ja, zó erg is t dus gelukkig nietquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je daar te druppen in de Bijenkorf met allemaal snuffelende honden en kruipende mannen achter je aan
's Ochtends of zo, als jij al wel, maar zij nog niet wakker is?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan af en toe juist ontzettend opwindend en heftig zijn he, ik ben wel van dat geile
Godver Kaneel.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik het door had. Ik krijg nog rode oortjes als ik er aan denk.
Net als de keer dat ik slaapdronken haar een biggetje noemde
Ja ook wel een beetje maar ik vind het eigenlijk nog veel opwindender als een van de twee gewoon nog slaapt midden in de nacht om elkaar wakker te verleidenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
's Ochtends of zo, als jij al wel, maar zij nog niet wakker is?
Ik heb wel wat voorspel nodig. Niet per se vanwege het vocht. Maar anders is het nogal nauw.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is geloof ik iets waar je bij mij niet bang voor hoeft te zijn![]()
Kijk haar patsen met haar nauwheid.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel wat voorspel nodig. Niet per se vanwege het vocht. Maar anders is het nogal nauw.
Ik krijg mijn vrouwen meestal wel binnen 1,4 seconden naar 5 centimeter ontsluitingquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel wat voorspel nodig. Niet per se vanwege het vocht. Maar anders is het nogal nauw.
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk haar patsen met haar nauwheid.
Daar kunnen vrouwen met vaginisme nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk haar patsen met haar nauwheid.
Zorgwekkend, daar ontsluiting doorgaans enkel bij bevallingen voorkomt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg mijn vrouwen meestal wel binnen 1,4 seconden naar 5 centimeter ontsluiting
ik denk niet dat je helemaal begrijpt wat ontsluiting isquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg mijn vrouwen meestal wel binnen 1,4 seconden naar 5 centimeter ontsluiting
Stiekem is UitStraling een aan lager geraakte gynaecoloog die zijn dagen slijt met het ruiken aan zijn vingers.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik denk niet dat je helemaal begrijpt wat ontsluiting is
UitStraling heeft toch zeker een twintigtal baby's verplicht moeten helpen halen tijdens zijn stage in het ziekenhuis toen hij 19 was, UitStraling heeft hier nog steeds af en toe een zwetende nachtmerrie vanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik denk niet dat je helemaal begrijpt wat ontsluiting is
Surequote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
UitStraling heeft toch zeker een twintigtal baby's verplicht moeten helpen halen tijdens zijn stage in het ziekenhuis toen hij 19 was, UitStraling heeft hier nog steeds af en toe een zwetende nachtmerrie van
Best een mooie kapstok voor een tragikomische roman eigenlijk toch welquote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem is UitStraling een aan lager geraakte gynaecoloog die zijn dagen slijt met het ruiken aan zijn vingers.
mij zou je er ook niet mee pestenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook een stiekeme fantasie van mij.
ditquote:Op vrijdag 13 mei 2016 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ook wel een beetje maar ik vind het eigenlijk nog veel opwindender als een van de twee gewoon nog slaapt midden in de nacht om elkaar wakker te verleiden
Ja je weet toch, toen hij ook in opleiding was tot straaljagerpiloot en bij de geheime dienst zatquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja je weet toch, toen hij ook in opleiding was tot straaljagerpiloot en bij de geheime dienst zat
een twintigtal zei je toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twaalf ambachten, dertien ongelukken lieverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |