Mét iedere persoon ook overigens. Ben verschillende keren verliefd geweest... en het was nooit het zelfde.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
verliefdheid is voor iedereen dan ook iets anders, denk ik.
Nee, maar jij zegt in je reactie dat je relaties hebt gehad waarin verliefdheid op geen enkele manier voorkwam.quote:
Dat soort liefde zou ik nooit durven claimen behalve voor mijn familie.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:56 schreef UitStraling het volgende:
En echte liefde beslaat stomweg een mensenleven, die blijft voor altijd in je hart, is alleen kut dat je dat pas gaandeweg beseft, als je iemand na een paar jaar niet echt meer mist dan was het slechts een passant die eventjes aan de tijdelijke en veranderende voorwaarden voldeed of je had geen zin om echt iets lekkers en leuks te zoeken
Bij mij wrs een nette, beschaafde jongen met goede baan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ben wel benieuwd naar aan wat voor soort man mijn ouders me zouden hebben uitgehuwelijkt als de cultuur hier zo was.
Een goede partner wordt uiteindelijk toch ook deel van de familie?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat soort liefde zou ik nooit durven claimen behalve voor mijn familie.
Ik hoop het toch wel voor je andersquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
*katwijkgrapquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goede partner wordt uiteindelijk toch ook deel van de familie?
Doel je hierop? :quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar jij zegt in je reactie dat je relaties hebt gehad waarin verliefdheid op geen enkele manier voorkwam.
Dat is 1x voorgekomen. Dat ging erover omdat hij zei, dat een gedumpt persoon zoiets zou zeggen.quote:Ik heb wel eens iemand gedumpt waarvan ik zei '' ik was eigenlijk niet echt verliefd '' .. vandaar dat ik het er niet mee eens ben. Dus niet herkenbaar. Als ik gedumpt ben, dan ga ik echt niet liegen tegen een ander - of tegen mezelf - over mijn verliefdheid... Win je echt totaal niks mee.
mijn vader zou Ado gekozen hebben, m'n moeder m'n exquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ben wel benieuwd naar aan wat voor soort man mijn ouders me zouden hebben uitgehuwelijkt als de cultuur hier zo was.
Dan is het al familie.quote:
Je weet nooit of het altijd zo blijft.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goede partner wordt uiteindelijk toch ook deel van de familie?
Nee, maar nvm.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Doel je hierop? :
[..]
Dat is 1x voorgekomen. Dat ging erover omdat hij zei, dat een gedumpt persoon zoiets zou zeggen.
Dan denk ik dat we elkaar verkeerd begrijpen. Sorryquote:
Mijn pa zou een vogelspotter voor me gevonden hebben denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn vader zou Ado gekozen hebben, m'n moeder m'n ex![]()
Of in elk geval, zulke types dan.
ik wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat wat mijn familie me ook zou flikken, ik ze altijd zou blijven missen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wel.
Alleen geloof ik dat dat soort liefde ook kapot kan. Ook voor familie btw
Net zoveel als er families gebrouilleerd zijn, ik vind het een jonge meisjes uitspraak die je daar deed, je kunt zoveel meer houden van je partner dan van je familie namelijk en daar is niets geks aan gezegdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je weet nooit of het altijd zo blijft.
Te veel scheidingen gezien.
Maar ook bloedbanden zijn geen garantie voor liefde die een leven lang duurt natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
nee, vandaar ook m'n vraag. Of mensen die gaan trouwen er ook echt van overtuigd zijn dat ze samen zullen blijven, of dat ze denken: we zien wel hoe t loopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag jij vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zoveel als er families gebrouilleerd zijn, ik vind het een jonge meisjes uitspraak die je daar deed, je kunt zoveel meer houden van je partner dan van je familie namelijk en daar is niets geks aan gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |