Ik ook niet. Maar wel een leuke baan.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Klikt gek maar ik zou zelf niet maanden thuis kunnen zitten... ben gwn loonslaaf leef gewend![]()
ik vind het thuis zitten niet erg vaak, maar merk dat ik vaker wel als niet de hort op ga, stuk autorijden, stuk wandelen, en ik wil gewoon wat gaan doen!quote:Op maandag 9 mei 2016 19:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Klikt gek maar ik zou zelf niet maanden thuis kunnen zitten... ben gwn loonslaaf leef gewend![]()
Oh lieve schat geloof me.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:09 schreef xcachet het volgende:
Ik zou van het leven dat Braddie heeft wel depressief worden.
Moest lachen door het uitroep tekenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ik vind het thuis zitten niet erg vaak, maar merk dat ik vaker wel als niet de hort op ga, stuk autorijden, stuk wandelen, en ik wil gewoon wat gaan doen!
Waarom ga je dan daten?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh lieve schat geloof me.
Waarom denk je dat ik hier zovaak flip als mensen een opmerking plaatsen? Ik ben echt niet een vrolijke leuke gezellige gast hoor..
If anything, ik ben vrij negatief en depri de laatste tijd.
Ik kantoor leef maar beste kantoor in amsterdam met beste collega's die je kan hebben en chilste klant bestandquote:
aha. maar je moet wel solliciteren Hoezo dat dan wel als je Wajong hebt? of ben je deels afgekeurd of hoe t ook heetquote:Op maandag 9 mei 2016 19:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Psychische problemen klinkt zo extreem gelijk. Want ik heb wel wát problemen, maar het is niet zó erg.
Ik heb NVLS en Nystagmus (Eerste is Autisme, en dat tweede heeft te maken met m`n ogen)
Maar verder heb ik geen dusdanige psychische problemen waardoor ik niet fatsoenlijk kan functioneren als mens zijnde.
In een werkende maatschappij is het anders, ben sociaal echt heel zwak en kan niet goed tegen veranderingen.
Maar als mens zijnde functioneer ik wel oke denk ik.
Doe jij trouwens een studie? Kun je makkelijk je sociale kant opbouwenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ik vind het thuis zitten niet erg vaak, maar merk dat ik vaker wel als niet de hort op ga, stuk autorijden, stuk wandelen, en ik wil gewoon wat gaan doen!
Omdat ik merkte dat toen ik de laatste keer bij die meid was ik het wel gewoon heel gezellig vond en ik weer een stuk vrolijker was. Dat hielp enorm.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom ga je dan daten?
Wat doe je die meid aan?
Ik heb nog de oude Wajong dus ik val onder de wat soepelere regeling, maar dat houd inderdaad wel in, omdat ik deels ben afgekeurd, dat ik moet solliciteren en eventueel aan de bak moet.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
aha. maar je moet wel solliciteren Hoezo dat dan wel als je Wajong hebt? of ben je deels afgekeurd of hoe t ook heet
Als je de mogelijkheid hebt gwn doen! Heb je tenminste een ritme en dat helpt enormquote:Op maandag 9 mei 2016 19:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb nog de oude Wajong dus ik val onder de wat soepelere regeling, maar dat houd inderdaad wel in, omdat ik deels ben afgekeurd, dat ik moet solliciteren en eventueel aan de bak moet.
Ik doe geen studie, toen ik tot 2 jaar terug zo veel werkte voelde ik mij echt super fijn, en ook toen ik met de band nog veel deed en sociale contacten opbouwde voelde ik mij per optreden en per repetitie beter voelen en positiever, en dat staat nu ook op een laag pitje dusja..quote:Op maandag 9 mei 2016 19:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Doe jij trouwens een studie? Kun je makkelijk je sociale kant opbouwen
Hoe lang loopt zo'n WaJong dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb nog de oude Wajong dus ik val onder de wat soepelere regeling, maar dat houd inderdaad wel in, omdat ik deels ben afgekeurd, dat ik moet solliciteren en eventueel aan de bak moet.
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
Minstens 10 keer op m'n plaat gegaan net. Applaus graag.
polio patiëntquote:Op maandag 9 mei 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
Had willen zien.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:14 schreef Kurovski het volgende:
Heb je niet zoiets van 'ik doe er een simpel baantje bij, dan maar wat minder WaJong'?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze volgens mij tot 2018 dacht ik.
Weet er het fijne niet van hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |