Nou doe dan evenquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je hem eerst om toestemming vragen denk ik.
Ik spreek geen achterhoeksquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigen schuld![]()
Moet'n is driet'n
Letterlijk vertaald 'Moeten is poepen'. Ofterwijl, ik (of iets) moet niets, tenzij poepen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik spreek geen achterhoeks
Kusje tegen de pijn?
Ik ben een Belg hequote:Op donderdag 12 mei 2016 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Letterlijk vertaald 'Moeten is poepen'. Ofterwijl, ik (of iets) moet niets, tenzij poepen.
Waarom probeer je het nog?quote:
quote:
Inkoken en afkoelen en tiramisu maken verdommequote:Op donderdag 12 mei 2016 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net koffie in de koelkast gezet voor ijskoffie vanavond![]()
Of eigenlijk gewoon koude koffie, zit geen ijs bij
niemand hier vindt dat lekker, alleen ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inkoken en afkoelen en tiramisu maken verdomme
Laat even weten hoe dat was, ben wel benieuwd. En welke schoenen worden het?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niemand hier vindt dat lekker, alleen ik![]()
En ik heb t nog nooit zelf gemaakt, dus dan zou ik n recept moeten zoeken, alle ingrediėnten bij elkaar zoeken, moeilijk moeten doen![]()
En koude koffie vinden dochter en ik iig lekker![]()
Vanavond m'n eerste striptease les
mn sportschoenen voor nuquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laat even weten hoe dat was, ben wel benieuwd. En welke schoenen worden het?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal maar geen sexy lingerie aandoen iig
Een en al teleurstelling in deze post.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn sportschoenen voor nu![]()
En is goed
Ik zal maar geen sexy lingerie aandoen iig
Alsof wij ooit haar krijgen te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een en al teleurstelling in deze post.
Daar gaat het ook niet om.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsof wij ooit haar krijgen te zien.
Drukke strandenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:01 schreef yats het volgende:
Het is druk op het strand. Toch fijn als je werk 5 minuten van het strand af is
Nietesquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Faxie op het strand.
[ afbeelding ]
Nee want die vluchten als het harder dan windkracht 3 waaitquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stranden barstensvol huppelende en kirrende bikinimeisjes
Wat had je verwacht?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:38 schreef Faxie het volgende:
2 Avonden naar het poolcafe geweest hier. Helemaal niks
dat doe ik wel als ik t 'echt' ga doen, niet als ik les heb met nog 8 andere vrouwenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een en al teleurstelling in deze post.
Is de paal voor in de slaapkamer al besteld?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat doe ik wel als ik t 'echt' ga doen, niet als ik les heb met nog 8 andere vrouwen
Een poolcafe is ook niet echt de place to be for single vrouwen toch?quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:38 schreef Faxie het volgende:
2 Avonden naar het poolcafe geweest hier. Helemaal niks
Waar komen single vrouwen dan wel?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een poolcafe is ook niet echt de place to be for single vrouwen toch?
Denk als een single vrouw zou ik zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar komen single vrouwen dan wel?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn korte keu eens flink onder handen genomen zou worden
Minstens.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:40 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn echt overal, sowieso vandaag al een stuk of tien specimen tegengekomen die ik keihard zou besnuffelen met natte tong als 't zo effe zou uitkomen
Ik heb er wel honger van gekregen, dan maar wat later etenquote:Op donderdag 12 mei 2016 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb alleen Ado gezien hier![]()
En die kan ik gewoon doen als t zo uitkomt
Ik ben al maanden niemand tegen gekomen die mij zou doen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vandaag niemand tegengekomen die ik zou doen.
Wat heb ik een kutleven.
Geen idee vertel eensquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet je hoeveel vrouwen er zijn?
Ik ben eruit ik begin een relatie met mijzelfquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:10 schreef FrauMilena het volgende:
101 mannen : 100 vrouwen. Fax is het overblijvertje.
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/xx.html
Dat jaquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:10 schreef FrauMilena het volgende:
101 mannen : 100 vrouwen. Fax is het overblijvertje.
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/xx.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |