vertel en wat heeft t met jóuw agenda te maken verder?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Eergisteren heeft een vriendin van mijn vriendin een nogal bijzonder huwelijksaanzoek gedaan, niet mijn ding maar goed, deed nogal wat stof opwaaien en ludiek was het zeker wel...........alleen vertrouw ik het voor geen meter meer nu en ik hoor af en toe opmerkingen die me mijn agenda nauwlettend in de gaten doen houden
Die frikadel heeft de Telegraaf en Hart van Nederland gehaald. Heel pauper Nederland zat met de tranen van ontroering in de ogen. Past wel in mijn definitie van stof doen opwaaien.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het deed stof opwaaien. Ik denk een hartje met de stofzuigerslang
Ik zag jou op FB voorbij komenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
samen wat drinken, bezoek bij vrienden, verder nog geen idee
wtf?! Was je serieus?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die frikadel heeft de Telegraaf en Hart van Nederland gehaald. Heel pauper Nederland zat met de tranen van ontroering in de ogen. Past wel in mijn definitie van stof doen opwaaien.
Dat soort nieuws mis ik dan altijdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die frikadel heeft de Telegraaf en Hart van Nederland gehaald. Heel pauper Nederland zat met de tranen van ontroering in de ogen. Past wel in mijn definitie van stof doen opwaaien.
enige tranen hier waren omdat ze die frikandel zo verneukenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin nogal impulsief, springerig en onnadenkend is en zei dat ze ook ooit op dat punt had gestaan maar tja dat ik toen nog met iemand anders was getrouwdquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vertel en wat heeft t met jóuw agenda te maken verder?
Op de profielfoto van iemand anders, 2 dames met bril. Ik vermoed dat die ander ook weleens hier komt.quote:
Weinig subtiel welquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin nogal impulsief, springerig en onnadenkend is en zei dat ze ook ooit op dat punt had gestaan maar tja dat ik toen nog met iemand anders was getrouwd![]()
![]()
![]()
En ik zag haar kijken afgelopen week en denken waarom heb ik dat nooit geflikt met hem![]()
Maar goed, mijn antwoord zal zijn, lief dat je het vraagt maar nee dankjewel, lust je nog een wijntje en steel die mooie kont van je nog eens de lucht in?
o die, jaquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:37 schreef rival het volgende:
[..]
Op de profielfoto van iemand anders, 2 dames met bril. Ik vermoed dat die ander ook weleens hier komt.
striples, dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o die, ja![]()
Ik vond m'n striples gisteren btw écht leuk![]()
![]()
Pijn aan m'n knieën alleen van t over de grond kruipen nu en er waren géén stoffige huisvrouwen, maar allemaal meiden jonger dan ik
Kan maar duidelijk zijn toch, ik heb haar voor de seks, haar jeugdigheid en ze weet van elke situatie een knalfeest te maken, ik ga er evenwel geen huis op bouwenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weinig subtiel wel
Je antwoord dan he.
Nicequote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o die, ja![]()
Ik vond m'n striples gisteren btw écht leuk![]()
![]()
Pijn aan m'n knieën alleen van t over de grond kruipen nu en er waren géén stoffige huisvrouwen, maar allemaal meiden jonger dan ik
volgende week moeten we n bloesje aanquote:
misschien in de fundering gieten?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan maar duidelijk zijn toch, ik heb haar voor de seks, haar jeugdigheid en ze weet van elke situatie een knalfeest te maken, ik ga er evenwel geen huis op bouwen
klinkt als een leuke sport om te kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende week moeten we n bloesje aan![]()
En als we nog n kledingstuk hadden waarvan we graag willen weten hoe we het sexy uit moeten trekken, moeten we dat ook meenemen
Dat is dan weer zonde van zo'n gruwelijk lekkertje maar zou wel het verstandigste zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien in de fundering gieten?
Ik heb een aanvraag!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgende week moeten we n bloesje aan![]()
En als we nog n kledingstuk hadden waarvan we graag willen weten hoe we het sexy uit moeten trekken, moeten we dat ook meenemen
Engerdsquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan weer zonde van zo'n gruwelijk lekkertje maar zou wel het verstandigste zijn
dat zei ze, t enige wat ze níet kon laten zien, was n Skinny jeans, want die krijg je gewoon niet sexy uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb een aanvraag!![]()
Hoe de fack trek je een skinny jeans, oftewel de enige soort broek die ik heb, fatsoenlijk uit.
Ik zou beter kunnen strippen in een comedy denk ik
verstandig is niet t eerste woord dat in me opkomtquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dan weer zonde van zo'n gruwelijk lekkertje maar zou wel het verstandigste zijn
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei ze, t enige wat ze níet kon laten zien, was n Skinny jeans, want die krijg je gewoon niet sexy uit.
Hoe charmantquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alstu!
http://m.telegraaf.nl/opm(...)art-van-frikandellen
De dame in kwestie ging ook heel lief huilen enzo in de reportage bij Hart van Nederland. Het kwam duidelijk uit haar hart.quote:
Niet een houten hart maar gewoon een vet hart.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame in kwestie ging ook heel lief huilen enzo in de reportage bij Hart van Nederland. Het kwam duidelijk uit haar hart.
haar frikandellenhartquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame in kwestie ging ook heel lief huilen enzo in de reportage bij Hart van Nederland. Het kwam duidelijk uit haar hart.
Patatquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:57 schreef Fripsel het volgende:
Mijn ouders hebben ook in de friettent besloten te gaan trouwen, nadat ze op de ruit bij de makelaar een huis hadden gezien. Zo romantisch
+nquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik iets keiranzig vind zijn het wel frikadellen
Ze heeft haar mond al openquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame links was haar te snel af zo te zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze heeft haar mond al open
[ afbeelding ]
Als je open doet dan weet je hetquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat voor mensen bellen er om 9.00uur in de ochtend aan?
Ja duh, ik zat op de wc.quote:
Wat een pech! Frikandel weg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dame links was haar te snel af zo te zien.
Ik zat me vooral af te vragen wat voor een idioten er om 9.00uur aanbellen. Tenzij pakketjesmensen, maar mijn pakketjes komen pas volgende week. Maar hee, je hoeft geen antwoord te gevenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je dacht ik vraag het maar op FOK! misschien weten die het?
Ik vind het een heel normaal tijdstip.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zat me vooral af te vragen wat voor een idioten er om 9.00uur aanbellen. Tenzij pakketjesmensen, maar mijn pakketjes komen pas volgende week. Maar hee, je hoeft geen antwoord te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |