Wat een semi-intellectuele aids.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:56 schreef Fripsel het volgende:
Interessant leesvoer![]()
http://www.frankwatching.(...)r-bekeken-onderzoek/
ik heb onregelmatige werktijden dus moet altijd van alles aannemen voor de buren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doordeweeks zijn mensen toch werken/naar school? Vooral in de ochtend zijn mensen vaak wel bezig. Ik vind het wel gek, veel dichte deuren voor die persoon
Moeders die hun kinderen naar school hebben gebracht en niet werken zijn juist vaak net weer terug.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doordeweeks zijn mensen toch werken/naar school? Vooral in de ochtend zijn mensen vaak wel bezig. Ik vind het wel gek, veel dichte deuren voor die persoon
Ja, ik zei al dat ik pakketjesmensen (en dus bezorgers van welke postsoort dan ook) wel logisch vind, verder niet. Maar ik verwacht ook geen pakketje vandaagquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:30 schreef Allures het volgende:
[..]
ik heb onregelmatige werktijden dus moet altijd van alles aannemen voor de buren.
Bezorgers hebben ook gewoon kantooruren vaak. Vooral van dingen als bloemen of zo (pakketjes kun je vaak ook 's avonds laten bezorgen)
Oh, ik ken moeders die daarna gelijk doorgaan boodschappen doen/theedrinken bij die en die. Juist in de ochtend vanalles doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moeders die hun kinderen naar school hebben gebracht en niet werken zijn juist vaak net weer terug.
Doe ik ook op een vrije dag. 's ochtends knallen zodat ik de rest van de dag niks moet.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:42 schreef Allures het volgende:
Als ik huisvrouw was zou ik ook liever in de ochtend naar huis gaan en mijn shit doen zoals poetsen en de administratie (ik neem aan dat dat onder huisvrouwentaken valt?) En dan smiddags thee drinken.
Eerst het zure dan het zoete. Eerst je groenten op eten dan het toetje etc
Ouderwets TV kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:42 schreef Allures het volgende:
Plus, de day time tv is beter in de middag
Had even een productieve ochtend, hoefde pas om 9:15 weg.quote:
Ik ben m'n eigen schoonmaakster.quote:
Omdat jij het zonnetje in huis bentquote:Op vrijdag 13 mei 2016 10:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn ogen dichtdoe kan het ook zonnig zijn hoor
Met brinta achter mijn laptop :squote:
Gelukkig nog net op tijd danquote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:49 schreef Fripsel het volgende:
Blij zijn dat je je koffer de trap af hebt gekregen op het station en er dan achter komen dat je jas nog in de bus ligt..
Ik kan harder rennen met een koffer dan ik dacht
Ja echt precies gewoon.quote:
quote:
Ik moet het hele weekend werkenquote:
Nou, ik zit opeens echt supergemotiveerd achter m'n pc opeensquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:25 schreef Allures het volgende:
[..]
maar jij hebt altijd goed weer dan is het niet zo erg als je er een dag van mist
dat is dan wel n prettige uitkomstquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:27 schreef Lokasenna het volgende:
Pff ik had weer een halfuur belastingdienst aan de telefoon. Dit was de eerste keer ooit dat ik een capabel personeelslid aan de telefoon kreeg na een tijd zeuren.
Nou ja, ik weet nu in elk geval wat de stand van zaken precies is en dat ik binnenkort iets in de brievenbus krijg waarmee de laatste probleempjes nog opgelost kunnen worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is dan wel n prettige uitkomst![]()
Is t ook echt opgelost nu, of heb je in elk geval t gevoel gekregen dat ze er serieus naar gaan kijken?
nee, dat schiet niet op dan inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet nu in elk geval wat de stand van zaken precies is en dat ik binnenkort iets in de brievenbus krijg waarmee de laatste probleempjes nog opgelost kunnen worden.
Die mensen die je aan het begin aan de telefoon krijgt kunnen niet meer zien dan wat je zelf ook al online kunt zien, daar heb je helemaal niets aan.
Ditquote:Op vrijdag 13 mei 2016 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil niet naar buiten want er zijn hopen van die blije mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |