Ditquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil niet naar buiten want er zijn hopen van die blije mensen.
Enige vrije dag sinds lange tijd, mooi weer, ik wil er volop van genietenquote:
Ik geef je groot gelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enige vrije dag sinds lange tijd, mooi weer, ik wil er volop van genieten
Ah! nou dan snap ik het wel jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enige vrije dag sinds lange tijd, mooi weer, ik wil er volop van genieten
Zuipen niet, maar een paar ga ik er wel drinkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:25 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Ah! nou dan snap ik het wel ja![]()
En dan de rest van de dag aan de zuip?
Geniet ervanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zuipen niet, maar een paar ga ik er wel drinken
Doe ik zekerquote:
Jaloers een beetje nuquote:
En dan net voor je je geld terug hebt een hongerdood sterven door geldgebrek...quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet nu in elk geval wat de stand van zaken precies is en dat ik binnenkort iets in de brievenbus krijg waarmee de laatste probleempjes nog opgelost kunnen worden.
Die mensen die je aan het begin aan de telefoon krijgt kunnen niet meer zien dan wat je zelf ook al online kunt zien, daar heb je helemaal niets aan.
Nee ik heb wat van mijn lieve familie gekregen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan net voor je je geld terug hebt een hongerdood sterven door geldgebrek...
die is Alanis vergeten op te nemen in d'r nummerquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan net voor je je geld terug hebt een hongerdood sterven door geldgebrek...
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die is Alanis vergeten op te nemen in d'r nummer![]()
Pastasalade![]()
En ik heb zin om te dansen
Heb je genoten van je overnight oats vanmorgen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:10 schreef Allures het volgende:
Hou eens op over eten en hongerIk zit op mijn tweede dieetdag dus vol honger en haat
eierenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een pannetje water opgezet, zal ik een paar aardappels koken of een paar eieren?
Te laat, heb er al aardappeltjes in gedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eieren![]()
En verder zal ik niks over eten zeggen
Kopje thee van maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een pannetje water opgezet, zal ik een paar aardappels koken of een paar eieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |