ja leukquote:Op maandag 9 mei 2016 18:46 schreef zeer het volgende:
[..]
Is veel spannender om op de eerste date buiten te neuken idd.
ohhhhhhquote:Op maandag 9 mei 2016 18:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
HEHE
maar als je bij Walibi wilt werken moet je wel een beetje in de buurt wonen. vandaar mijn vraag
lijkt me sws mega ongemakkelijk maar ik ben erg conservatiefquote:Op maandag 9 mei 2016 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja leuk
Is gewoon fijner om eerst te kijken of het klikt
wutquote:Op maandag 9 mei 2016 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo date je ze als ze eenmalig neuken niet eens waard zijn
is nog niet eens de helft van z'n Wajong hoor, ik snap die moeder wel, anders koopt 'ie er alleen maar chips en bullit vanquote:Op maandag 9 mei 2016 18:47 schreef madeliefff het volgende:
die moeder van braddie die gewoon 500 euro kostgeld aan haar kind vraagt. gvd man. kostgeld snap ik voor dingen die haar extra kosten met zijn aanwezigheid (boodschappen en energie bijv) maar 500 is echt veel
is het ook wel gelukkig redt netflix. Maar je bent dan ook zo verplicht seks te hebbenquote:Op maandag 9 mei 2016 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me sws mega ongemakkelijk maar ik ben erg conservatief
Hij post momenteel gewoon in dit topic hoor.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:50 schreef madeliefff het volgende:
en WAARVOOR heeft braddie een wajong eigenlijk?
ja wel gedaan. Je kan ze dan ook niet zo wegsturen hequote:Op maandag 9 mei 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging er voor het gemak vanuit dat je ze wel gewoon gedaan hebt.
het isje kind, neem dan geen kinderen . laat hem dan dat bedrag sparen voor een huisje voor zijn toekomst en ga niet van je kind profiteren.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
is nog niet eens de helft van z'n Wajong hoor, ik snap die moeder wel, anders koopt 'ie er alleen maar chips en bullit van
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
is nog niet eens de helft van z'n Wajong hoor, ik snap die moeder wel, anders koopt 'ie er alleen maar chips en bullit van
o nou brad wat mankeert je dat je wajong krijgt?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij post momenteel gewoon in dit topic hoor.
Hij is 25 johquote:Op maandag 9 mei 2016 18:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het isje kind, neem dan geen kinderen . laat hem dan dat bedrag sparen voor een huisje voor zijn toekomst en ga niet van je kind profiteren.
dan in je dat geld en spaar je het voor hem desnoods. Ik neem aan dat je wel iets te zeggen hebt over hem zo lang hij daar woontquote:
Haha uit beleefdheid.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja wel gedaan. Je kan ze dan ook niet zo wegsturen he
Doet ze misschien wel. Het is beter als Braddie niet nog meer details online zet over dit soort dingen, dus hij moet ons maar lekker in spanning laten.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dan in je dat geld en spaar je het voor hem desnoods. Ik neem aan dat je wel iets te zeggen hebt over hem zo lang hij daar woont
hij kan dan wel 25 zijn maar het blijft je kind. huur gaat niet omhoog als je kind er woont. die kosten heeft ze sws. en hij zal niet voor niks wajong krijgenquote:
ja wat moet ik doen dan als ze helemaal uit Amsterdam komtquote:
het gaat mij ook meer om het bedrag dat ik belachelijk vindquote:Op maandag 9 mei 2016 18:54 schreef MrBradge het volgende:
Madeliefff mij mankeert genoeg, heb daar al meerdere keren over gesproken in meerdere topics, geen zin meer om dat weer op te rakelen, sowieso NVLS. Zoek maar op wat dat is, wat mij enorm beperkt in mijn doen en laten.
En dat mijn ma mij kostgeld vraag vind ik volkomen logisch, het is erg aan de hoge kant, maar ze *zorgt* ook gewoon volledig voor mij. En ik ben ook ondertussen constant op huizen aan het schrijven, kamers, flatjes, studiootjes etc omdat ik wel echt op mezelf wil. Dat sparen lukt ook wel tot op zekere hoogte, het zijn geen honderden euro's maar het is op dit moment wel voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |