i know that feel sisquote:
Lekker beetje friemelen toch, alleen is ook maar zo alleen.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:09 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat je nog met die gast op date gaat
Mijn moeder kookt wel lekker hoor. Maar soms recepten die het gewoon nét niet zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
i know that feel sis
Mijn moeder kookt srs vies.Probeer wel vaak over te nemen, maar lukt niet altijd of ze vindt het alleen goed als ik het dan precies zoals haar maak.
[..]
Lekker beetje friemelen toch, alleen is ook maar zo alleen.
zie regelmatig meisjes met soortgelijke looks als treinmeisje maar ik word er niet bepaald warm vanquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:08 schreef xcachet het volgende:
Ik vroeg gisteren aan mijn Tinder afspraakje (voor morgen) met wat voor intenties hij op Tinder zat. Aangezien hij bij mij thuis wat wilde drinken. Dan kom je bij mij hoe dan ook in de friendzone. Meteen:
"Jaja rustig maar, maak je maar geen zorgen. Is maar een geintje hoor. Niet gelijk zo wantrouwend, daar heb ik helemaal geen zin in. Alsof ik alleen op tinder zat om iemand in bed te krijgen ofso..."Rustaaaaagh
Motorola moto G.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:12 schreef Ashqelon het volgende:
chai which tel heb je die brad te langzaam vint?
Beetje zoals haar zwangerschap van jou zeg maarquote:Op maandag 9 mei 2016 18:12 schreef xcachet het volgende:
Maar soms recepten die het gewoon nét niet zijn.
Nu maar hopen dat ze geen moeilijke geboorte heeft gehad waar je van af hoort te weten.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beetje zoals haar zwangerschap van jou zeg maar
denk t ookquote:Op maandag 9 mei 2016 18:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha toch maar niet met hem op date nee
Beste denk ik
Oh god ja, krijgen we dat weerquote:Op maandag 9 mei 2016 18:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze geen moeilijke geboorte heeft gehad waar je van af hoort te weten.
Horeca, attractiemedewerker?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:31 schreef xcachet het volgende:
Wil wel werken bij walibi maar wil niet schoonmaken
nou doe maar nietquote:Op maandag 9 mei 2016 18:35 schreef xcachet het volgende:
Ik wil gewoon op de knopjes drukken van de achtbanen
??quote:Op maandag 9 mei 2016 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb mijn excel bestand er zo niet bij.
sinds wanneer is rollercoaster een woord voor een lekker wijfquote:Op maandag 9 mei 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
??
wat
hij zegt dat hij ook op knopjes wil drukken van achtbanen
je moet het op zn engels lezen
heb jij haar foto?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speciaal voor cachet ben ik hier.
Fuck you Game of Thrones.quote:That's enough for one day.
Ik snap dit niet hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 18:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
??
wat
hij zegt dat hij ook op knopjes wil drukken van achtbanen
je moet het op zn engels lezen
awhquote:Op maandag 9 mei 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Speciaal voor cachet ben ik hier.
echtquote:
ghehe wat een betaquote:Op maandag 9 mei 2016 18:08 schreef xcachet het volgende:
Ik vroeg gisteren aan mijn Tinder afspraakje (voor morgen) met wat voor intenties hij op Tinder zat. Aangezien hij bij mij thuis wat wilde drinken. Dan kom je bij mij hoe dan ook in de friendzone. Meteen:
"Jaja rustig maar, maak je maar geen zorgen. Is maar een geintje hoor. Niet gelijk zo wantrouwend, daar heb ik helemaal geen zin in. Alsof ik alleen op tinder zat om iemand in bed te krijgen ofso..."Rustaaaaagh
jaquote:Op maandag 9 mei 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ghehe wat een beta
Sws gelijk thuis afsprekentwee keer gedaan en was het twee keer niet waard
HEHEquote:Op maandag 9 mei 2016 18:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'same' betekent 'hetzelfde' in het nederlands
Is veel spannender om op de eerste date buiten te neuken idd.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ghehe wat een beta
Vind prima hoor. Maar dan wordt het iets vriendschappelijks en geen datequote:Op maandag 9 mei 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ghehe wat een beta
Hoezo date je ze als ze eenmalig neuken niet eens waard zijnquote:Op maandag 9 mei 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ghehe wat een beta
ja leukquote:Op maandag 9 mei 2016 18:46 schreef zeer het volgende:
[..]
Is veel spannender om op de eerste date buiten te neuken idd.
ohhhhhhquote:Op maandag 9 mei 2016 18:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
HEHE
maar als je bij Walibi wilt werken moet je wel een beetje in de buurt wonen. vandaar mijn vraag
lijkt me sws mega ongemakkelijk maar ik ben erg conservatiefquote:Op maandag 9 mei 2016 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja leuk
Is gewoon fijner om eerst te kijken of het klikt
wutquote:Op maandag 9 mei 2016 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo date je ze als ze eenmalig neuken niet eens waard zijn
is nog niet eens de helft van z'n Wajong hoor, ik snap die moeder wel, anders koopt 'ie er alleen maar chips en bullit vanquote:Op maandag 9 mei 2016 18:47 schreef madeliefff het volgende:
die moeder van braddie die gewoon 500 euro kostgeld aan haar kind vraagt. gvd man. kostgeld snap ik voor dingen die haar extra kosten met zijn aanwezigheid (boodschappen en energie bijv) maar 500 is echt veel
is het ook wel gelukkig redt netflix. Maar je bent dan ook zo verplicht seks te hebbenquote:Op maandag 9 mei 2016 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me sws mega ongemakkelijk maar ik ben erg conservatief
Hij post momenteel gewoon in dit topic hoor.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:50 schreef madeliefff het volgende:
en WAARVOOR heeft braddie een wajong eigenlijk?
ja wel gedaan. Je kan ze dan ook niet zo wegsturen hequote:Op maandag 9 mei 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging er voor het gemak vanuit dat je ze wel gewoon gedaan hebt.
het isje kind, neem dan geen kinderen . laat hem dan dat bedrag sparen voor een huisje voor zijn toekomst en ga niet van je kind profiteren.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
is nog niet eens de helft van z'n Wajong hoor, ik snap die moeder wel, anders koopt 'ie er alleen maar chips en bullit van
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
is nog niet eens de helft van z'n Wajong hoor, ik snap die moeder wel, anders koopt 'ie er alleen maar chips en bullit van
o nou brad wat mankeert je dat je wajong krijgt?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij post momenteel gewoon in dit topic hoor.
Hij is 25 johquote:Op maandag 9 mei 2016 18:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het isje kind, neem dan geen kinderen . laat hem dan dat bedrag sparen voor een huisje voor zijn toekomst en ga niet van je kind profiteren.
dan in je dat geld en spaar je het voor hem desnoods. Ik neem aan dat je wel iets te zeggen hebt over hem zo lang hij daar woontquote:
Haha uit beleefdheid.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja wel gedaan. Je kan ze dan ook niet zo wegsturen he
Doet ze misschien wel. Het is beter als Braddie niet nog meer details online zet over dit soort dingen, dus hij moet ons maar lekker in spanning laten.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dan in je dat geld en spaar je het voor hem desnoods. Ik neem aan dat je wel iets te zeggen hebt over hem zo lang hij daar woont
hij kan dan wel 25 zijn maar het blijft je kind. huur gaat niet omhoog als je kind er woont. die kosten heeft ze sws. en hij zal niet voor niks wajong krijgenquote:
ja wat moet ik doen dan als ze helemaal uit Amsterdam komtquote:
het gaat mij ook meer om het bedrag dat ik belachelijk vindquote:Op maandag 9 mei 2016 18:54 schreef MrBradge het volgende:
Madeliefff mij mankeert genoeg, heb daar al meerdere keren over gesproken in meerdere topics, geen zin meer om dat weer op te rakelen, sowieso NVLS. Zoek maar op wat dat is, wat mij enorm beperkt in mijn doen en laten.
En dat mijn ma mij kostgeld vraag vind ik volkomen logisch, het is erg aan de hoge kant, maar ze *zorgt* ook gewoon volledig voor mij. En ik ben ook ondertussen constant op huizen aan het schrijven, kamers, flatjes, studiootjes etc omdat ik wel echt op mezelf wil. Dat sparen lukt ook wel tot op zekere hoogte, het zijn geen honderden euro's maar het is op dit moment wel voldoende.
Beter dat ze het vraagt dan dat ze maar wat rond roept zoals vele dat hier doen. Waarom antwoord je dan niet beleeft?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:54 schreef MrBradge het volgende:
Madeliefff mij mankeert genoeg, heb daar al meerdere keren over gesproken in meerdere topics, geen zin meer om dat weer op te rakelen, sowieso NVLS. Zoek maar op wat dat is, wat mij enorm beperkt in mijn doen en laten.
En dat mijn ma mij kostgeld vraag vind ik volkomen logisch, het is erg aan de hoge kant, maar ze *zorgt* ook gewoon volledig voor mij. En ik ben ook ondertussen constant op huizen aan het schrijven, kamers, flatjes, studiootjes etc omdat ik wel echt op mezelf wil. Dat sparen lukt ook wel tot op zekere hoogte, het zijn geen honderden euro's maar het is op dit moment wel voldoende.
ik betaaldat voor een studio en dan krijg je boodschappen, verzekeringen, belastingen, koken, schoonmaken, wassen etc erbijquote:Op maandag 9 mei 2016 18:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het gaat mij ook meer om het bedrag dat ik belachelijk vind
wat zei je tegen dr dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja wat moet ik doen dan als ze helemaal uit Amsterdam komt
Uhh ja het was gezellig half uurtje maar je moet maar weer gaan
Toen ze probeerde te blijven slapen ben ik wel hard geweest
Wat zei je danquote:Op maandag 9 mei 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist niet dat je zo naïef was.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zei je dan
Het is hier gvd geen hotel
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:58 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik betaal niks.. ik profiteer van mijn rijke ouders waardoor ik veel kan sparen iedere maand en zelf ook rijk wordt. zo blijven wij rijken rijk.
Ik antwoord in mijn ogen juist best beleefd.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beter dat ze het vraagt dan dat ze maar wat rond roept zoals vele dat hier doen. Waarom antwoord je dan niet beleeft?
Word document en dan ctrl c ctrl vquote:Op maandag 9 mei 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik antwoord in mijn ogen juist best beleefd.
Alleen er word zó vaak gevraagd wat ik heb waarom ik die wajong krijg dat ik het vermoeiend vind om daar steeds uitgebreid op in te gaan.
Waarom krijg je die wajong?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Alleen er word zó vaak gevraagd wat ik heb waarom ik die wajong krijg dat ik het vermoeiend vind om daar steeds uitgebreid op in te gaan.
Sla het dan op in een notequote:Op maandag 9 mei 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ben beperktquote:Op maandag 9 mei 2016 19:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Waarom krijg jij eigenlijk wajong?
Ik zat je al te appenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Kankerzoooi telefoon wil niet meer opladen. Sterf tyfushoerending. Morgen maar ff andere halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |