Gelezen nu.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maandje geleden hadden we tentamen en na afloop tentamens zag ik haar bij centraal station (op de heenweg zag ik dr niet want ik had een trein eerder dan haar) Bleek dat we uit dezelfde metro stapten. Ze had mij niet gezien omdat ze verderop uitstapte, dichter bij de roltrappen was ze ook. Er waren 2 roltrappen en ik had haar ingehaald op de andere roltrap en ik keek bewust naar de grond zeg maar alsof ik haar nooit gezien heb.
Toen ik eenmaal bij perron 1 stond pakte ik mn telefoon en ging ik zogenaamd daar mee kutten en deed alsof ik haar weer niet zag toen ze me voorbij liep.
Nu zul je misschien denken waarom spreekt ze mij dan niet aan? Dat komt omdat het een heel verlegen meisje maar ze maakt het je wel heel erg makkelijk als ze aangesproken wil worden. Expres vlakbij je staan, je opzoeken, naar je kjiken, oogcontact zoeken, glimlachen etc. Had er 2x gesproken 1-2 jaar geleden en toen deed ze precies dit. Afgelopen december kwam ik terug van stage en bij hometown station stond ze precies bij de treindeur waar ik zou gaan uitstappen. We keken elkaar aan en we schrokken van elkaar onze ogen flitsen alle kanten op hahadaarna ik verlegen naar grond kijken maar kon nog net zien dat ze vet lief glimlachte, maar tijdens uitstappen bleef ik gewoon naar grond kijken en negeerde ik haar volledig. Dus noway dat ze me zou durven aanspreken.
Maar goed, we kwamen aan op hometown station en mijn uitstappunt was dichter bij de trappen maar zij stapte als een van de eerste uit en ze probeerde me tegemoet te komen waar ik uitstapte (dit deed ze vorige keer ook toen ik haar aansprak op schoolstation, ik had geen andere keus dan haar aanspreken want ze was me echt aan het opzoeken en ik gaf haar glimlach en zij gaf er een terug en daarna gaf ik haar een hoi. ;p) maar het wat te druk dus duurde ff voordat ik kon uitstappen
uiteindelijk liep ze vlak voor me op de trappen en ze liep heel traag dus ik ging expres nog langzamer lopen.
eenmaal door de poortjes door bleef ze deze keer rechtdoor lopen, normaal ging ze altijd links
Na een tijdje zo rechtdoor gelopen te hebben keek ze nog ff heel vlug achterom maar omdat ik zo langzaam liep was best grote afstand tussen ons en toen deed ze dr oordopjes in
Het is dat je die schaal binnen hebt, anders was je dag nog vervelender verlopen.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en dan ook nog gequote worden door een modje
quote:Op maandag 9 mei 2016 16:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is dat je die schaal binnen hebt, anders was je dag nog vervelender verlopen.
Gefeliciteerd smeerzakquote:Op maandag 9 mei 2016 14:36 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd gewoon kampioen johwat een bazen
Hangt er van af of ik veel internationaal telefoneer.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:54 schreef Ashqelon het volgende:
hoeveel betalen jullie per maand aan telefoon? zestig is wel veel echter niet extreem.
45quote:Op maandag 9 mei 2016 16:54 schreef Ashqelon het volgende:
hoeveel betalen jullie per maand aan telefoon? zestig is wel veel echter niet extreem.
99,- zakelijk alles onbeperktquote:Op maandag 9 mei 2016 16:54 schreef Ashqelon het volgende:
¤ 10,41, 120 belminuten de rest onbeperktquote:Op maandag 9 mei 2016 16:54 schreef Ashqelon het volgende:
Je betaalt zo veel meer als je een toestel met bundel neemt.quote:
vodaf?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Galaxy S6 edge met 2GB internet en 100 belminuten
0,- voor toestel
ligt een beetje aan provider en tel enzo.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je betaalt zo veel meer als je een toestel met bundel neemt.
Betaal voor je mobiel en neem een sim only. Scheelt soms honderden euros.
Is iedereen hier per se student dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
which telefoon? 99 bijna altijd overdreven voor een student.
onb. mb?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
¤ 10,41, 120 belminuten de rest onbeperkt
zo vreemd is dat toch niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ash dacht van mij dat ik ook nog op de middelbare zat omdat ik aan het kijken was voor studie
betaal je zelf?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee tele 2
maar was toen de telefoon net uit was drm zo dur
6s 128GBquote:Op maandag 9 mei 2016 17:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
which telefoon? 99 bijna altijd overdreven voor een student.
Niet achter je gezocht dat je ook nog je kontje zou verkopen achter het station.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
6s 128GB
Ben niet alleen student hé
Business is businessquote:Op maandag 9 mei 2016 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet achter je gezocht dat je ook nog je kontje zou verkopen achter het station.
vertel?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
6s 128GB
Ben niet alleen student hé
Hij gaat nu allemaal vragen op je afvuren om zoveel mogelijk details te weten te komen, pas op hoor.quote:
Net een mini Ivo Niehequote:Op maandag 9 mei 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat nu allemaal vragen op je afvuren om zoveel mogelijk details te weten te komen, pas op hoor.
Ze verzinnen de gekste dingen.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn laatste was een jaar geleden ofzo en dat was een studieban
Mss wil ash later bij pownews werkenquote:Op maandag 9 mei 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat nu allemaal vragen op je afvuren om zoveel mogelijk details te weten te komen, pas op hoor.
Was al bang. Kun je inmiddels wel discipline opbrengen om te leren?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
Had ik zelf aangevraagt hoor.
Het was niet zo dat yvonne zei "en nu leren"
dat is alles? ik ging er wel vanuit dat je een baan hebt maar je post suggereert een echte baan en dat is niet gewoon voor een student.quote:
powquote:Op maandag 9 mei 2016 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss wil ash later bij pownews werken
Zal wel eigen bedrijfje ofzo hebbenquote:Op maandag 9 mei 2016 17:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dat is alles? ik ging er wel vanuit dat je een baan hebt maar je post suggereert een echte baan en dat is niet gewoon voor een student.
quote:Op maandag 9 mei 2016 11:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De meeste hebben dat liever met een jonge vrouw, vooral in de leeftijdscategorie 18 - 23, wanneer vrouwen op het hoogtepunt van hun uiterlijk zitten.
quote:Op maandag 9 mei 2016 13:11 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Valt wel mee. Stokje met geen borsten en geen kont, nog een baby gezicht. Of extreem dik (geen tussen postuur gezien). Geen eigen kledingstijl. Gesprekken van en met hen zijn niet interessant. Gescheldt en gevloek, schiet snel in paniek. Kan niet koken en eet troep. Gedragingen alsof ze zichzelf heel wat vinden; dat de wereld om hen draait met hun mobieltjes en social media verslavingen. Geen/minimaal maatschappelijke betrokkenheid. Zelfs aan de manier van lopen, merk ik al dat het (nog) geen vrouw is.
Ik zie zoveel vrouwen van 35 jaar en van zelfs 50 jaar die er beter uitzien dan de begin 20'ers, ook interessanter met diepe zelfvertrouwen waarvan ze ook nog beter scoren op veel vaardigheden. Als mannen in zo’n omgeving nog steeds voor de baby’s kiezen, dan vind ik ze eigenlijk gestoord.
Ik fok tegenwoordig niet meer zo veelquote:Op maandag 9 mei 2016 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was al bang. Kun je inmiddels wel discipline opbrengen om te leren?
quote:Op maandag 9 mei 2016 17:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik fok tegenwoordig niet meer zo veel
Is gewoon een goed ideequote:Op maandag 9 mei 2016 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Een studiebanwat voor slappe zak ben je dan
Eigen zaakquote:Op maandag 9 mei 2016 17:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dat is alles? ik ging er wel vanuit dat je een baan hebt maar je post suggereert een echte baan en dat is niet gewoon voor een student.
Maar niet de discipline om niet op FOK! te gaanquote:Op maandag 9 mei 2016 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon een goed idee![]()
Ik heb namelijk wel de computer nodig voor studie
Iedereen toch.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon een goed idee![]()
Ik heb namelijk wel de computer nodig voor studie
Ik liet fok altijd in de achtergrond openstaan en dan is de verleiding grootquote:Op maandag 9 mei 2016 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar niet de discipline om niet op FOK! te gaan
Ja en als je dan verslag moet leggen doe je dat op de typemachine?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Soms heb je van die studies, Chai, die hebben boeken.
is echt man want ik heb nog nooit een meisje meegemaakt dat zo apart deed en ik heb wel goeie intuïtie hiervoor man. tijdens gymles deden we voetballen tegen andere klas en ik speelde rechts ander en dr was zo meisje van de tegenpartij die heletijd vlak bij mij stond. Het viel zo ontzettend hard op. Ik dat ik ga dit ff testen dus ik ging ook ff ander positie spelen en telkes kwam ze mee. Half jaar later kwam ik haar tegen bij gymles inhalen omdat les teveel gemist. Na afloop les kwam ze serieus achter me aan rennen met nog een ander meisjequote:Op maandag 9 mei 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelezen nu.
Ik vraag me af of dit serieus in je hoofd afspeelt of echt is...
Zo lang al teasen elkaar
Dat aanspreken komt er verder nooit meer van he? althans niet meer dan een hoi?
Zegt ze wel wat terug dan?
Deze soap
Denk ook niet dat mocht je nu eindelijk over die drempel stappen dat ze je nog wil na zoveel gedraai.
Dan niet nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en als je dan verslag moet leggen doe je dat op de typemachine?
Nederlandse literatuur bijvoorbeeldquote:Op maandag 9 mei 2016 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Soms heb je van die studies, Chai, die hebben boeken.
Doet me denken aan de brugklas dit, haha.quote:
Nee hij moet haar gewoon gebruiken om smalltalk te oefenen.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doet me denken aan de brugklas dit, haha.
Maar "Dan staan we gewoon samen bij deur van trein te wachten met serieus niemand om ons heen en beide naar grond kijken etc, echt fucked up" serieusVolgens mij ben jij bang wat te verliezen.
Tevens heeft ze een vriend. Laat gaan.
Ja, maar dan niet bang zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij moet haar gewoon gebruiken om smalltalk te oefenen.
Dat is raar want zijn waardigheid is hij al kwijtquote:Op maandag 9 mei 2016 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doet me denken aan de brugklas dit, haha.
Maar "Dan staan we gewoon samen bij deur van trein te wachten met serieus niemand om ons heen en beide naar grond kijken etc, echt fucked up" serieusVolgens mij ben jij bang wat te verliezen.
Jij bent vast niet veel anders.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is raar want zijn waardigheid is hij al kwijt
Kun je daarna weer aan een nieuwe beginnen.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Kom haar heel misschien nog 1x tegen en daarna nooit meer dus binnekort wordt dit hoofstuk afgesloten gelukkig
nee er komt geen nieuwequote:Op maandag 9 mei 2016 18:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je daarna weer aan een nieuwe beginnen.
Preuts.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:08 schreef xcachet het volgende:
Ik vroeg gisteren aan mijn Tinder afspraakje (voor morgen) met wat voor intenties hij op Tinder zat. Aangezien hij bij mij thuis wat wilde drinken. Dan kom je bij mij hoe dan ook in de friendzone. Meteen:
"Jaja rustig maar, maak je maar geen zorgen. Is maar een geintje hoor. Niet gelijk zo wantrouwend, daar heb ik helemaal geen zin in. Alsof ik alleen op tinder zat om iemand in bed te krijgen ofso..."Rustaaaaagh
Ga ik ook niet. Zei "Oh, daar zie ik je ook helemaal niet voor aan hoor."quote:Op maandag 9 mei 2016 18:09 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat je nog met die gast op date gaat
i know that feel sisquote:
Lekker beetje friemelen toch, alleen is ook maar zo alleen.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:09 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat je nog met die gast op date gaat
Mijn moeder kookt wel lekker hoor. Maar soms recepten die het gewoon nét niet zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
i know that feel sis
Mijn moeder kookt srs vies.Probeer wel vaak over te nemen, maar lukt niet altijd of ze vindt het alleen goed als ik het dan precies zoals haar maak.
[..]
Lekker beetje friemelen toch, alleen is ook maar zo alleen.
zie regelmatig meisjes met soortgelijke looks als treinmeisje maar ik word er niet bepaald warm vanquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:08 schreef xcachet het volgende:
Ik vroeg gisteren aan mijn Tinder afspraakje (voor morgen) met wat voor intenties hij op Tinder zat. Aangezien hij bij mij thuis wat wilde drinken. Dan kom je bij mij hoe dan ook in de friendzone. Meteen:
"Jaja rustig maar, maak je maar geen zorgen. Is maar een geintje hoor. Niet gelijk zo wantrouwend, daar heb ik helemaal geen zin in. Alsof ik alleen op tinder zat om iemand in bed te krijgen ofso..."Rustaaaaagh
Motorola moto G.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:12 schreef Ashqelon het volgende:
chai which tel heb je die brad te langzaam vint?
Beetje zoals haar zwangerschap van jou zeg maarquote:Op maandag 9 mei 2016 18:12 schreef xcachet het volgende:
Maar soms recepten die het gewoon nét niet zijn.
Nu maar hopen dat ze geen moeilijke geboorte heeft gehad waar je van af hoort te weten.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beetje zoals haar zwangerschap van jou zeg maar
denk t ookquote:Op maandag 9 mei 2016 18:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha toch maar niet met hem op date nee
Beste denk ik
Oh god ja, krijgen we dat weerquote:Op maandag 9 mei 2016 18:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze geen moeilijke geboorte heeft gehad waar je van af hoort te weten.
Horeca, attractiemedewerker?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:31 schreef xcachet het volgende:
Wil wel werken bij walibi maar wil niet schoonmaken
nou doe maar nietquote:Op maandag 9 mei 2016 18:35 schreef xcachet het volgende:
Ik wil gewoon op de knopjes drukken van de achtbanen
??quote:Op maandag 9 mei 2016 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb mijn excel bestand er zo niet bij.
sinds wanneer is rollercoaster een woord voor een lekker wijfquote:Op maandag 9 mei 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
??
wat
hij zegt dat hij ook op knopjes wil drukken van achtbanen
je moet het op zn engels lezen
heb jij haar foto?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speciaal voor cachet ben ik hier.
Fuck you Game of Thrones.quote:That's enough for one day.
Ik snap dit niet hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
??
wat
hij zegt dat hij ook op knopjes wil drukken van achtbanen
je moet het op zn engels lezen
awhquote:Op maandag 9 mei 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speciaal voor cachet ben ik hier.
echtquote:
ghehe wat een betaquote:Op maandag 9 mei 2016 18:08 schreef xcachet het volgende:
jaquote:Op maandag 9 mei 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ghehe wat een beta
Sws gelijk thuis afsprekentwee keer gedaan en was het twee keer niet waard
HEHEquote:Op maandag 9 mei 2016 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'same' betekent 'hetzelfde' in het nederlands
Is veel spannender om op de eerste date buiten te neuken idd.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ghehe wat een beta
Vind prima hoor. Maar dan wordt het iets vriendschappelijks en geen datequote:Op maandag 9 mei 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ghehe wat een beta
Hoezo date je ze als ze eenmalig neuken niet eens waard zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ghehe wat een beta
ja leukquote:Op maandag 9 mei 2016 18:46 schreef zeer het volgende:
[..]
Is veel spannender om op de eerste date buiten te neuken idd.
ohhhhhhquote:Op maandag 9 mei 2016 18:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
HEHE
maar als je bij Walibi wilt werken moet je wel een beetje in de buurt wonen. vandaar mijn vraag
lijkt me sws mega ongemakkelijk maar ik ben erg conservatiefquote:Op maandag 9 mei 2016 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja leuk
Is gewoon fijner om eerst te kijken of het klikt
wutquote:Op maandag 9 mei 2016 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo date je ze als ze eenmalig neuken niet eens waard zijn
is nog niet eens de helft van z'n Wajong hoor, ik snap die moeder wel, anders koopt 'ie er alleen maar chips en bullit vanquote:Op maandag 9 mei 2016 18:47 schreef madeliefff het volgende:
die moeder van braddie die gewoon 500 euro kostgeld aan haar kind vraagt. gvd man. kostgeld snap ik voor dingen die haar extra kosten met zijn aanwezigheid (boodschappen en energie bijv) maar 500 is echt veel
is het ook wel gelukkig redt netflix. Maar je bent dan ook zo verplicht seks te hebbenquote:Op maandag 9 mei 2016 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me sws mega ongemakkelijk maar ik ben erg conservatief
Hij post momenteel gewoon in dit topic hoor.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:50 schreef madeliefff het volgende:
en WAARVOOR heeft braddie een wajong eigenlijk?
ja wel gedaan. Je kan ze dan ook niet zo wegsturen hequote:Op maandag 9 mei 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging er voor het gemak vanuit dat je ze wel gewoon gedaan hebt.
het isje kind, neem dan geen kinderen . laat hem dan dat bedrag sparen voor een huisje voor zijn toekomst en ga niet van je kind profiteren.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
is nog niet eens de helft van z'n Wajong hoor, ik snap die moeder wel, anders koopt 'ie er alleen maar chips en bullit van
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
is nog niet eens de helft van z'n Wajong hoor, ik snap die moeder wel, anders koopt 'ie er alleen maar chips en bullit van
o nou brad wat mankeert je dat je wajong krijgt?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij post momenteel gewoon in dit topic hoor.
Hij is 25 johquote:Op maandag 9 mei 2016 18:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het isje kind, neem dan geen kinderen . laat hem dan dat bedrag sparen voor een huisje voor zijn toekomst en ga niet van je kind profiteren.
dan in je dat geld en spaar je het voor hem desnoods. Ik neem aan dat je wel iets te zeggen hebt over hem zo lang hij daar woontquote:
Haha uit beleefdheid.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja wel gedaan. Je kan ze dan ook niet zo wegsturen he
Doet ze misschien wel. Het is beter als Braddie niet nog meer details online zet over dit soort dingen, dus hij moet ons maar lekker in spanning laten.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dan in je dat geld en spaar je het voor hem desnoods. Ik neem aan dat je wel iets te zeggen hebt over hem zo lang hij daar woont
hij kan dan wel 25 zijn maar het blijft je kind. huur gaat niet omhoog als je kind er woont. die kosten heeft ze sws. en hij zal niet voor niks wajong krijgenquote:
ja wat moet ik doen dan als ze helemaal uit Amsterdam komtquote:
het gaat mij ook meer om het bedrag dat ik belachelijk vindquote:Op maandag 9 mei 2016 18:54 schreef MrBradge het volgende:
Madeliefff mij mankeert genoeg, heb daar al meerdere keren over gesproken in meerdere topics, geen zin meer om dat weer op te rakelen, sowieso NVLS. Zoek maar op wat dat is, wat mij enorm beperkt in mijn doen en laten.
En dat mijn ma mij kostgeld vraag vind ik volkomen logisch, het is erg aan de hoge kant, maar ze *zorgt* ook gewoon volledig voor mij. En ik ben ook ondertussen constant op huizen aan het schrijven, kamers, flatjes, studiootjes etc omdat ik wel echt op mezelf wil. Dat sparen lukt ook wel tot op zekere hoogte, het zijn geen honderden euro's maar het is op dit moment wel voldoende.
Beter dat ze het vraagt dan dat ze maar wat rond roept zoals vele dat hier doen. Waarom antwoord je dan niet beleeft?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:54 schreef MrBradge het volgende:
Madeliefff mij mankeert genoeg, heb daar al meerdere keren over gesproken in meerdere topics, geen zin meer om dat weer op te rakelen, sowieso NVLS. Zoek maar op wat dat is, wat mij enorm beperkt in mijn doen en laten.
En dat mijn ma mij kostgeld vraag vind ik volkomen logisch, het is erg aan de hoge kant, maar ze *zorgt* ook gewoon volledig voor mij. En ik ben ook ondertussen constant op huizen aan het schrijven, kamers, flatjes, studiootjes etc omdat ik wel echt op mezelf wil. Dat sparen lukt ook wel tot op zekere hoogte, het zijn geen honderden euro's maar het is op dit moment wel voldoende.
ik betaaldat voor een studio en dan krijg je boodschappen, verzekeringen, belastingen, koken, schoonmaken, wassen etc erbijquote:Op maandag 9 mei 2016 18:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het gaat mij ook meer om het bedrag dat ik belachelijk vind
wat zei je tegen dr dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja wat moet ik doen dan als ze helemaal uit Amsterdam komt
Uhh ja het was gezellig half uurtje maar je moet maar weer gaan
Toen ze probeerde te blijven slapen ben ik wel hard geweest
Wat zei je danquote:Op maandag 9 mei 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo naïef was.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zei je dan
Het is hier gvd geen hotel
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:58 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik betaal niks.. ik profiteer van mijn rijke ouders waardoor ik veel kan sparen iedere maand en zelf ook rijk wordt. zo blijven wij rijken rijk.
Ik antwoord in mijn ogen juist best beleefd.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beter dat ze het vraagt dan dat ze maar wat rond roept zoals vele dat hier doen. Waarom antwoord je dan niet beleeft?
Word document en dan ctrl c ctrl vquote:Op maandag 9 mei 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik antwoord in mijn ogen juist best beleefd.
Alleen er word zó vaak gevraagd wat ik heb waarom ik die wajong krijg dat ik het vermoeiend vind om daar steeds uitgebreid op in te gaan.
Waarom krijg je die wajong?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Alleen er word zó vaak gevraagd wat ik heb waarom ik die wajong krijg dat ik het vermoeiend vind om daar steeds uitgebreid op in te gaan.
Sla het dan op in een notequote:Op maandag 9 mei 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ben beperktquote:Op maandag 9 mei 2016 19:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Waarom krijg jij eigenlijk wajong?
Ik zat je al te appenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Kankerzoooi telefoon wil niet meer opladen. Sterf tyfushoerending. Morgen maar ff andere halen
Ik vind het normaal als je kind meebetaalt aan boodschappen en energiekosten want dat gaat omhoogals hij er woont maar huur vind ik te ver gaan. Het is wat anders als je kind denkt ik blijf eeuwig thuis wonen. maar zo oud is hij ook weer niet en hij is bezig met het zoeken naar een woonplek. en heeft ook nog eens psychische problemenquote:Op maandag 9 mei 2016 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik betaaldat voor een studio en dan krijg je boodschappen, verzekeringen, belastingen, koken, schoonmaken, wassen etc erbij
Zie het als compliment, meeste mensen zien je gewoon als persoon met ruim voldoende capaciteiten om aan het werk te kunnen, dus zijn ze extra nieuwsgierig wat je dan belemmert.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Op zondag 24 april 2016 13:20 schreef MrBradge het volgende:quote:Op maandag 9 mei 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het als compliment, meeste mensen zien je gewoon als persoon met ruim voldoende capaciteiten om aan het werk te kunnen, dus zijn ze extra nieuwsgierig wat je dan belemmert.
nee grapjequote:
ik heb maar 1 fok!er in mijn contactenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij zit nu op 15% dus je jokt hihi
En dit Brad.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het als compliment, meeste mensen zien je gewoon als persoon met ruim voldoende capaciteiten om aan het werk te kunnen, dus zijn ze extra nieuwsgierig wat je dan belemmert.
Psychische problemen klinkt zo extreem gelijk. Want ik heb wel wát problemen, maar het is niet zó erg.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik vind het normaal als je kind meebetaalt aan boodschappen en energiekosten want dat gaat omhoogals hij er woont maar huur vind ik te ver gaan. Het is wat anders als je kind denkt ik blijf eeuwig thuis wonen. maar zo oud is hij ook weer niet en hij is bezig met het zoeken naar een woonplek. en heeft ook nog eens psychische problemen
Schoolreisje?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ben niet eng schat
wordt leuk in walibi ;$$
Of Frassquote:Op maandag 9 mei 2016 19:06 schreef Chai het volgende:
Als btb Wajong blijkt te ontvangen gaat niemand vragen waarom hij dat krijgt hoor.
Niet geven hoorquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jaloers dat je geen Wajong hebt![]()
Ik ook niet. Maar wel een leuke baan.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Klikt gek maar ik zou zelf niet maanden thuis kunnen zitten... ben gwn loonslaaf leef gewend![]()
ik vind het thuis zitten niet erg vaak, maar merk dat ik vaker wel als niet de hort op ga, stuk autorijden, stuk wandelen, en ik wil gewoon wat gaan doen!quote:Op maandag 9 mei 2016 19:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Klikt gek maar ik zou zelf niet maanden thuis kunnen zitten... ben gwn loonslaaf leef gewend![]()
Oh lieve schat geloof me.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:09 schreef xcachet het volgende:
Ik zou van het leven dat Braddie heeft wel depressief worden.
Moest lachen door het uitroep tekenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ik vind het thuis zitten niet erg vaak, maar merk dat ik vaker wel als niet de hort op ga, stuk autorijden, stuk wandelen, en ik wil gewoon wat gaan doen!
Waarom ga je dan daten?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh lieve schat geloof me.
Waarom denk je dat ik hier zovaak flip als mensen een opmerking plaatsen? Ik ben echt niet een vrolijke leuke gezellige gast hoor..
If anything, ik ben vrij negatief en depri de laatste tijd.
Ik kantoor leef maar beste kantoor in amsterdam met beste collega's die je kan hebben en chilste klant bestandquote:
aha. maar je moet wel solliciteren Hoezo dat dan wel als je Wajong hebt? of ben je deels afgekeurd of hoe t ook heetquote:Op maandag 9 mei 2016 19:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Psychische problemen klinkt zo extreem gelijk. Want ik heb wel wát problemen, maar het is niet zó erg.
Ik heb NVLS en Nystagmus (Eerste is Autisme, en dat tweede heeft te maken met m`n ogen)
Maar verder heb ik geen dusdanige psychische problemen waardoor ik niet fatsoenlijk kan functioneren als mens zijnde.
In een werkende maatschappij is het anders, ben sociaal echt heel zwak en kan niet goed tegen veranderingen.
Maar als mens zijnde functioneer ik wel oke denk ik.
Doe jij trouwens een studie? Kun je makkelijk je sociale kant opbouwenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ik vind het thuis zitten niet erg vaak, maar merk dat ik vaker wel als niet de hort op ga, stuk autorijden, stuk wandelen, en ik wil gewoon wat gaan doen!
Omdat ik merkte dat toen ik de laatste keer bij die meid was ik het wel gewoon heel gezellig vond en ik weer een stuk vrolijker was. Dat hielp enorm.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom ga je dan daten?
Wat doe je die meid aan?
Ik heb nog de oude Wajong dus ik val onder de wat soepelere regeling, maar dat houd inderdaad wel in, omdat ik deels ben afgekeurd, dat ik moet solliciteren en eventueel aan de bak moet.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
aha. maar je moet wel solliciteren Hoezo dat dan wel als je Wajong hebt? of ben je deels afgekeurd of hoe t ook heet
Als je de mogelijkheid hebt gwn doen! Heb je tenminste een ritme en dat helpt enormquote:Op maandag 9 mei 2016 19:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb nog de oude Wajong dus ik val onder de wat soepelere regeling, maar dat houd inderdaad wel in, omdat ik deels ben afgekeurd, dat ik moet solliciteren en eventueel aan de bak moet.
Ik doe geen studie, toen ik tot 2 jaar terug zo veel werkte voelde ik mij echt super fijn, en ook toen ik met de band nog veel deed en sociale contacten opbouwde voelde ik mij per optreden en per repetitie beter voelen en positiever, en dat staat nu ook op een laag pitje dusja..quote:Op maandag 9 mei 2016 19:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Doe jij trouwens een studie? Kun je makkelijk je sociale kant opbouwen
Hoe lang loopt zo'n WaJong dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb nog de oude Wajong dus ik val onder de wat soepelere regeling, maar dat houd inderdaad wel in, omdat ik deels ben afgekeurd, dat ik moet solliciteren en eventueel aan de bak moet.
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
Minstens 10 keer op m'n plaat gegaan net. Applaus graag.
polio patiëntquote:Op maandag 9 mei 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
Had willen zien.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
Heb je niet zoiets van 'ik doe er een simpel baantje bij, dan maar wat minder WaJong'?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze volgens mij tot 2018 dacht ik.
Weet er het fijne niet van hoor..
Luv yer titsquote:
Ja, maar dat heb ik tot eind 2014 gedaan constant, een dingetje hier, dingetje daar. Vrijwillig werken hier, vrijwillig werken daar.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had willen zien.
[..]
Heb je niet zoiets van 'ik doe er een simpel baantje bij, dan maar wat minder WaJong'?
Goed zo Brad!quote:Op maandag 9 mei 2016 19:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik tot eind 2014 gedaan constant, een dingetje hier, dingetje daar. Vrijwillig werken hier, vrijwillig werken daar.
Maar de ene zaak vond mij er qua uitstraling niet bij passen, en de andere zaak ging sluiten.
En ik heb afgelopen Februari een dag als koerier gewerkt voor een bedrijf in Utrecht, vond ik super leuk om te doen, maar die vonden het toch niet zo`n goed idee i.v.m dat ik net mijn rijbewijs had.
Ik mag wel wat bij verdienen maar dan praten we over 10tjes werk, de rest word ingehouden en dat is natuurlijk ook een beetje onhandig.
Maar het kriebelt gewoon wel weer om te gaan werken, heb bij DHL en POST NL en bij Roadrunner gesolliciteerd dit weekend (Online) En wacht op antwoord nu.
Ik schrok me de tyfus bij die "BOOEEMM"quote:
Even kijkenquote:
Duimpje omlaagquote:
Jongequote:
Oh sorry ik heb niks gezegd.quote:
This is why we can't have nice thingsquote:
Zo had ik het nog niet eens bekeken, dat is dan inderdaad wel beter.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed zo Brad!
Maar waarom is het onhandig als dat wat je verdient wordt ingehouden op je WaJong? Je verdient dan nog steeds het zelfde per maand alleen dan wat minder op de zak van de werkende Nederlander.
En wat ervaring op doen, maakt niet uit wat. Zou er eerder trots op zijn als ik zelf mijn geld bij elkaar verdien.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken, dat is dan inderdaad wel beter.
Kijk ik wil helemaaaal niet overkomen als een profiteur, want zo steek ik niet in elkaar, het is alleen ja.. Ik ben afgekeurd met een reden, en mensen gaan daar allemaal dingen achter zoeken en hebben er allemaal een mening over, wat natuurlijk goed is, en dat mag. Er mag over gepraat worden.
Maar het gaat soms wel een beetje ver.
En ik wil juist weer aan het werk, omdat ik denk dat het hebben van een baan, veel meer zekerheid bied dan een uitkering. (En je komt niet over als een uitkeringstrekker, sloeber, tokkie etc)
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Paxcon is zo lekker he
zou bijna man worden
Wat is ditquote:Op maandag 9 mei 2016 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
En wat ervaring op doen, maakt niet uit wat. Zou er eerder trots op zijn als ik zelf mijn geld bij elkaar verdien.
Je moet je niet zo druk maken om wat mensen wel niet van jou (kunnen) denken. Dan ben je opzoek naar bevestiging dat mensen ook daadwerkelijk zo over je denken. Je hebt vast ook wel kwaliteiten waar een werknemer opzoek is
val je op ectoquote:Op maandag 9 mei 2016 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Paxcon is zo lekker he
zou bijna man worden
Klopt, vooral het stuk over dat ik op zoek ga zijn naar bevestiging dat ze echt over mij denken klopt..quote:Op maandag 9 mei 2016 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
En wat ervaring op doen, maakt niet uit wat. Zou er eerder trots op zijn als ik zelf mijn geld bij elkaar verdien.
Je moet je niet zo druk maken om wat mensen wel niet van jou (kunnen) denken. Dan ben je opzoek naar bevestiging dat mensen ook daadwerkelijk zo over je denken. Je hebt vast ook wel kwaliteiten waar een werknemer opzoek is
Ik ook. Ga me laten afkeuren omdat iets vaags met m'n ogen en dan wel honderden kilometers autorijdenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:27 schreef Chai het volgende:
Ik wil ook keihard profiteren zonder als profiteur over te komen.
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook. Ga me laten afkeuren omdat iets vaags met m'n ogen en dan wel honderden kilometers autorijden
Walgelijkquote:
Doe normaalquote:
Wil je nog meer GoT spoilers madam Mikmak?quote:
Als ik mij lang focus op een punt dan gaan mijn ogen lichtelijk trillen waardoor ik soms wat wazig kan gaan zien, gelukkig met autorijden verleg je altijd je focus en moet je constant blijven scannen en dergelijk, dus heb ik met autorijden nooit ergens last van.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook. Ga me laten afkeuren omdat iets vaags met m'n ogen en dan wel honderden kilometers autorijden
wrm ga je je zelf weer verdedigenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik mij lang focus op een punt dan gaan mijn ogen lichtelijk trillen waardoor ik soms wat wazig kan gaan zien, gelukkig met autorijden verleg je altijd je focus en heb ik met autorijden nooit last van.
Ook niet in het donker.
Yes plsquote:Op maandag 9 mei 2016 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil je nog meer GoT spoilers madam Mikmak?
Jon is de zoon van lyanna Stark en rhaegar targaryenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil je nog meer GoT spoilers madam Mikmak?
Omdat Chloro weer met zoiets als dit aankomt wat totaal ongegrond is. Daarom doe ik dat..quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jon is de zoon van lyanna Stark en rhaegar targaryen
dit is het internetquote:Op maandag 9 mei 2016 19:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Omdat Chloro weer met zoiets als dit aankomt wat totaal ongegrond is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |