Ik vind het normaal als je kind meebetaalt aan boodschappen en energiekosten want dat gaat omhoogals hij er woont maar huur vind ik te ver gaan. Het is wat anders als je kind denkt ik blijf eeuwig thuis wonen. maar zo oud is hij ook weer niet en hij is bezig met het zoeken naar een woonplek. en heeft ook nog eens psychische problemenquote:Op maandag 9 mei 2016 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik betaaldat voor een studio en dan krijg je boodschappen, verzekeringen, belastingen, koken, schoonmaken, wassen etc erbij
Zie het als compliment, meeste mensen zien je gewoon als persoon met ruim voldoende capaciteiten om aan het werk te kunnen, dus zijn ze extra nieuwsgierig wat je dan belemmert.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik antwoord in mijn ogen juist best beleefd.
Alleen er word zó vaak gevraagd wat ik heb waarom ik die wajong krijg dat ik het vermoeiend vind om daar steeds uitgebreid op in te gaan.
Op zondag 24 april 2016 13:20 schreef MrBradge het volgende:quote:Op maandag 9 mei 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het als compliment, meeste mensen zien je gewoon als persoon met ruim voldoende capaciteiten om aan het werk te kunnen, dus zijn ze extra nieuwsgierig wat je dan belemmert.
nee grapjequote:
ik heb maar 1 fok!er in mijn contactenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij zit nu op 15% dus je jokt hihi
En dit Brad.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het als compliment, meeste mensen zien je gewoon als persoon met ruim voldoende capaciteiten om aan het werk te kunnen, dus zijn ze extra nieuwsgierig wat je dan belemmert.
Psychische problemen klinkt zo extreem gelijk. Want ik heb wel wát problemen, maar het is niet zó erg.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik vind het normaal als je kind meebetaalt aan boodschappen en energiekosten want dat gaat omhoogals hij er woont maar huur vind ik te ver gaan. Het is wat anders als je kind denkt ik blijf eeuwig thuis wonen. maar zo oud is hij ook weer niet en hij is bezig met het zoeken naar een woonplek. en heeft ook nog eens psychische problemen
Schoolreisje?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ben niet eng schat
wordt leuk in walibi ;$$
Of Frassquote:Op maandag 9 mei 2016 19:06 schreef Chai het volgende:
Als btb Wajong blijkt te ontvangen gaat niemand vragen waarom hij dat krijgt hoor.
Niet geven hoorquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jaloers dat je geen Wajong hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |