Mijn zusje gebruikt het nog, maar dat is in Grunn.quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet ook niet meer de laatste keer dat iemand regelen zei
wow vond jou echt zo'n enigs kindquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje gebruikt het nog, maar dat is in Grunn.
Waarom dat, lijk ik te aso?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:01 schreef Allures het volgende:
[..]
wow vond jou echt zo'n enigs kindp
Of anders misschien 1 uit 12
Gelukkig, het leeft nogquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn zusje gebruikt het nog, maar dat is in Grunn.
Voor Berlijnquote:
Deal! Wanneer?quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:16 schreef Allures het volgende:
[..]
ik kan zelfs op fok geen date scoren zie je netdus dat word niks
_quote:
Gewoon alvast op je buik gaan liggen met een kussen onder je buik, vallen de kwabjes amper op en geen enkele kerel kan de dusdanig aangeboden hamburger goed weerstaanquote:
Dubbele burger met mayo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon alvast op je buik gaan liggen met een kussen onder je buik, vallen de kwabjes amper op en geen enkele kerel kan de dusdanig aangeboden hamburger goed weerstaan
Wankbrauwen?quote:
zie je kei goed hoorquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
5 kilo zie je amper, niet zo moeilijk doen. :$
Hoe oud was jij ook alweer? Ik krijg met die term flashbacks naar mijn middelbare schoolperiodequote:
Ja, voelt wel zo. Maar anderen valt het niet eens op lijkt het.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:37 schreef Allures het volgende:
[..]
zie je kei goed hoor
Vind ik echt. Voel me minder sexy
21, maar ik gebruik dat normaal nooit he?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer? Ik krijg met die term flashbacks naar mijn middelbare schoolperiode
Ik ook niet. Maar in mijn klas werd het heel specifiek gebruikt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
21, maar ik gebruik dat normaal nooit he?
nee dat denk ik ook niet. Maar als je jezelf wil verstoppen straal je dat wel weer uit denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, voelt wel zo. Maar anderen valt het niet eens op lijkt het.
Wie is jouw favoriet voor vanavond?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, voelt wel zo. Maar anderen valt het niet eens op lijkt het.
Vind het liedje van Laura wel leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriet voor vanavond?
Ja, ik hoop ook echt dat ze doorgaat.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het liedje van Laura wel leuk.
Hoi Fax.quote:
Bij mij alleen in mijn gezicht.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:37 schreef Allures het volgende:
[..]
zie je kei goed hoor
Vind ik echt. Voel me minder sexy
Kutleef.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:18 schreef Faxie het volgende:
Gelukkig maar dat ik niet bi ben. Dan zouden er twee keer zoveel mensen zijn die me af konden wijzen
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:18 schreef Faxie het volgende:
Gelukkig maar dat ik niet bi ben. Dan zouden er twee keer zoveel mensen zijn die me af konden wijzen
Wel leuk om als experiment Grinder te installeren, kijken of je bij de mannen wel in de smaak valtquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:18 schreef Faxie het volgende:
Neequote:Op donderdag 12 mei 2016 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel leuk om als experiment Grinder te installeren, kijken of je bij de mannen wel in de smaak valt
Jij zou het heel goed doen in de gayscene. Ik denk dat ze zouden vechten om je, srs.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:18 schreef Faxie het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij zou het heel goed doen in de gayscene. Ik denk dat ze zouden vechten om je, srs.
Goede grip in de handen idd, daar weten ze wel raad meequote:Op donderdag 12 mei 2016 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij zou het heel goed doen in de gayscene. Ik denk dat ze zouden vechten om je, srs.
Noem je me nou dik?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Goede grip in de handen idd, daar weten ze wel raad mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |