Nou doe dan evenquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je hem eerst om toestemming vragen denk ik.
Ik spreek geen achterhoeksquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigen schuld![]()
Moet'n is driet'n
Letterlijk vertaald 'Moeten is poepen'. Ofterwijl, ik (of iets) moet niets, tenzij poepen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik spreek geen achterhoeks
Kusje tegen de pijn?
Ik ben een Belg hequote:Op donderdag 12 mei 2016 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Letterlijk vertaald 'Moeten is poepen'. Ofterwijl, ik (of iets) moet niets, tenzij poepen.
Waarom probeer je het nog?quote:
quote:
Inkoken en afkoelen en tiramisu maken verdommequote:Op donderdag 12 mei 2016 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net koffie in de koelkast gezet voor ijskoffie vanavond![]()
Of eigenlijk gewoon koude koffie, zit geen ijs bij
niemand hier vindt dat lekker, alleen ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inkoken en afkoelen en tiramisu maken verdomme
Laat even weten hoe dat was, ben wel benieuwd. En welke schoenen worden het?quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niemand hier vindt dat lekker, alleen ik![]()
En ik heb t nog nooit zelf gemaakt, dus dan zou ik n recept moeten zoeken, alle ingrediėnten bij elkaar zoeken, moeilijk moeten doen![]()
En koude koffie vinden dochter en ik iig lekker![]()
Vanavond m'n eerste striptease les
mn sportschoenen voor nuquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laat even weten hoe dat was, ben wel benieuwd. En welke schoenen worden het?
quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal maar geen sexy lingerie aandoen iig
Een en al teleurstelling in deze post.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn sportschoenen voor nu![]()
En is goed
Ik zal maar geen sexy lingerie aandoen iig
Alsof wij ooit haar krijgen te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een en al teleurstelling in deze post.
Daar gaat het ook niet om.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsof wij ooit haar krijgen te zien.
Drukke strandenquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:01 schreef yats het volgende:
Het is druk op het strand. Toch fijn als je werk 5 minuten van het strand af is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |