iets als dreft werkt ook perfectquote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:59 schreef Belsezar het volgende:
Iemand tips om autolak te ontvetten om daarna bij te werken met een lakstift? Ik zie op google wasbenzine maar dat lijkt me geen goed plan .
Hoe was je afspraakje?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:59 schreef Belsezar het volgende:
Iemand tips om autolak te ontvetten om daarna bij te werken met een lakstift? Ik zie op google wasbenzine maar dat lijkt me geen goed plan .
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 07:59 schreef Belsezar het volgende:
quote:
quote:
Erg leuk! Zeker voor herhaling vatbaar, na de date thuis nog even wat berichtjes uitgewisseld en min of meer al afgesproken voor nog een datequote:
Ik zat al te hopen op een reactie van je, thanksquote:
ah goed nieuws, leukquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Erg leuk! Zeker voor herhaling vatbaar, na de date thuis nog even wat berichtjes uitgewisseld en min of meer al afgesproken voor nog een date
[..]
Ik zat al te hopen op een reactie van je, thanks
Niet iedereen is zo eloquent als jijquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:06 schreef UitStraling het volgende:
Nou de passie, romantiek en lust spat er weer vanaf
Ik moet ook maar eens wat normaler en geciviliseerder worden zodat ik de avond na een halve paarpoging mijn autootje ga poetsen om 08:00quote:
Eloquent is nou niet het woord wat bij me opkomt als we US noemen....quote:
Ik ga niet nu mijn auto doen, dat doe ik van het weekend wel, moet zo naar kantoor. Ik zag Rival nu posten dus vandaar dat ik het nu vroeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens wat normaler en geciviliseerder worden zodat ik de avond na een halve paarpoging mijn autootje ga poetsen om 08:00
Jaaa, lekker gegeten, gekletst en vervolgens gewandeld op het strand onder het genot van de zonquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eloquent is nou niet het woord wat bij me opkomt als we US noemen....
Goed om te horen dat je een leuke date had kerel
Romanticusquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:15 schreef Belsezar het volgende:
Jaaa, lekker gegeten, gekletst en vervolgens gewandeld op het strand onder het genot van de zon
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga niet nu mijn auto doen, dat doe ik van het weekend wel, moet zo naar kantoor. Ik zag Rival nu posten dus vandaar dat ik het nu vroeg.
[..]
Jaaa, lekker gegeten, gekletst en vervolgens gewandeld op het strand onder het genot van de zon
quote:
Thanks, nu douchen en naar kantoorquote:
Eerst deze dag nogquote:
Jaloezie staat je niet kerel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eloquent is nou niet het woord wat bij me opkomt als we US noemen....
Ik hoef alleen op te staan, te ontbijten, me op te tutten, en in de trein te stappen. Dit weekend bij lief.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Eerst deze dag noggeen zin. Al werd ik wel heerlijk wakker. Tegenwoordig word ik om 6 uur wakker en kan ik met gemak tot 7 blijven liggen zonder in slaap te vallen/vermoeider te raken.
Jaloezie? Whut?quote:
Iets met een frikadel in hartvorm?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Eergisteren heeft een vriendin van mijn vriendin een nogal bijzonder huwelijksaanzoek gedaan, niet mijn ding maar goed, deed nogal wat stof opwaaien en ludiek was het zeker wel...........alleen vertrouw ik het voor geen meter meer nu en ik hoor af en toe opmerkingen die me mijn agenda nauwlettend in de gaten doen houden
samen wat drinken, bezoek bij vrienden, verder nog geen ideequote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:23 schreef rival het volgende:
Wat gaan we/jullie allemaal voor leuks doen dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |