Net een mini Ivo Niehequote:Op maandag 9 mei 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat nu allemaal vragen op je afvuren om zoveel mogelijk details te weten te komen, pas op hoor.
Ze verzinnen de gekste dingen.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn laatste was een jaar geleden ofzo en dat was een studieban
Mss wil ash later bij pownews werkenquote:Op maandag 9 mei 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat nu allemaal vragen op je afvuren om zoveel mogelijk details te weten te komen, pas op hoor.
Was al bang. Kun je inmiddels wel discipline opbrengen om te leren?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
Had ik zelf aangevraagt hoor.
Het was niet zo dat yvonne zei "en nu leren"
dat is alles? ik ging er wel vanuit dat je een baan hebt maar je post suggereert een echte baan en dat is niet gewoon voor een student.quote:
powquote:Op maandag 9 mei 2016 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss wil ash later bij pownews werken
Zal wel eigen bedrijfje ofzo hebbenquote:Op maandag 9 mei 2016 17:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dat is alles? ik ging er wel vanuit dat je een baan hebt maar je post suggereert een echte baan en dat is niet gewoon voor een student.
quote:Op maandag 9 mei 2016 11:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De meeste hebben dat liever met een jonge vrouw, vooral in de leeftijdscategorie 18 - 23, wanneer vrouwen op het hoogtepunt van hun uiterlijk zitten.
quote:Op maandag 9 mei 2016 13:11 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Valt wel mee. Stokje met geen borsten en geen kont, nog een baby gezicht. Of extreem dik (geen tussen postuur gezien). Geen eigen kledingstijl. Gesprekken van en met hen zijn niet interessant. Gescheldt en gevloek, schiet snel in paniek. Kan niet koken en eet troep. Gedragingen alsof ze zichzelf heel wat vinden; dat de wereld om hen draait met hun mobieltjes en social media verslavingen. Geen/minimaal maatschappelijke betrokkenheid. Zelfs aan de manier van lopen, merk ik al dat het (nog) geen vrouw is.
Ik zie zoveel vrouwen van 35 jaar en van zelfs 50 jaar die er beter uitzien dan de begin 20'ers, ook interessanter met diepe zelfvertrouwen waarvan ze ook nog beter scoren op veel vaardigheden. Als mannen in zo’n omgeving nog steeds voor de baby’s kiezen, dan vind ik ze eigenlijk gestoord.
Ik fok tegenwoordig niet meer zo veelquote:Op maandag 9 mei 2016 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was al bang. Kun je inmiddels wel discipline opbrengen om te leren?
quote:Op maandag 9 mei 2016 17:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik fok tegenwoordig niet meer zo veel
Is gewoon een goed ideequote:Op maandag 9 mei 2016 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Een studiebanwat voor slappe zak ben je dan
Eigen zaakquote:Op maandag 9 mei 2016 17:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dat is alles? ik ging er wel vanuit dat je een baan hebt maar je post suggereert een echte baan en dat is niet gewoon voor een student.
Maar niet de discipline om niet op FOK! te gaanquote:Op maandag 9 mei 2016 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon een goed idee![]()
Ik heb namelijk wel de computer nodig voor studie
Iedereen toch.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon een goed idee![]()
Ik heb namelijk wel de computer nodig voor studie
Ik liet fok altijd in de achtergrond openstaan en dan is de verleiding grootquote:Op maandag 9 mei 2016 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar niet de discipline om niet op FOK! te gaan
Ja en als je dan verslag moet leggen doe je dat op de typemachine?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Soms heb je van die studies, Chai, die hebben boeken.
is echt man want ik heb nog nooit een meisje meegemaakt dat zo apart deed en ik heb wel goeie intuïtie hiervoor man. tijdens gymles deden we voetballen tegen andere klas en ik speelde rechts ander en dr was zo meisje van de tegenpartij die heletijd vlak bij mij stond. Het viel zo ontzettend hard op. Ik dat ik ga dit ff testen dus ik ging ook ff ander positie spelen en telkes kwam ze mee. Half jaar later kwam ik haar tegen bij gymles inhalen omdat les teveel gemist. Na afloop les kwam ze serieus achter me aan rennen met nog een ander meisjequote:Op maandag 9 mei 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelezen nu.
Ik vraag me af of dit serieus in je hoofd afspeelt of echt is...
Zo lang al teasen elkaar
Dat aanspreken komt er verder nooit meer van he? althans niet meer dan een hoi?
Zegt ze wel wat terug dan?
Deze soap
Denk ook niet dat mocht je nu eindelijk over die drempel stappen dat ze je nog wil na zoveel gedraai.
Dan niet nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en als je dan verslag moet leggen doe je dat op de typemachine?
Nederlandse literatuur bijvoorbeeldquote:Op maandag 9 mei 2016 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Soms heb je van die studies, Chai, die hebben boeken.
Doet me denken aan de brugklas dit, haha.quote:
Nee hij moet haar gewoon gebruiken om smalltalk te oefenen.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doet me denken aan de brugklas dit, haha.
Maar "Dan staan we gewoon samen bij deur van trein te wachten met serieus niemand om ons heen en beide naar grond kijken etc, echt fucked up" serieusVolgens mij ben jij bang wat te verliezen.
Tevens heeft ze een vriend. Laat gaan.
Ja, maar dan niet bang zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij moet haar gewoon gebruiken om smalltalk te oefenen.
Dat is raar want zijn waardigheid is hij al kwijtquote:Op maandag 9 mei 2016 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doet me denken aan de brugklas dit, haha.
Maar "Dan staan we gewoon samen bij deur van trein te wachten met serieus niemand om ons heen en beide naar grond kijken etc, echt fucked up" serieusVolgens mij ben jij bang wat te verliezen.
Jij bent vast niet veel anders.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is raar want zijn waardigheid is hij al kwijt
Kun je daarna weer aan een nieuwe beginnen.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Kom haar heel misschien nog 1x tegen en daarna nooit meer dus binnekort wordt dit hoofstuk afgesloten gelukkig
nee er komt geen nieuwequote:Op maandag 9 mei 2016 18:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je daarna weer aan een nieuwe beginnen.
Preuts.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:08 schreef xcachet het volgende:
Ik vroeg gisteren aan mijn Tinder afspraakje (voor morgen) met wat voor intenties hij op Tinder zat. Aangezien hij bij mij thuis wat wilde drinken. Dan kom je bij mij hoe dan ook in de friendzone. Meteen:
"Jaja rustig maar, maak je maar geen zorgen. Is maar een geintje hoor. Niet gelijk zo wantrouwend, daar heb ik helemaal geen zin in. Alsof ik alleen op tinder zat om iemand in bed te krijgen ofso..."Rustaaaaagh
Ga ik ook niet. Zei "Oh, daar zie ik je ook helemaal niet voor aan hoor."quote:Op maandag 9 mei 2016 18:09 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat je nog met die gast op date gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |