Niet hetgeen je denkt, want dat zou ik gratis doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef eens een preciezere omschrijving over wat je doet voor minder dan 30 euro als ik vragen mag? :$
Gewoon geld erbij geven, geen enkel stel knieën blijft tegen elkaar voor een dikke portemonneequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet hetgeen je denkt, want dat zou ik gratis doen
Ik zou je ook nooit betalen voor seks. Ik vraag waarvoor je wel 30 euro zou willen vangen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet hetgeen je denkt, want dat zou ik gratis doen
Spierwit.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind allochtonen of half allochtonen ook gewoon nooit aantrekkelijk, zonder uitzondering bijna, ik geil op blank en dan nog het liefst spierwit ook nog
Duitsers zijn ook buitenlanders.quote:
Ik kook voor je, en daarna een massagequote:Op donderdag 12 mei 2016 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou je ook nooit betalen voor seks. Ik vraag waarvoor je wel 30 euro zou willen vangen.
Dat zal wel niet neequote:
Zelfde hier, maar men is het onderhand gewend.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zal wel niet nee![]()
Ik vind hele blanke huidjes wel heel mooiMaar wit zijn heeft een zombie effect op me.
Ik vind wit en bruin allebei wel mooiquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zal wel niet nee![]()
Ik vind hele blanke huidjes wel heel mooiMaar wit zijn heeft een zombie effect op me.
Ik kom tegenwoordig eigenlijk nooit meer zonder make-up de deur uit. Maar vroeger vroegen mensen altijd aan me of ik ziek was als ik een keer niks op hadquote:Op donderdag 12 mei 2016 21:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar men is het onderhand gewend.
Hm ja. Precies dat. Stom eigenlijk hè.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig eigenlijk nooit meer zonder make-up de deur uit. Maar vroeger vroegen mensen altijd aan me of ik ziek was als ik een keer niks op had![]()
Oh een keer op mijn werk had ik geen make-up op, toen kreeg ik meteen commentaar of ik een slechte dag had van m'n fibro, en dat dat dan wel erg goed te zien was. Neeee ik heb gewoon geen make-up op
Ik besefte me laatst dat ik best wel erg ben geworden, maar ik vind het wel ook gewoon echt leuk. Soms zoek ik ook filmpjes op enzo. Vooral m'n ogen opmaken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hm ja. Precies dat. Stom eigenlijk hè.
Ik had het zelfs al als ik alleen m;n eyeliner (wings) liet zitten, dan was ik ook opeens afzichtelijk of zo, dus ben er helemaal mee gestopt toen. (met eyeliner dus)
Prima toch? Hoe maak je je ogen op?quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik besefte me laatst dat ik best wel erg ben geworden, maar ik vind het wel ook gewoon echt leuk. Soms zoek ik ook filmpjes op enzo. Vooral m'n ogen opmaken.
quote:-
Met die broek aan oogt het nog wel leuk, maar dan blijkt het gewoon babykleding voor volwassenen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prima toch? Hoe maak je je ogen op?
Heb jij trouwens rompers/bodies? Ben er eentje aan het passen maar het voelt sletterig/ niet mijn ding.
[..]
Kreeg het ook niet normaal aan. BH schuifjes friemelen bij je vajayjay.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met die broek aan oogt het nog wel leuk, maar dan blijkt het gewoon babykleding voor volwassenen.Wie verzint zoiets?
Wisselend. Van een beetje highlighter met een simpel lijntje tot zwaar aangezet met wing.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Prima toch? Hoe maak je je ogen op?
Heb jij trouwens rompers/bodies? Ben er eentje aan het passen maar het voelt sletterig/ niet mijn ding.
[..]
Da's geen minpunt in deze.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kreeg het ook niet normaal aan. BH schuifjes friemelen bij je vajayjay._ ben ik te motorisch gestoord voor I guess.
Wel tof als je het mooi kunt aanzetten.quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wisselend. Van een beetje highlighter met een simpel lijntje tot zwaar aangezet met wing.
Ik heb geen specifieke rompers/bodies maar ik stop m'n shirts vaker in m'n broek dan eruit, dus dat geeft hetzelfde effect wel denk ik. Ik vind het niet sletterig in ieder geval. Die van de foto zou ik ook wel willen eigenlijk.![]()
Ik heb dat slet dilemma met shortjes heel erg. Ik heb twee nieuwe van de H&M maar ik voel me zo bloot en bekeken en dan vraag ik me af of ze niet te kort zijn bij m'n benen
quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kreeg het ook niet normaal aan. BH schuifjes friemelen bij je vajayjay._ ben ik te motorisch gestoord voor I guess.
Is niet te kortquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wisselend. Van een beetje highlighter met een simpel lijntje tot zwaar aangezet met wing.
Ik heb geen specifieke rompers/bodies maar ik stop m'n shirts vaker in m'n broek dan eruit, dus dat geeft hetzelfde effect wel denk ik. Ik vind het niet sletterig in ieder geval. Die van de foto zou ik ook wel willen eigenlijk.![]()
Ik heb dat slet dilemma met shortjes heel erg. Ik heb twee nieuwe van de H&M maar ik voel me zo bloot en bekeken en dan vraag ik me af of ze niet te kort zijn bij m'n benen
Ik heb die:quote:Op donderdag 12 mei 2016 22:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wel tof als je het mooi kunt aanzetten.Ik ben m'n wing onderhand verleerd.
En hmm. Van het weekend zie ik m'm moeder weer, als zij het onder de maat vindt dan... ja.en herkenbaar. Zolang je billen er maar niet uitvallen zit je goed, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |