Goede grip in de handen idd, daar weten ze wel raad meequote:Op donderdag 12 mei 2016 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij zou het heel goed doen in de gayscene. Ik denk dat ze zouden vechten om je, srs.
Noem je me nou dik?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Goede grip in de handen idd, daar weten ze wel raad mee
Vergeet de strakke billen niet van het voortdurend spieren aanspannen bij het kiten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Goede grip in de handen idd, daar weten ze wel raad mee
Een god in de gay scenequote:Op donderdag 12 mei 2016 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet de strakke billen niet van het voortdurend spieren aanspannen bij het kiten.
High five!quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:30 schreef FrauMilena het volgende:
Is t niet hezelfde als on point?
En zelfde hier, Buur. Ff huilen. (Al zit ik nu nog in het ov, zoals gewoonlijk. Peasant life.)
#FightForFaxquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij zou het heel goed doen in de gayscene. Ik denk dat ze zouden vechten om je, srs.
16:30quote:
Haha lekker dan, maar in ieder geval maar even je gezicht laten zien inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
16:30Met een docent die geen orde kan houden, en geen Engels kan, dus het is niet te volgen. Maar ik ben in ieder geval aanwezig
Jij?
Ik zou ook eigenlijk tot 18:00 les hebben, maar gelukkig kon de docent eerderquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haha lekker dan, maar in ieder geval maar even je gezicht laten zien inderdaad.
Ik heb zometeen een inzage, daarna les tot 18:00 maar daar heb ik geen zin in. 🤔
quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
Daar zit je dan in prachtige stad met heerlijk weer, naar presentaties te luisteren
Oh, dus even proberen om er een 0,1 punt bij te scoren?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:50 schreef FrauMilena het volgende:
Buur, projectinzage die met een 5,4 is beoordeeld. Heb al m'n tentMens glucklich gehaald.
Hosti, doet me pijn om t e horen :c
Nee, voor feedback. Al wordt het een 5,5, het blift de basis voor een vak van dit blok.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dus even proberen om er een 0,1 punt bij te scoren?
Waar in Den Haag zit je?quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
Daar zit je dan in prachtige stad met heerlijk weer, naar presentaties te luisteren
Mannen weten wel goed te pijpen dus wat heb je te verliezen, ogen dicht, biertje erbij en aan een mooie vrouw denken terwijl bonkige Henk zijn best doetquote:
Neem het aan van een ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 12 mei 2016 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen weten wel goed te pijpen dus wat heb je te verliezen, ogen dicht, biertje erbij en aan een mooie vrouw denken terwijl bonkige Henk zijn best doet
Ik wilde het net zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Neem het aan van een ervaringsdeskundige
Oh, okeequote:Op donderdag 12 mei 2016 13:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, voor feedback. Al wordt het een 5,5, het blift de basis voor een vak van dit blok.
Yes! Sta alweer buiten, al ga ik toch wel naar de les.quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, okeeHopen op feedback waar je wat mee kan dan
Is een kei schattige ezeltje. Alleen niet zo sslim.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Feer! Hoe is de Arnhemse leef?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:15 schreef Fera het volgende:
Soms vind ik het jammer dat ik niet biseksueel ben. Er zijn zoveel leuke vrouwen. /randomthought
*hap*quote:
Inmiddels heb ik wat gevonden ja. Wel buiten het budget dat ik er eigenlijk voor had, maargoedquote:
Zien!quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zulke leuke foto's gekregen van Kaneel met babykonijntjes van vorige week.
Auw!quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
*hap*
[..]
Inmiddels heb ik wat gevonden ja. Wel buiten het budget dat ik er eigenlijk voor had, maargoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |