Kan nu al amper kiezen uit het gretige aanbodquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon verhuizen naar een land waar meer vrouwen dan mannen zijn
Wellicht kan jij iets doen met die gave.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nu al amper kiezen uit het gretige aanbod
Ik zit hier prima.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
Noorwegen ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
Vloek eerder maar goedquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nu al amper kiezen uit het gretige aanbod
Jij hebt ook geen reden om eventueel weg te gaan. Andere wellicht wel.quote:
Maar dat kan ook zijn omdat ze een uniform aan hebben, militair zijn en stoer zijn. Ik ben zo stoer als een stoeptegelquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Noorwegen ofzo.
Als ik de verhalen van marine mensen hoor worden die daar bijna besprongen als ze aan wal gaan.
Geloof dat als je geen alcoholist bent en niet depressief je al een heel eind komt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen reden om eventueel weg te gaan. Andere wellicht wel.
[..]
Maar dat kan ook zijn omdat ze een uniform aan hebben, militair zijn en stoer zijn. Ik ben zo stoer als een stoeptegel
Truequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen reden om eventueel weg te gaan. Andere wellicht wel.
Dat eerste niet dat tweedequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geloof dat als je geen alcoholist bent en niet depressief je al een heel eind komt.
Ik vind allochtonen of half allochtonen ook gewoon nooit aantrekkelijk, zonder uitzondering bijna, ik geil op blank en dan nog het liefst spierwit ook nogquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:34 schreef FrauMilena het volgende:
Niets mis met de cijfers het ratio, maar hier is de helft allochtoon.En ik val niet zo gauw op niet-Westerse allochtonen.
Racist.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:34 schreef FrauMilena het volgende:
Niets mis met de cijfers het ratio, maar hier is de helft allochtoon.En ik val niet zo gauw op niet-Westerse allochtonen.
Dat kan ik beamenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Noorwegen ofzo.
Als ik de verhalen van marine mensen hoor worden die daar bijna besprongen als ze aan wal gaan.
Niks mis met een mooie dame met een kleurtjequote:Op donderdag 12 mei 2016 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind allochtonen of half allochtonen ook gewoon nooit aantrekkelijk, zonder uitzondering bijna, ik geil op blank en dan nog het liefst spierwit ook nog
Ik vind de gelaatstrekken van een mooie blanke vrouw fijner en edelerquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen
[..]
Niks mis met een mooie dame met een kleurtje![]()
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik 30 euro uitgeven aan iets compleet zinloos?
Ik doe het voor minder en ben ook zinloosquote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
Geef eens een preciezere omschrijving over wat je doet voor minder dan 30 euro als ik vragen mag? :$quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe het voor minder en ben ook zinloos
Wat is het?quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn kontje verkopen achter het station.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef eens een preciezere omschrijving over wat je doet voor minder dan 30 euro als ik vragen mag? :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |