Dieetdagen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef Allures het volgende:
Hou eens op over eten en hongerIk zit op mijn tweede dieetdag dus vol honger en haat
nee vanmorgen gewoon 2 boterhammen pindakaas. Voor lunch een tabouleh saladequote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je genoten van je overnight oats vanmorgen?
tabouwattes?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:28 schreef Allures het volgende:
[..]
nee vanmorgen gewoon 2 boterhammen pindakaas. Voor lunch een tabouleh salade
Precies.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen mogen niet dik zijn van je maar ook niet op dieet?
Ik ga uit eten. Ik app je zo nog wat foto's door van drank en gerechten.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef Allures het volgende:
Hou eens op over eten en hongerIk zit op mijn tweede dieetdag dus vol honger en haat
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga uit eten. Ik app je zo nog wat foto's door van drank en gerechten.
eiquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een pannetje water opgezet, zal ik een paar aardappels koken of een paar eieren?
Ik ga dan door met snoepen en laat de rest staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dieet nooit echt, ik stop gewoon met snoepen als ik af wil vallen
Lekker jojo'en.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:46 schreef Allures het volgende:
Ik ga gewoon full on mega dieet voor een tijdje. En dan weer helemaal niet. En dan weer wel. En uiteindelijk gaat de weegschaal iets om laag haha
nee want normaal ga ik tussendoor niet echt omhoog. Deze keer alleen wel omdat ik al weken niet mag sporten door dat ongelukquote:
Nog even en dan is iedereen weer in een pesthumeur vanwege het weer. Gaat dat helpen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb last van mijn gemoedstoestand, waarom gaat het niet over.
Vrees van niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog even en dan is iedereen weer in een pesthumeur vanwege het weer. Gaat dat helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |