Nou ja, was wel een echte twee-eenheid en we hadden er blind vertrouwen in dat we oud zouden worden samen, iedereen om ons heen, maar ik wil maar zeggen, ik ben dus niet altijd die verliefdheidsjunkie geweest klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ai.
Maar toch, 14 jaar. Dat haalt niet iedereen.
Autisme misschien? :$quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan maar heel moeilijk wennen aan nieuwe dingen in mijn gevoelsleven. :$
Het lijkt allemaal net wat te snel te gaan als je verliefd bent.
Raar, ik voel me dan juist superzeker, sexy, enorm energiek, vol toekomstplannen en de koning van de wereldquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook, tot Ado.
Werd er altijd zo ontzettend onzeker van.
de hel breekt anders los als een man met z'n emoties in de knel zit.quote:
Maar jij bent raar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar, ik voel me dan juist superzeker, sexy, enorm energiek, vol toekomstplannen en de koning van de wereld
als ik bij m ben meestal wel ja dan, maar als ik dat niet ben, of als hij chagrijnig is, of gewoon ff niet z'n dag heeft, word ik onzekerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar, ik voel me dan juist superzeker, sexy, enorm energiek, vol toekomstplannen en de koning van de wereld
dat zijn vrouwen met een piemel, geen mannen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef _Shanti het volgende:
[..]
de hel breekt anders los als een man met z'n emoties in de knel zit.
Wat de boer niet kent...?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie weet. Of gewoon genen van lompe boeren. :$
Oooooh dat bedoel je.........pppfttttt verschrikkelijk is dat, zeker als pleaser en teaser zijnde, en helemaal als je zo'n dolle instabiele kip met gouden kutje tegenkomtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ik bij m ben meestal wel ja dan, maar als ik dat niet ben, of als hij chagrijnig is, of gewoon ff niet z'n dag heeft, word ik onzeker
Goh, dit is té herkenbaar. En weet je.. het klopte tot nu toe gewoon welquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ik bij m ben meestal wel ja dan, maar als ik dat niet ben, of als hij chagrijnig is, of gewoon ff niet z'n dag heeft, word ik onzeker
Ik ben niet leuk genoeg voor hem![]()
Ja dat.quote:
Gofferquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat.
Als ik verliefd ben voel ik me als een boer die afhaalchinees voor zijn verjaardag heeft gekregen in plaats van zijn aardappels.
Na een tijdje is het toch wel lekker. :$
Godverquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat.
Als ik verliefd ben voel ik me als een boer die afhaalchinees voor zijn verjaardag heeft gekregen in plaats van zijn aardappels.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:31 schreef _Shanti het volgende:
[..]
de hel breekt anders los als een man met z'n emoties in de knel zit.
Haha. Ik merkte inderdaad dat je Kaneel wel vaker ging missen na een tijdje. Wel schattig.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat.
+1 herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook, tot Ado.
Werd er altijd zo ontzettend onzeker van.
Jouw omschrijvingen/vergelijkingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat.
Ja, nu durf ik wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha. Ik merkte inderdaad dat je Kaneel wel vaker ging missen na een tijdje. Wel schattig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |