Mijn zusje gebruikt het nog, maar dat is in Grunn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet ook niet meer de laatste keer dat iemand regelen zei
wow vond jou echt zo'n enigs kindquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje gebruikt het nog, maar dat is in Grunn.
Waarom dat, lijk ik te aso?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:01 schreef Allures het volgende:
[..]
wow vond jou echt zo'n enigs kindp
Of anders misschien 1 uit 12
Gelukkig, het leeft nogquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje gebruikt het nog, maar dat is in Grunn.
Voor Berlijnquote:
Deal! Wanneer?quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ik kan zelfs op fok geen date scoren zie je netdus dat word niks
_quote:
Gewoon alvast op je buik gaan liggen met een kussen onder je buik, vallen de kwabjes amper op en geen enkele kerel kan de dusdanig aangeboden hamburger goed weerstaanquote:
Dubbele burger met mayo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon alvast op je buik gaan liggen met een kussen onder je buik, vallen de kwabjes amper op en geen enkele kerel kan de dusdanig aangeboden hamburger goed weerstaan
Wankbrauwen?quote:
zie je kei goed hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
5 kilo zie je amper, niet zo moeilijk doen. :$
Hoe oud was jij ook alweer? Ik krijg met die term flashbacks naar mijn middelbare schoolperiodequote:
Ja, voelt wel zo. Maar anderen valt het niet eens op lijkt het.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:37 schreef Allures het volgende:
[..]
zie je kei goed hoor
Vind ik echt. Voel me minder sexy
21, maar ik gebruik dat normaal nooit he?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer? Ik krijg met die term flashbacks naar mijn middelbare schoolperiode
Ik ook niet. Maar in mijn klas werd het heel specifiek gebruikt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
21, maar ik gebruik dat normaal nooit he?
nee dat denk ik ook niet. Maar als je jezelf wil verstoppen straal je dat wel weer uit denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, voelt wel zo. Maar anderen valt het niet eens op lijkt het.
Wie is jouw favoriet voor vanavond?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, voelt wel zo. Maar anderen valt het niet eens op lijkt het.
Vind het liedje van Laura wel leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriet voor vanavond?
Ja, ik hoop ook echt dat ze doorgaat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het liedje van Laura wel leuk.
Hoi Fax.quote:
Bij mij alleen in mijn gezicht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:37 schreef Allures het volgende:
[..]
zie je kei goed hoor
Vind ik echt. Voel me minder sexy
Kutleef.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:18 schreef Faxie het volgende:
Gelukkig maar dat ik niet bi ben. Dan zouden er twee keer zoveel mensen zijn die me af konden wijzen
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:18 schreef Faxie het volgende:
Gelukkig maar dat ik niet bi ben. Dan zouden er twee keer zoveel mensen zijn die me af konden wijzen
Wel leuk om als experiment Grinder te installeren, kijken of je bij de mannen wel in de smaak valtquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:18 schreef Faxie het volgende:
Neequote:Op donderdag 12 mei 2016 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel leuk om als experiment Grinder te installeren, kijken of je bij de mannen wel in de smaak valt
Jij zou het heel goed doen in de gayscene. Ik denk dat ze zouden vechten om je, srs.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:18 schreef Faxie het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij zou het heel goed doen in de gayscene. Ik denk dat ze zouden vechten om je, srs.
Goede grip in de handen idd, daar weten ze wel raad meequote:Op donderdag 12 mei 2016 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij zou het heel goed doen in de gayscene. Ik denk dat ze zouden vechten om je, srs.
Noem je me nou dik?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Goede grip in de handen idd, daar weten ze wel raad mee
Vergeet de strakke billen niet van het voortdurend spieren aanspannen bij het kiten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Goede grip in de handen idd, daar weten ze wel raad mee
Een god in de gay scenequote:Op donderdag 12 mei 2016 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet de strakke billen niet van het voortdurend spieren aanspannen bij het kiten.
High five!quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:30 schreef FrauMilena het volgende:
Is t niet hezelfde als on point?
En zelfde hier, Buur. Ff huilen. (Al zit ik nu nog in het ov, zoals gewoonlijk. Peasant life.)
#FightForFaxquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
16:30quote:
Haha lekker dan, maar in ieder geval maar even je gezicht laten zien inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
16:30Met een docent die geen orde kan houden, en geen Engels kan, dus het is niet te volgen. Maar ik ben in ieder geval aanwezig
Jij?
Ik zou ook eigenlijk tot 18:00 les hebben, maar gelukkig kon de docent eerderquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha lekker dan, maar in ieder geval maar even je gezicht laten zien inderdaad.
Ik heb zometeen een inzage, daarna les tot 18:00 maar daar heb ik geen zin in. 🤔
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
Daar zit je dan in prachtige stad met heerlijk weer, naar presentaties te luisteren
Oh, dus even proberen om er een 0,1 punt bij te scoren?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:50 schreef FrauMilena het volgende:
Buur, projectinzage die met een 5,4 is beoordeeld. Heb al m'n tentMens glucklich gehaald.
Hosti, doet me pijn om t e horen :c
Nee, voor feedback. Al wordt het een 5,5, het blift de basis voor een vak van dit blok.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dus even proberen om er een 0,1 punt bij te scoren?
Waar in Den Haag zit je?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
Daar zit je dan in prachtige stad met heerlijk weer, naar presentaties te luisteren
Mannen weten wel goed te pijpen dus wat heb je te verliezen, ogen dicht, biertje erbij en aan een mooie vrouw denken terwijl bonkige Henk zijn best doetquote:
Neem het aan van een ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 12 mei 2016 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen weten wel goed te pijpen dus wat heb je te verliezen, ogen dicht, biertje erbij en aan een mooie vrouw denken terwijl bonkige Henk zijn best doet
Ik wilde het net zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Neem het aan van een ervaringsdeskundige
Oh, okeequote:Op donderdag 12 mei 2016 13:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, voor feedback. Al wordt het een 5,5, het blift de basis voor een vak van dit blok.
Yes! Sta alweer buiten, al ga ik toch wel naar de les.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, okeeHopen op feedback waar je wat mee kan dan
Is een kei schattige ezeltje. Alleen niet zo sslim.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Feer! Hoe is de Arnhemse leef?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:15 schreef Fera het volgende:
Soms vind ik het jammer dat ik niet biseksueel ben. Er zijn zoveel leuke vrouwen. /randomthought
*hap*quote:
Inmiddels heb ik wat gevonden ja. Wel buiten het budget dat ik er eigenlijk voor had, maargoedquote:
Zien!quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zulke leuke foto's gekregen van Kaneel met babykonijntjes van vorige week.
Auw!quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
*hap*
[..]
Inmiddels heb ik wat gevonden ja. Wel buiten het budget dat ik er eigenlijk voor had, maargoed
Eigen schuldquote:
Nou doe dan evenquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je hem eerst om toestemming vragen denk ik.
Ik spreek geen achterhoeksquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigen schuld![]()
Moet'n is driet'n
Letterlijk vertaald 'Moeten is poepen'. Ofterwijl, ik (of iets) moet niets, tenzij poepen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik spreek geen achterhoeks
Kusje tegen de pijn?
Ik ben een Belg hequote:Op donderdag 12 mei 2016 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Letterlijk vertaald 'Moeten is poepen'. Ofterwijl, ik (of iets) moet niets, tenzij poepen.
Waarom probeer je het nog?quote:
quote:
Inkoken en afkoelen en tiramisu maken verdommequote:Op donderdag 12 mei 2016 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net koffie in de koelkast gezet voor ijskoffie vanavond![]()
Of eigenlijk gewoon koude koffie, zit geen ijs bij
niemand hier vindt dat lekker, alleen ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inkoken en afkoelen en tiramisu maken verdomme
Laat even weten hoe dat was, ben wel benieuwd. En welke schoenen worden het?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niemand hier vindt dat lekker, alleen ik![]()
En ik heb t nog nooit zelf gemaakt, dus dan zou ik n recept moeten zoeken, alle ingrediënten bij elkaar zoeken, moeilijk moeten doen![]()
En koude koffie vinden dochter en ik iig lekker![]()
Vanavond m'n eerste striptease les
mn sportschoenen voor nuquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laat even weten hoe dat was, ben wel benieuwd. En welke schoenen worden het?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal maar geen sexy lingerie aandoen iig
Een en al teleurstelling in deze post.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn sportschoenen voor nu![]()
En is goed
Ik zal maar geen sexy lingerie aandoen iig
Alsof wij ooit haar krijgen te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een en al teleurstelling in deze post.
Daar gaat het ook niet om.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsof wij ooit haar krijgen te zien.
Drukke strandenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:01 schreef yats het volgende:
Het is druk op het strand. Toch fijn als je werk 5 minuten van het strand af is
Nietesquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Faxie op het strand.
[ afbeelding ]
Nee want die vluchten als het harder dan windkracht 3 waaitquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stranden barstensvol huppelende en kirrende bikinimeisjes
Wat had je verwacht?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:38 schreef Faxie het volgende:
2 Avonden naar het poolcafe geweest hier. Helemaal niks
dat doe ik wel als ik t 'echt' ga doen, niet als ik les heb met nog 8 andere vrouwenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een en al teleurstelling in deze post.
Is de paal voor in de slaapkamer al besteld?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat doe ik wel als ik t 'echt' ga doen, niet als ik les heb met nog 8 andere vrouwen
Een poolcafe is ook niet echt de place to be for single vrouwen toch?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:38 schreef Faxie het volgende:
2 Avonden naar het poolcafe geweest hier. Helemaal niks
Waar komen single vrouwen dan wel?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een poolcafe is ook niet echt de place to be for single vrouwen toch?
Denk als een single vrouw zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar komen single vrouwen dan wel?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn korte keu eens flink onder handen genomen zou worden
Minstens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:40 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn echt overal, sowieso vandaag al een stuk of tien specimen tegengekomen die ik keihard zou besnuffelen met natte tong als 't zo effe zou uitkomen
Ik heb er wel honger van gekregen, dan maar wat later etenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb alleen Ado gezien hier![]()
En die kan ik gewoon doen als t zo uitkomt
Ik ben al maanden niemand tegen gekomen die mij zou doen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vandaag niemand tegengekomen die ik zou doen.
Wat heb ik een kutleven.
Geen idee vertel eensquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet je hoeveel vrouwen er zijn?
Ik ben eruit ik begin een relatie met mijzelfquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:10 schreef FrauMilena het volgende:
101 mannen : 100 vrouwen. Fax is het overblijvertje.
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/xx.html
Dat jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:10 schreef FrauMilena het volgende:
101 mannen : 100 vrouwen. Fax is het overblijvertje.
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/xx.html
Kan nu al amper kiezen uit het gretige aanbodquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon verhuizen naar een land waar meer vrouwen dan mannen zijn
Wellicht kan jij iets doen met die gave.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nu al amper kiezen uit het gretige aanbod
Ik zit hier prima.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
Noorwegen ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
Vloek eerder maar goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nu al amper kiezen uit het gretige aanbod
Jij hebt ook geen reden om eventueel weg te gaan. Andere wellicht wel.quote:
Maar dat kan ook zijn omdat ze een uniform aan hebben, militair zijn en stoer zijn. Ik ben zo stoer als een stoeptegelquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Noorwegen ofzo.
Als ik de verhalen van marine mensen hoor worden die daar bijna besprongen als ze aan wal gaan.
Geloof dat als je geen alcoholist bent en niet depressief je al een heel eind komt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen reden om eventueel weg te gaan. Andere wellicht wel.
[..]
Maar dat kan ook zijn omdat ze een uniform aan hebben, militair zijn en stoer zijn. Ik ben zo stoer als een stoeptegel
Truequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen reden om eventueel weg te gaan. Andere wellicht wel.
Dat eerste niet dat tweedequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geloof dat als je geen alcoholist bent en niet depressief je al een heel eind komt.
Ik vind allochtonen of half allochtonen ook gewoon nooit aantrekkelijk, zonder uitzondering bijna, ik geil op blank en dan nog het liefst spierwit ook nogquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:34 schreef FrauMilena het volgende:
Niets mis met de cijfers het ratio, maar hier is de helft allochtoon.En ik val niet zo gauw op niet-Westerse allochtonen.
Racist.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:34 schreef FrauMilena het volgende:
Niets mis met de cijfers het ratio, maar hier is de helft allochtoon.En ik val niet zo gauw op niet-Westerse allochtonen.
Dat kan ik beamenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Noorwegen ofzo.
Als ik de verhalen van marine mensen hoor worden die daar bijna besprongen als ze aan wal gaan.
Niks mis met een mooie dame met een kleurtjequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind allochtonen of half allochtonen ook gewoon nooit aantrekkelijk, zonder uitzondering bijna, ik geil op blank en dan nog het liefst spierwit ook nog
Ik vind de gelaatstrekken van een mooie blanke vrouw fijner en edelerquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen
[..]
Niks mis met een mooie dame met een kleurtje![]()
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik 30 euro uitgeven aan iets compleet zinloos?
Ik doe het voor minder en ben ook zinloosquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
Geef eens een preciezere omschrijving over wat je doet voor minder dan 30 euro als ik vragen mag? :$quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe het voor minder en ben ook zinloos
Wat is het?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn kontje verkopen achter het station.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef eens een preciezere omschrijving over wat je doet voor minder dan 30 euro als ik vragen mag? :$
Niet hetgeen je denkt, want dat zou ik gratis doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef eens een preciezere omschrijving over wat je doet voor minder dan 30 euro als ik vragen mag? :$
Gewoon geld erbij geven, geen enkel stel knieën blijft tegen elkaar voor een dikke portemonneequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet hetgeen je denkt, want dat zou ik gratis doen
Ik zou je ook nooit betalen voor seks. Ik vraag waarvoor je wel 30 euro zou willen vangen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet hetgeen je denkt, want dat zou ik gratis doen
Spierwit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind allochtonen of half allochtonen ook gewoon nooit aantrekkelijk, zonder uitzondering bijna, ik geil op blank en dan nog het liefst spierwit ook nog
Duitsers zijn ook buitenlanders.quote:
Ik kook voor je, en daarna een massagequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou je ook nooit betalen voor seks. Ik vraag waarvoor je wel 30 euro zou willen vangen.
Dat zal wel niet neequote:
Zelfde hier, maar men is het onderhand gewend.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zal wel niet nee![]()
Ik vind hele blanke huidjes wel heel mooiMaar wit zijn heeft een zombie effect op me.
Ik vind wit en bruin allebei wel mooiquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zal wel niet nee![]()
Ik vind hele blanke huidjes wel heel mooiMaar wit zijn heeft een zombie effect op me.
Ik kom tegenwoordig eigenlijk nooit meer zonder make-up de deur uit. Maar vroeger vroegen mensen altijd aan me of ik ziek was als ik een keer niks op hadquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar men is het onderhand gewend.
Hm ja. Precies dat. Stom eigenlijk hè.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig eigenlijk nooit meer zonder make-up de deur uit. Maar vroeger vroegen mensen altijd aan me of ik ziek was als ik een keer niks op had![]()
Oh een keer op mijn werk had ik geen make-up op, toen kreeg ik meteen commentaar of ik een slechte dag had van m'n fibro, en dat dat dan wel erg goed te zien was. Neeee ik heb gewoon geen make-up op
Ik besefte me laatst dat ik best wel erg ben geworden, maar ik vind het wel ook gewoon echt leuk. Soms zoek ik ook filmpjes op enzo. Vooral m'n ogen opmaken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hm ja. Precies dat. Stom eigenlijk hè.
Ik had het zelfs al als ik alleen m;n eyeliner (wings) liet zitten, dan was ik ook opeens afzichtelijk of zo, dus ben er helemaal mee gestopt toen. (met eyeliner dus)
Prima toch? Hoe maak je je ogen op?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik besefte me laatst dat ik best wel erg ben geworden, maar ik vind het wel ook gewoon echt leuk. Soms zoek ik ook filmpjes op enzo. Vooral m'n ogen opmaken.
quote:-
Met die broek aan oogt het nog wel leuk, maar dan blijkt het gewoon babykleding voor volwassenen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prima toch? Hoe maak je je ogen op?
Heb jij trouwens rompers/bodies? Ben er eentje aan het passen maar het voelt sletterig/ niet mijn ding.
[..]
Kreeg het ook niet normaal aan. BH schuifjes friemelen bij je vajayjay.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met die broek aan oogt het nog wel leuk, maar dan blijkt het gewoon babykleding voor volwassenen.Wie verzint zoiets?
Wisselend. Van een beetje highlighter met een simpel lijntje tot zwaar aangezet met wing.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prima toch? Hoe maak je je ogen op?
Heb jij trouwens rompers/bodies? Ben er eentje aan het passen maar het voelt sletterig/ niet mijn ding.
[..]
Da's geen minpunt in deze.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kreeg het ook niet normaal aan. BH schuifjes friemelen bij je vajayjay._ ben ik te motorisch gestoord voor I guess.
Wel tof als je het mooi kunt aanzetten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wisselend. Van een beetje highlighter met een simpel lijntje tot zwaar aangezet met wing.
Ik heb geen specifieke rompers/bodies maar ik stop m'n shirts vaker in m'n broek dan eruit, dus dat geeft hetzelfde effect wel denk ik. Ik vind het niet sletterig in ieder geval. Die van de foto zou ik ook wel willen eigenlijk.![]()
Ik heb dat slet dilemma met shortjes heel erg. Ik heb twee nieuwe van de H&M maar ik voel me zo bloot en bekeken en dan vraag ik me af of ze niet te kort zijn bij m'n benen
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kreeg het ook niet normaal aan. BH schuifjes friemelen bij je vajayjay._ ben ik te motorisch gestoord voor I guess.
Is niet te kortquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wisselend. Van een beetje highlighter met een simpel lijntje tot zwaar aangezet met wing.
Ik heb geen specifieke rompers/bodies maar ik stop m'n shirts vaker in m'n broek dan eruit, dus dat geeft hetzelfde effect wel denk ik. Ik vind het niet sletterig in ieder geval. Die van de foto zou ik ook wel willen eigenlijk.![]()
Ik heb dat slet dilemma met shortjes heel erg. Ik heb twee nieuwe van de H&M maar ik voel me zo bloot en bekeken en dan vraag ik me af of ze niet te kort zijn bij m'n benen
Ik heb die:quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wel tof als je het mooi kunt aanzetten.Ik ben m'n wing onderhand verleerd.
En hmm. Van het weekend zie ik m'm moeder weer, als zij het onder de maat vindt dan... ja.en herkenbaar. Zolang je billen er maar niet uitvallen zit je goed, denk ik.
Die eerste is sowieso niet te kort toch? Tweede kan ik niet zien. Wel leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb die:
http://m.hm.com/nl/product/84763?article=84763-H
En die:
http://m.hm.com/nl/product/42146?article=42146-A
Ik vind ze wel echt vet leuk, maar ook eng dus
Ja zitten is dus iets minder met die spijker kwam ik thuis achter.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die eerste is sowieso niet te kort toch? Tweede kan ik niet zien. Wel leuk.
Ik had een hotpants die verdween als ik ging zitten, is ook weer zoiets.
Is dat alles?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb die:
http://m.hm.com/nl/product/84763?article=84763-H
En die:
http://m.hm.com/nl/product/42146?article=42146-A
Ik vind ze wel echt vet leuk, maar ook eng dus
Toch geen witte driekwart legging hè?quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:23 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja zitten is dus iets minder met die spijker kwam ik thuis achter.
Ik heb nooit hotpants durven dragen tot vorige zomer. Als puber droeg ik altijd mannen zwemshorts, buik en bovenbenen bedekken. Of altijd een legging.
Veel kledingstukken hebben opeens korte achterkantjes?! Gaat nergens over.quote:-
Dat was mijn handelsmerkquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Toch geen witte driekwart legging hè?
Ik ben trouwens verliefd op deze. Eerst in 36 gepast, onwijs kort en ik hing erin. Andere keer shoppen 38... niet veel verschil. 40 besteld en dat was weer te breed. Eeuwig zonde.
[..]
Veel kledingstukken hebben opeens korte achterkantjes?! Gaat nergens over.
Oh jeetjequote:Op donderdag 12 mei 2016 22:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat was mijn handelsmerk![]()
En heel veel is onwijs kort op het moment, ik ben echt blij dat ik vooral high waisted jeans heb. Hij ziet er wel mooi uit op de foto.
Het allerstomste vind ik nog die high enkle trend. Nog minder keuze qua broeken.
Nee geen legging meer in m'n kast. Ik ben een zotje met m'n zwemshorts en leggingsquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh jeetjenu niet meer toch?
en eens. Lange broeken die je om kan slaan zijn veel handiger. Ik heb wel een leuk enkelbroek gekocht maar sommigen zijn gewoon echt te kort.
Goedenmorgenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 03:36 schreef HostiMeister het volgende:
Dus dan denkt men dat het een goed idee is om een fles tequila te scoren aan de hotel bar![]()
I'm so fucked
?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:40 schreef Faxie het volgende:
Kut kloon met je gehaat. Ga een ander pesten, loeder
Paracetamolletje?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 03:36 schreef HostiMeister het volgende:
Dus dan denkt men dat het een goed idee is om een fles tequila te scoren aan de hotel bar![]()
I'm so fucked
nee maar hoe was je date?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:59 schreef Belsezar het volgende:
Iemand tips om autolak te ontvetten om daarna bij te werken met een lakstift? Ik zie op google wasbenzine maar dat lijkt me geen goed plan .
iets als dreft werkt ook perfectquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:59 schreef Belsezar het volgende:
Iemand tips om autolak te ontvetten om daarna bij te werken met een lakstift? Ik zie op google wasbenzine maar dat lijkt me geen goed plan .
Hoe was je afspraakje?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:59 schreef Belsezar het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:59 schreef Belsezar het volgende:
quote:
quote:
Erg leuk! Zeker voor herhaling vatbaar, na de date thuis nog even wat berichtjes uitgewisseld en min of meer al afgesproken voor nog een datequote:
Ik zat al te hopen op een reactie van je, thanksquote:
ah goed nieuws, leukquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Erg leuk! Zeker voor herhaling vatbaar, na de date thuis nog even wat berichtjes uitgewisseld en min of meer al afgesproken voor nog een date
[..]
Ik zat al te hopen op een reactie van je, thanks
Niet iedereen is zo eloquent als jijquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:06 schreef UitStraling het volgende:
Nou de passie, romantiek en lust spat er weer vanaf
Ik moet ook maar eens wat normaler en geciviliseerder worden zodat ik de avond na een halve paarpoging mijn autootje ga poetsen om 08:00quote:
Eloquent is nou niet het woord wat bij me opkomt als we US noemen....quote:
Ik ga niet nu mijn auto doen, dat doe ik van het weekend wel, moet zo naar kantoor. Ik zag Rival nu posten dus vandaar dat ik het nu vroeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens wat normaler en geciviliseerder worden zodat ik de avond na een halve paarpoging mijn autootje ga poetsen om 08:00
Jaaa, lekker gegeten, gekletst en vervolgens gewandeld op het strand onder het genot van de zonquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eloquent is nou niet het woord wat bij me opkomt als we US noemen....
Goed om te horen dat je een leuke date had kerel
Romanticusquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:15 schreef Belsezar het volgende:
Jaaa, lekker gegeten, gekletst en vervolgens gewandeld op het strand onder het genot van de zon
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga niet nu mijn auto doen, dat doe ik van het weekend wel, moet zo naar kantoor. Ik zag Rival nu posten dus vandaar dat ik het nu vroeg.
[..]
Jaaa, lekker gegeten, gekletst en vervolgens gewandeld op het strand onder het genot van de zon
quote:
Thanks, nu douchen en naar kantoorquote:
Eerst deze dag nogquote:
Jaloezie staat je niet kerel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eloquent is nou niet het woord wat bij me opkomt als we US noemen....
Ik hoef alleen op te staan, te ontbijten, me op te tutten, en in de trein te stappen. Dit weekend bij lief.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Eerst deze dag noggeen zin. Al werd ik wel heerlijk wakker. Tegenwoordig word ik om 6 uur wakker en kan ik met gemak tot 7 blijven liggen zonder in slaap te vallen/vermoeider te raken.
Jaloezie? Whut?quote:
Iets met een frikadel in hartvorm?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Eergisteren heeft een vriendin van mijn vriendin een nogal bijzonder huwelijksaanzoek gedaan, niet mijn ding maar goed, deed nogal wat stof opwaaien en ludiek was het zeker wel...........alleen vertrouw ik het voor geen meter meer nu en ik hoor af en toe opmerkingen die me mijn agenda nauwlettend in de gaten doen houden
samen wat drinken, bezoek bij vrienden, verder nog geen ideequote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:23 schreef rival het volgende:
Wat gaan we/jullie allemaal voor leuks doen dit weekend?
vertel en wat heeft t met jóuw agenda te maken verder?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Eergisteren heeft een vriendin van mijn vriendin een nogal bijzonder huwelijksaanzoek gedaan, niet mijn ding maar goed, deed nogal wat stof opwaaien en ludiek was het zeker wel...........alleen vertrouw ik het voor geen meter meer nu en ik hoor af en toe opmerkingen die me mijn agenda nauwlettend in de gaten doen houden
Die frikadel heeft de Telegraaf en Hart van Nederland gehaald. Heel pauper Nederland zat met de tranen van ontroering in de ogen. Past wel in mijn definitie van stof doen opwaaien.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het deed stof opwaaien. Ik denk een hartje met de stofzuigerslang
Ik zag jou op FB voorbij komenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
samen wat drinken, bezoek bij vrienden, verder nog geen idee
wtf?! Was je serieus?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die frikadel heeft de Telegraaf en Hart van Nederland gehaald. Heel pauper Nederland zat met de tranen van ontroering in de ogen. Past wel in mijn definitie van stof doen opwaaien.
Dat soort nieuws mis ik dan altijdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die frikadel heeft de Telegraaf en Hart van Nederland gehaald. Heel pauper Nederland zat met de tranen van ontroering in de ogen. Past wel in mijn definitie van stof doen opwaaien.
enige tranen hier waren omdat ze die frikandel zo verneukenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin nogal impulsief, springerig en onnadenkend is en zei dat ze ook ooit op dat punt had gestaan maar tja dat ik toen nog met iemand anders was getrouwdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vertel en wat heeft t met jóuw agenda te maken verder?
Op de profielfoto van iemand anders, 2 dames met bril. Ik vermoed dat die ander ook weleens hier komt.quote:
Weinig subtiel welquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin nogal impulsief, springerig en onnadenkend is en zei dat ze ook ooit op dat punt had gestaan maar tja dat ik toen nog met iemand anders was getrouwd![]()
![]()
![]()
En ik zag haar kijken afgelopen week en denken waarom heb ik dat nooit geflikt met hem![]()
Maar goed, mijn antwoord zal zijn, lief dat je het vraagt maar nee dankjewel, lust je nog een wijntje en steel die mooie kont van je nog eens de lucht in?
o die, jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:37 schreef rival het volgende:
[..]
Op de profielfoto van iemand anders, 2 dames met bril. Ik vermoed dat die ander ook weleens hier komt.
striples, dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o die, ja![]()
Ik vond m'n striples gisteren btw écht leuk![]()
![]()
Pijn aan m'n knieën alleen van t over de grond kruipen nu en er waren géén stoffige huisvrouwen, maar allemaal meiden jonger dan ik
Kan maar duidelijk zijn toch, ik heb haar voor de seks, haar jeugdigheid en ze weet van elke situatie een knalfeest te maken, ik ga er evenwel geen huis op bouwenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weinig subtiel wel
Je antwoord dan he.
Nicequote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o die, ja![]()
Ik vond m'n striples gisteren btw écht leuk![]()
![]()
Pijn aan m'n knieën alleen van t over de grond kruipen nu en er waren géén stoffige huisvrouwen, maar allemaal meiden jonger dan ik
volgende week moeten we n bloesje aanquote:
misschien in de fundering gieten?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan maar duidelijk zijn toch, ik heb haar voor de seks, haar jeugdigheid en ze weet van elke situatie een knalfeest te maken, ik ga er evenwel geen huis op bouwen
klinkt als een leuke sport om te kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende week moeten we n bloesje aan![]()
En als we nog n kledingstuk hadden waarvan we graag willen weten hoe we het sexy uit moeten trekken, moeten we dat ook meenemen
Dat is dan weer zonde van zo'n gruwelijk lekkertje maar zou wel het verstandigste zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien in de fundering gieten?
Ik heb een aanvraag!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende week moeten we n bloesje aan![]()
En als we nog n kledingstuk hadden waarvan we graag willen weten hoe we het sexy uit moeten trekken, moeten we dat ook meenemen
Engerdsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan weer zonde van zo'n gruwelijk lekkertje maar zou wel het verstandigste zijn
dat zei ze, t enige wat ze níet kon laten zien, was n Skinny jeans, want die krijg je gewoon niet sexy uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb een aanvraag!![]()
Hoe de fack trek je een skinny jeans, oftewel de enige soort broek die ik heb, fatsoenlijk uit.
Ik zou beter kunnen strippen in een comedy denk ik
verstandig is niet t eerste woord dat in me opkomtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan weer zonde van zo'n gruwelijk lekkertje maar zou wel het verstandigste zijn
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei ze, t enige wat ze níet kon laten zien, was n Skinny jeans, want die krijg je gewoon niet sexy uit.
Hoe charmantquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alstu!
http://m.telegraaf.nl/opm(...)art-van-frikandellen
De dame in kwestie ging ook heel lief huilen enzo in de reportage bij Hart van Nederland. Het kwam duidelijk uit haar hart.quote:
Niet een houten hart maar gewoon een vet hart.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame in kwestie ging ook heel lief huilen enzo in de reportage bij Hart van Nederland. Het kwam duidelijk uit haar hart.
haar frikandellenhartquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame in kwestie ging ook heel lief huilen enzo in de reportage bij Hart van Nederland. Het kwam duidelijk uit haar hart.
Patatquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:57 schreef Fripsel het volgende:
Mijn ouders hebben ook in de friettent besloten te gaan trouwen, nadat ze op de ruit bij de makelaar een huis hadden gezien. Zo romantisch
+nquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik iets keiranzig vind zijn het wel frikadellen
Ze heeft haar mond al openquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame links was haar te snel af zo te zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze heeft haar mond al open
[ afbeelding ]
Als je open doet dan weet je hetquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat voor mensen bellen er om 9.00uur in de ochtend aan?
Ja duh, ik zat op de wc.quote:
Wat een pech! Frikandel weg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame links was haar te snel af zo te zien.
Ik zat me vooral af te vragen wat voor een idioten er om 9.00uur aanbellen. Tenzij pakketjesmensen, maar mijn pakketjes komen pas volgende week. Maar hee, je hoeft geen antwoord te gevenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je dacht ik vraag het maar op FOK! misschien weten die het?
Ik vind het een heel normaal tijdstip.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zat me vooral af te vragen wat voor een idioten er om 9.00uur aanbellen. Tenzij pakketjesmensen, maar mijn pakketjes komen pas volgende week. Maar hee, je hoeft geen antwoord te geven
Op een doordeweekse dag is dat toch niet heel raar?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zat me vooral af te vragen wat voor een idioten er om 9.00uur aanbellen. Tenzij pakketjesmensen, maar mijn pakketjes komen pas volgende week. Maar hee, je hoeft geen antwoord te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |