Maar dat kan met familie net zo zijn. Mensen waar je ruzie mee krijgt, contact verliest, etc. Misschien niet letterlijk hetzelfde, maar het komt aardig in de buurt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet nooit of het altijd zo blijft.
Te veel scheidingen gezien.
Laat ik het zo zeggen. Ik trouw met niemand zodra ik denk '' we zien wel hoe 't loopt ''quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, vandaar ook m'n vraag. Of mensen die gaan trouwen er ook echt van overtuigd zijn dat ze samen zullen blijven, of dat ze denken: we zien wel hoe t loopt.
ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat wat mijn familie me ook zou flikken, ik ze altijd zou blijven missen.
Dat zou ik ook hebben met bepaalde familieleden denk ik. Al mis ik mensen sowieso al niet snel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik niet.
Ik mis mijn vader bv niet. Ik vind hem geen leuke man en ik heb gewoon niets met hem. Lullig, maar zo is t wel
Omdat jij ze dat laat geloven en daarna de brui eraan geeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Al mijn exen dachten dat ik voor eeuwig bij ze zou blijven
dat denk ik dus ook en ik kan me voorstellen dat er dan op den duur wat gaat wringen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:03 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik trouw met niemand zodra ik denk '' we zien wel hoe 't loopt ''
Maar ik denk wel dat zulke mensen er zijn die dan wel trouwen. Bijvoorbeeld mensen die denken dat ''dit'' het is... of dat ze nooit iemand ''beters'' kunnen vinden...
Ik heb juist superleuke gouden ouders maar ik zoek ook keileuke schoondochters voor ze uit *ik hoor ze nu heel hard lachen*quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik niet.
Ik mis mijn vader bv niet. Ik vind hem geen leuke man en ik heb gewoon niets met hem. Lullig, maar zo is t wel
Ja, dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik niet.
Ik vind dat zoiets tragisch hè.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:03 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik trouw met niemand zodra ik denk '' we zien wel hoe 't loopt ''
Maar ik denk wel dat zulke mensen er zijn die dan wel trouwen. Bijvoorbeeld mensen die denken dat ''dit'' het is... of dat ze nooit iemand ''beters'' kunnen vinden...
Ik denk dat dat wel zou gebeuren ja, of die persoon durft nooit te zeggen wat hij/zij voelt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook en ik kan me voorstellen dat er dan op den duur wat gaat wringen.
Ik ken het spelletje inderdaad als geen ander maar ik geloof dat zelf ook tot op het moment van het onvermijdelijke uitelkaar gaanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:04 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Omdat jij ze dat laat geloven en daarna de brui eraan geeft.
dat is fijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk.
In mijn situatie durf ik het wel over mijn beide ouders te zeggen.
Pijnlijk zijn deze dingeses.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken het spelletje inderdaad als geen ander maar ik geloof dat zelf ook tot op het moment van het onvermijdelijke uitelkaar gaan
Dat is het zeker. Maar goed, ik geloof er ook niet in. Althans ik wil er wel in geloven, maar nog nooit tegengekomen.quote:
Hoort ook een beetje bij het leven, ik vind het pijnlijker om oud te worden in een relatie die niet meer werkt of die het net niet isquote:
Waarom heb je dan relaties gehad?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:08 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Maar goed, ik geloof er ook niet in. Althans ik wil er wel in geloven, maar nog nooit tegengekomen.
moet er ''nu'' bij zetten denk ik. Geloofde er wel in.. nu niet meer.quote:
Ah, oke. Dat laat het al logischer klinken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:10 schreef _Shanti het volgende:
[..]
moet er ''nu'' bij zetten denk ik. Geloofde er wel in.. nu niet meer.
En dit soort dingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit. Hoe vaak ik niet van iemand over een ex hoorde: ach, ik was toch niet echt verliefd op diegene. Oké.![]()
![]()
Soms lees ik ook dingen dat ik echt twijfel aan blijvende liefde.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:08 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Maar goed, ik geloof er ook niet in. Althans ik wil er wel in geloven, maar nog nooit tegengekomen.
Voor altijd is het sowieso nooit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms lees ik ook dingen dat ik echt twijfel aan blijvende liefde.
Ja ik ben er ook skeptischer in dan ik eigenlijk zou willen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms lees ik ook dingen dat ik echt twijfel aan blijvende liefde.
maar dan ben je dus verliefd, dat is imo iets anders dan dat je (daarnaast/-bij) echt van iemand houdt. Verliefdheid gaat nl altijd over. Of wordt iig minder heftig.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoort ook een beetje bij het leven, ik vind het pijnlijker om oud te worden in een relatie die niet meer werkt of die het net niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |