijkt allemaal net wat te snel te gaan als je verliefd bent.
Raar, ik voel me dan juist superzeker, sexy, enorm energiek, vol toekomstplannen en de koning van de wereldquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook, tot Ado.
Werd er altijd zo ontzettend onzeker van.
de hel breekt anders los als een man met z'n emoties in de knel zit.quote:
Maar jij bent raar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar, ik voel me dan juist superzeker, sexy, enorm energiek, vol toekomstplannen en de koning van de wereld
als ik bij m ben meestal wel ja dan, maar als ik dat niet ben, of als hij chagrijnig is, of gewoon ff niet z'n dag heeft, word ik onzekerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar, ik voel me dan juist superzeker, sexy, enorm energiek, vol toekomstplannen en de koning van de wereld
dat zijn vrouwen met een piemel, geen mannen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef _Shanti het volgende:
[..]
de hel breekt anders los als een man met z'n emoties in de knel zit.
Wat de boer niet kent...?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie weet. Of gewoon genen van lompe boeren. :$
Oooooh dat bedoel je.........pppfttttt verschrikkelijk is dat, zeker als pleaser en teaser zijnde, en helemaal als je zo'n dolle instabiele kip met gouden kutje tegenkomtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ik bij m ben meestal wel ja dan, maar als ik dat niet ben, of als hij chagrijnig is, of gewoon ff niet z'n dag heeft, word ik onzeker
Goh, dit is té herkenbaar. En weet je.. het klopte tot nu toe gewoon welquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ik bij m ben meestal wel ja dan, maar als ik dat niet ben, of als hij chagrijnig is, of gewoon ff niet z'n dag heeft, word ik onzeker
Ik ben niet leuk genoeg voor hem![]()
Ja dat.quote:
Gofferquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat.
Als ik verliefd ben voel ik me als een boer die afhaalchinees voor zijn verjaardag heeft gekregen in plaats van zijn aardappels.
Na een tijdje is het toch wel lekker. :$
Godverquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat.
Als ik verliefd ben voel ik me als een boer die afhaalchinees voor zijn verjaardag heeft gekregen in plaats van zijn aardappels.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef _Shanti het volgende:
[..]
de hel breekt anders los als een man met z'n emoties in de knel zit.
Haha. Ik merkte inderdaad dat je Kaneel wel vaker ging missen na een tijdje. Wel schattig.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat.
+1 herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook, tot Ado.
Werd er altijd zo ontzettend onzeker van.
Jouw omschrijvingen/vergelijkingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat.
Ja, nu durf ik wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha. Ik merkte inderdaad dat je Kaneel wel vaker ging missen na een tijdje. Wel schattig.
verschil is dat ik nu toch wel minder báng ben voor n breuk, ik heb meer vertrouwen in zijn liefde voor mij, ben wat stabieler.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
+1 herkenbaar.
Maar dat heb ik bij houden van ook wel eigenlijk. Omdat een breuk dan nog veel pijnlijker zou zijn.
Nou ja daar twijfel ik dus echt nooit aan met mijn onwankelbare zelfbeeld en zelfvertrouwen maar ik vind het zo zwaar irritant en zonde van mijn tijd om een chagrijnig wijf in mijn buurt te hebben terwijl ik niet eens weet waarom en de volgende dag weer een hevig verliefde nymfomane op mijn lul te hebben, het waarom van dat boeit me dan weer iets minderquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
verschil is dat ik nu toch wel minder báng ben voor n breuk, ik heb meer vertrouwen in zijn liefde voor mij, ben wat stabieler.
Meestal dan
Ik zeg nog wel dat ik me schaam voor mijn kleffe gedrag maar dat is puur voor de vorm, ik meen er helemaal niets van.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg nog wel dat ik me schaam voor mijn kleffe gedrag maar dat is puur voor de vorm, ik meen er helemaal niets van.
Hardop gelachen in de trein.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof jij iets meent van je schaamte voor het opdringen van je piemel in de nacht.
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof jij iets meent van je schaamte voor het opdringen van je piemel in de nacht.
Als jij slaapt? Ik krijg wel eens van mijn bedpartners de vraag of ik dat een keer bij ze wil doen juist, ze langzaam wakker wippen terwijl ze slapen midden in de nachtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jezus, wat vulgair dit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat een rare wijven.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij slaapt? Ik krijg wel eens van mijn bedpartners de vraag of ik dat een keer bij ze wil doen juist, ze langzaam wakker wippen terwijl ze slapen midden in de nacht
Ook een stiekeme fantasie van mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij slaapt? Ik krijg wel eens van mijn bedpartners de vraag of ik dat een keer bij ze wil doen juist, ze langzaam wakker wippen terwijl ze slapen midden in de nacht
Lijkt me ook niks inderdaad. Lekker droog naar binnen.quote:
Ja want seks is viesbah, die zijn ontdaan van het Calvinistische korset waar jij al een leven lang mee stoeitquote:
dat is geloof ik iets waar je bij mij niet bang voor hoeft te zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me ook niks inderdaad. Lekker droog naar binnen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is geloof ik iets waar je bij mij niet bang voor hoeft te zijn![]()
Ja, ik schaam me voor dat dierlijke gedrag.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
dat is niet altijd fijn hoorquote:
Het duurde even voordat ik het door had. Ik krijg nog rode oortjes als ik er aan denk.quote:
Ja kan af en toe juist ontzettend opwindend en heftig zijn he, ik ben wel van dat geilequote:
Loop je daar te druppen in de Bijenkorf met allemaal snuffelende honden en kruipende mannen achter je aanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is niet altijd fijn hoor
Ik dacht btw altijd dat dat normaal was![]()
Tot een paar jaar terug ofzo![]()
ja, zó erg is t dus gelukkig nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar te druppen in de Bijenkorf met allemaal snuffelende honden en kruipende mannen achter je aan
's Ochtends of zo, als jij al wel, maar zij nog niet wakker is?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan af en toe juist ontzettend opwindend en heftig zijn he, ik ben wel van dat geile
Godver Kaneel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik het door had. Ik krijg nog rode oortjes als ik er aan denk.
Net als de keer dat ik slaapdronken haar een biggetje noemde
Ja ook wel een beetje maar ik vind het eigenlijk nog veel opwindender als een van de twee gewoon nog slaapt midden in de nacht om elkaar wakker te verleidenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
's Ochtends of zo, als jij al wel, maar zij nog niet wakker is?
Ik heb wel wat voorspel nodig. Niet per se vanwege het vocht. Maar anders is het nogal nauw.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is geloof ik iets waar je bij mij niet bang voor hoeft te zijn![]()
Kijk haar patsen met haar nauwheid.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel wat voorspel nodig. Niet per se vanwege het vocht. Maar anders is het nogal nauw.
Ik krijg mijn vrouwen meestal wel binnen 1,4 seconden naar 5 centimeter ontsluitingquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel wat voorspel nodig. Niet per se vanwege het vocht. Maar anders is het nogal nauw.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk haar patsen met haar nauwheid.
Daar kunnen vrouwen met vaginisme nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk haar patsen met haar nauwheid.
Zorgwekkend, daar ontsluiting doorgaans enkel bij bevallingen voorkomt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg mijn vrouwen meestal wel binnen 1,4 seconden naar 5 centimeter ontsluiting
ik denk niet dat je helemaal begrijpt wat ontsluiting isquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg mijn vrouwen meestal wel binnen 1,4 seconden naar 5 centimeter ontsluiting
Stiekem is UitStraling een aan lager geraakte gynaecoloog die zijn dagen slijt met het ruiken aan zijn vingers.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik denk niet dat je helemaal begrijpt wat ontsluiting is
UitStraling heeft toch zeker een twintigtal baby's verplicht moeten helpen halen tijdens zijn stage in het ziekenhuis toen hij 19 was, UitStraling heeft hier nog steeds af en toe een zwetende nachtmerrie vanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik denk niet dat je helemaal begrijpt wat ontsluiting is
Surequote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
UitStraling heeft toch zeker een twintigtal baby's verplicht moeten helpen halen tijdens zijn stage in het ziekenhuis toen hij 19 was, UitStraling heeft hier nog steeds af en toe een zwetende nachtmerrie van
Best een mooie kapstok voor een tragikomische roman eigenlijk toch welquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem is UitStraling een aan lager geraakte gynaecoloog die zijn dagen slijt met het ruiken aan zijn vingers.
mij zou je er ook niet mee pestenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook een stiekeme fantasie van mij.
ditquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ook wel een beetje maar ik vind het eigenlijk nog veel opwindender als een van de twee gewoon nog slaapt midden in de nacht om elkaar wakker te verleiden
Ja je weet toch, toen hij ook in opleiding was tot straaljagerpiloot en bij de geheime dienst zatquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja je weet toch, toen hij ook in opleiding was tot straaljagerpiloot en bij de geheime dienst zat
een twintigtal zei je toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twaalf ambachten, dertien ongelukken lieverd
Ik heb wel eens een keizersnede live gezien.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou wel eens een bevalling in het echt willen zien. Lijkt me vies, maar interessant. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |