fun, jongen mensen in kleur, oude mensen in zwart-witquote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:34 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi gezegd.... het zou toch triest zijn als álles álleen maar om uiterlijkheden zou draaien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We kunnen er maar beter aan wennen
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:04 schreef veryberry1 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen hoor! Soms is het ook lekker om zonder make up en op klompen (echt waar, in onze provincie vrij normaal) de supermarkt in te lopen.
Wat deze meneer zegt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zeg misschien iets heel raars, maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Geloof het of niet maar mannen zijn ook maar mensen met allemaal verschillende voorkeuren.
Zo denk ik nog steeds.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:44 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Ja. Daarnaast, het leven op instagram is tough. Het verpest de maatschappij. Het is zo zeldzaam tegenwoordig, mensen die op straat lopen en denken; fuckit, het interesseert me geen reet dat ik geen modeshow loop. Misschien woon ik wel in een vreemde buurt, maar alles lijkt zo nep.
quote:Op maandag 9 mei 2016 08:14 schreef Luuntje het volgende:
Doe niet mee aan die wenkbrauw/instagram hype.
Onzin, sex met iemand waarvan je houdt is veel lekkerder dan een mooi iemand waar je verder iet in geinteresseerd bent.quote:
Je blaast leeftijd veel te veel op denk ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:59 schreef veryberry1 het volgende:
Maar, hoe zouden de vrouwen er over denken in die leeftijdscategorie? Als hun man liever seks zou willen met een jonge bloem.
Ik denk echt dat ik me dan niet goed genoeg zou voelen.
Of heb je tegen die tijd een heel andere relatie?
28... Gast er zijn meerdere professionele bodybuilders en zelfs kickboxers pas op jouw leeftijd echt serieus begonnenquote:Op donderdag 5 mei 2016 23:28 schreef whatdafuck het volgende:
Aantrekkelijkheid en seks worden imo belangrijker.
Tenminste bij mij en m'n meisje, na 11 jaar samen. Ben nu 28.
Ik sport 4x per week, zie er nu veel beter uit dan op m'n 18e.
Seks is minstens net zo goed, zoniet beter, gekker.
Maarja, je merkt dat de aftakeling bezig is.
Voor nu komen we nog goed mee met de jonge bloempjes.
Wat snap je niet?quote:
Alleen bij een vrouw gaat de aftakeling veel sneller.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je beiden ouder wordt.
De meeste hebben dat liever met een jonge vrouw, vooral in de leeftijdscategorie 18 - 23, wanneer vrouwen op het hoogtepunt van hun uiterlijk zitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:02 schreef veryberry1 het volgende:
Nu ik er over nadenk, ik denk dat ik er zelf helemaal geen moeite mee zou hebben als m'n man later steeds ouder wordt. Het zou al helemaal niet zo zijn, dat ik voor de seks een jonger exemplaar fijner zou vinden.
Ben benieuwd hoe mannen hier over denken! Weet nu ook niet wie als man gereageerd heeft natuurlijk.
Dus mannen: Zouden jullie liever seks hebben met een jonge vrouw in plaats van met een vrouw van je eigen leeftijd, waar je van houdt?
Gelukkig is dat niet het enige wat je er tegenkomtquote:Op maandag 9 mei 2016 09:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Al die meiden die hun wenkbrauwen weg epileren om ze daarna met een potlood erop te tekenen en het op instagram gooien.
Ik doe er niet aan mee, ik vind het nep.
Valt wel mee. Stokje met geen borsten en geen kont, nog een baby gezicht. Of extreem dik (geen tussen postuur gezien). Geen eigen kledingstijl. Gesprekken van en met hen zijn niet interessant. Gescheldt en gevloek, schiet snel in paniek. Kan niet koken en eet troep. Gedragingen alsof ze zichzelf heel wat vinden; dat de wereld om hen draait met hun mobieltjes en social media verslavingen. Geen/minimaal maatschappelijke betrokkenheid. Zelfs aan de manier van lopen, merk ik al dat het (nog) geen vrouw is.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De meeste hebben dat liever met een jonge vrouw, vooral in de leeftijdscategorie 18 - 23, wanneer vrouwen op het hoogtepunt van hun uiterlijk zitten.
Zeker waar, het is maar wat je zelf belangrijk vind en waar je op let. Ik ken bijv. vrouwen van rond hun 40e die al 15 jaar geen relaties hebben gehad en die in de laatste 10 jaar maar 3 dates ofzo hebben gehad. Zij vinden het uiterlijk van hun toekomstige man zo belangrijk dat de rest niet uitmaakt. Maar ja, zij hebben die standaarden dagelijks ook voor zichzelf en hun spullen. Dat zit in hun karakter, dat ze dan de perfecte uitziende man zoeken is wel te verwachten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zeg misschien iets heel raars, maar dat verschilt per persoon natuurlijk. Geloof het of niet maar mannen zijn ook maar mensen met allemaal verschillende voorkeuren.
No offense, maar jij kunt als vrouw zijnde niet oordelen over de aantrekkelijkheid van vrouwen vanuit het mannelijke perspectief. Dat zit er biologisch bij mannen ingebakken. Het heeft te maken met kenmerken van (de piek van) vruchtbaarheid en jeugdigheid is daar een van de belangrijkste factoren in.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:11 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Valt wel mee. Stokje met geen borsten en geen kont, nog een baby gezicht. Of extreem dik (geen tussen postuur gezien). Geen eigen kledingstijl. Gesprekken van en met hen zijn niet interessant. Gescheldt en gevloek, schiet snel in paniek. Kan niet koken en eet troep. Gedragingen alsof ze zichzelf heel wat vinden; dat de wereld om hen draait met hun mobieltjes en social media verslavingen. Geen/minimaal maatschappelijke betrokkenheid. Zelfs aan de manier van lopen, merk ik al dat het (nog) geen vrouw is.
Ik zie zoveel vrouwen van 35 jaar en van zelfs 50 jaar die er beter uitzien dan de begin 20'ers, ook interessanter met diepe zelfvertrouwen waarvan ze ook nog beter scoren op veel vaardigheden. Als mannen in zo’n omgeving nog steeds voor de baby’s kiezen, dan vind ik ze eigenlijk gestoord.
Ik val in die categorie waar jij het over hebt en heb 3 mannen van rond de 30 gedate die het heeeeeerlijk vonden dat ik nog niet aan baby's dacht en ze vonden dat ik goede gesprekken kon voeren.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:11 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Valt wel mee. Stokje met geen borsten en geen kont, nog een baby gezicht. Of extreem dik (geen tussen postuur gezien). Geen eigen kledingstijl. Gesprekken van en met hen zijn niet interessant. Gescheldt en gevloek, schiet snel in paniek. Kan niet koken en eet troep. Gedragingen alsof ze zichzelf heel wat vinden; dat de wereld om hen draait met hun mobieltjes en social media verslavingen. Geen/minimaal maatschappelijke betrokkenheid. Zelfs aan de manier van lopen, merk ik al dat het (nog) geen vrouw is.
Ik zie zoveel vrouwen van 35 jaar en van zelfs 50 jaar die er beter uitzien dan de begin 20'ers, ook interessanter met diepe zelfvertrouwen waarvan ze ook nog beter scoren op veel vaardigheden. Als mannen in zo’n omgeving nog steeds voor de baby’s kiezen, dan vind ik ze eigenlijk gestoord.
Waar komen dan al die relaties opeens vandaan waar de man behoorlijk veel jonger is dan de vrouw? En dan heb ik het niet over one night stands of korte relaties waarbij het alleen om de seks/het geld draait? Maar gewoon serieuze relaties?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
No offense, maar jij kunt als vrouw zijnde niet oordelen over de aantrekkelijkheid van vrouwen vanuit het mannelijke perspectief. Dat zit er biologisch bij mannen ingebakken. Het heeft te maken met kenmerken van (de piek van) vruchtbaarheid en jeugdigheid is daar een van de belangrijkste factoren in.
Noem trouwens eens wat voorbeelden van vrouwen die er op die leeftijd beter uit zien dan meisjes/vrouwen op de piek van hun fysieke aantrekkelijkheid? Ik ken er namelijk geen een. Zelfverzekerdheid is voor de meeste mannen een nonfactor als het gaat om seksuele aantrekkingskracht, dat vinden vrouwen juist belangrijk in mannen. Mannen zijn vooral visueel ingesteld.
Beetje beter lezen denk ikquote:Op maandag 9 mei 2016 14:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik val in die categorie waar jij het over hebt en heb 3 mannen van rond de 30 gedate die het heeeeeerlijk vonden dat ik nog niet aan baby's dacht en ze vonden dat ik goede gesprekken kon voeren.
Oftewel, vooroordelen much
Ik kom het bijna nooit tegen, tenminste geen serieuze relaties. Ligt het niet aan je omgeving?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waar komen dan al die relaties opeens vandaan waar de man behoorlijk veel jonger is dan de vrouw? En dan heb ik het niet over one night stands of korte relaties waarbij het alleen om de seks/het geld draait? Maar gewoon serieuze relaties?
Ik zie dat best veel om me heen, een man die 10 of meer jaar jonger is dan de vrouw.
Wat zou de omgeving daar voor invloed op moeten hebben? Hier in de VvE van 20 huishoudens zitten er in het ieder geval al 3.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik kom het bijna nooit tegen, tenminste geen serieuze relaties. Ligt het niet aan je omgeving?
quote:Meer dan de helft van de jonge mannen (55%) date graag met een vrouw die minimaal acht jaar ouder is. Dit kan gaan om een spannende date maar ook om een serieuze relatie.
quote:31 procent van de jonge mannen (bijna een derde!) gaf aan regelmatig met oudere vrouwen te daten. Nog eens 24 procent heeft hier geen ervaring mee, maar zou het graag eens willen proberen. Meer dan de helft van de jonge mannen staat dus voor zo'n date open!
Maar hoe denk jij dat dat komt want het staat nogal haaks op jouw mening... dat mannen een jonge vrouw willen, zelfs als ze zelf ouder worden door de voortplantingsdrift...quote:Het leeftijdsverschil hoeft zelfs niet bij de 8 jaar te stoppen. 15 procent van de mannen heeft dates met een vrouw van 11 tot 16 jaar ouder. Bij 5 procent van de ondervraagde mannen is de date zelfs meer dan 17 jaar ouder!
Ik mis een fatsoenlijke bron?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:27 schreef Ouder1 het volgende:
http://weetwatjedate.blog(...)-oudere-vrouwen.html
Een onderzoek van Singlesite.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik mis überhaupt een bron, eigenlijk. In dat artikel wordt nergens naar verwezen.
Jawel. Alhoewel je kunt twijfelen aan de bron:quote:Op maandag 9 mei 2016 17:40 schreef Burdie het volgende:
Ik mis überhaupt een bron, eigenlijk. In dat artikel wordt nergens naar verwezen.
quote:Dat blijkt uit een onderzoek dat de Singlesite eerder dit jaar hield. 750 datende singles werden daarin gepolst naar hun interesse in oudere vrouwen (cougars) en jongeren mannen (toyboys).
-onnodig op de m/v-quote:Op maandag 9 mei 2016 17:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waar komen dan al die relaties opeens vandaan waar de man behoorlijk veel jonger is dan de vrouw? En dan heb ik het niet over one night stands of korte relaties waarbij het alleen om de seks/het geld draait? Maar gewoon serieuze relaties?
Ik zie dat best veel om me heen, een man die 10 of meer jaar jonger is dan de vrouw.
Dit eigenlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:52 schreef Hexagon het volgende:
Het enige is wel dat je partner een beetje smaakvol en verzorgd blijft. Als het een kort pttig kapsel type wordt gaat de aantrekkingskracht wel weg ja.
Wekelijks al jaren in de sportschool gezien; velen hebben ook al kinderen gebaard. Van deze actieve groep mensen die van jongs af aan al actief waren, zagen ze gemiddeld 10 jaar jonger uit. Uitschieters van 25 jaar jonger ook aanwezig. Het gaat om actieve leden, personeel en instructrices.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:09 schreef Jaeger85 het volgende:
Noem trouwens eens wat voorbeelden van vrouwen die er op die leeftijd beter uit zien dan meisjes/vrouwen op de piek van hun fysieke aantrekkelijkheid? Ik ken er namelijk geen een.
Ik ken 2 jongemannen die zeggen te vallen op vrouwen die ouder zijn dan zichzelf. Eentje zegt afgewezen te zijn, de ander zegt geen interessante leeftijdsgenoten gezien te hebben. Beide zijn 27 jaar.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel je. Ik wist niet dat het een ding was.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Al die meiden die hun wenkbrauwen weg epileren om ze daarna met een potlood erop te tekenen en het op instagram gooien.
Ik doe er niet aan mee, ik vind het nep.
Ik denk dat hij op pics doelde toen hij om voorbeelden vroeg, niet op dit soort verhalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:05 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Wekelijks al jaren in de sportschool gezien; velen hebben ook al kinderen gebaard. Van deze actieve groep mensen die van jongs af aan al actief waren, zagen ze gemiddeld 10 jaar jonger uit. Uitschieters van 25 jaar jonger ook aanwezig. Het gaat om actieve leden, personeel en instructrices.
Buiten de sportschool ook een paar ontmoet; eentje bleek sportschool instructrice te zijn geweest, ander zei ''veel seks'' en weer een ander zegt al 10 jaar lang elke werkdag tot 1,5 uur te fietsen als vervoer. Mogelijk heeft het ook te maken met het gezonde lifestyle die zij al jarenlang practiseren.
Misschien is het niet dat zij jong eruit zien, maar dat de rest (het straatbeeld) zichzelf slecht verzorgt waardoor ze zelfs veel ouder eruit zien dan hun biologische leeftijd.
een kat ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:53 schreef veryberry1 het volgende:
Het ziet er wel lief uit he, die oude mensen die nog vol liefde zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |