Beter dat ze het vraagt dan dat ze maar wat rond roept zoals vele dat hier doen. Waarom antwoord je dan niet beleeft?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:54 schreef MrBradge het volgende:
Madeliefff mij mankeert genoeg, heb daar al meerdere keren over gesproken in meerdere topics, geen zin meer om dat weer op te rakelen, sowieso NVLS. Zoek maar op wat dat is, wat mij enorm beperkt in mijn doen en laten.
En dat mijn ma mij kostgeld vraag vind ik volkomen logisch, het is erg aan de hoge kant, maar ze *zorgt* ook gewoon volledig voor mij. En ik ben ook ondertussen constant op huizen aan het schrijven, kamers, flatjes, studiootjes etc omdat ik wel echt op mezelf wil. Dat sparen lukt ook wel tot op zekere hoogte, het zijn geen honderden euro's maar het is op dit moment wel voldoende.
ik betaaldat voor een studio en dan krijg je boodschappen, verzekeringen, belastingen, koken, schoonmaken, wassen etc erbijquote:Op maandag 9 mei 2016 18:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het gaat mij ook meer om het bedrag dat ik belachelijk vind
wat zei je tegen dr dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja wat moet ik doen dan als ze helemaal uit Amsterdam komt
Uhh ja het was gezellig half uurtje maar je moet maar weer gaan
Toen ze probeerde te blijven slapen ben ik wel hard geweest
Wat zei je danquote:Op maandag 9 mei 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo naïef was.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zei je dan
Het is hier gvd geen hotel
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:58 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik betaal niks.. ik profiteer van mijn rijke ouders waardoor ik veel kan sparen iedere maand en zelf ook rijk wordt. zo blijven wij rijken rijk.
Ik antwoord in mijn ogen juist best beleefd.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beter dat ze het vraagt dan dat ze maar wat rond roept zoals vele dat hier doen. Waarom antwoord je dan niet beleeft?
Word document en dan ctrl c ctrl vquote:Op maandag 9 mei 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik antwoord in mijn ogen juist best beleefd.
Alleen er word zó vaak gevraagd wat ik heb waarom ik die wajong krijg dat ik het vermoeiend vind om daar steeds uitgebreid op in te gaan.
Waarom krijg je die wajong?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Alleen er word zó vaak gevraagd wat ik heb waarom ik die wajong krijg dat ik het vermoeiend vind om daar steeds uitgebreid op in te gaan.
Sla het dan op in een notequote:Op maandag 9 mei 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ben beperktquote:Op maandag 9 mei 2016 19:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Waarom krijg jij eigenlijk wajong?
Ik zat je al te appenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Kankerzoooi telefoon wil niet meer opladen. Sterf tyfushoerending. Morgen maar ff andere halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |