Vergeet niet dat je beiden ouder wordt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:33 schreef veryberry1 het volgende:
Ja, 28 zie ik dan ook zeker nog als redelijk jong! Denk dat de echte aftakeling naar oud toe begint vanaf 40 en ouder.. Scheelt ook weer per persoon.
Het lijkt me gewoon zo erg, als iemand je eigenlijk niet meer aantrekkelijk vindt maar toch bij je blijft alleen maar, omdat je al zoveel jaren bij elkaar bent. Hmm..
Of zie ik het helemaal verkeerd, kan ook
Het is zeker een apart gevoel. Je merkt dat je anders bent dan de nieuwe generatie kerels, met hun strakke kapsel en geschoren zij-en achterkant. Je bent mannelijker, maar het wordt minder door vrouwen gewaardeerd dan vroeger. En andersom ook, de meiden tegenwoordig lopen er echt bij als geforceerde plaatjes.. Maargoed, buiten honger krijgen is prima zolang je maar thuis eet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:33 schreef veryberry1 het volgende:
Ja, 28 zie ik dan ook zeker nog als redelijk jong! Denk dat de echte aftakeling naar oud toe begint vanaf 40 en ouder.. Scheelt ook weer per persoon.
Het lijkt me gewoon zo erg, als iemand je eigenlijk niet meer aantrekkelijk vindt maar toch bij je blijft alleen maar, omdat je al zoveel jaren bij elkaar bent. Hmm..
Of zie ik het helemaal verkeerd, kan ook
Dat js zeker zo, dan vraag ik me af of de behoefte naar "jong vlees" dan gaat afnemen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je beiden ouder wordt.
Dit is even off topic, maar over geforceerde plaatjes; ik vind die met make up geshapete gezichten zo erg en de compleet veranderde wenkbrauwvorm door het bijtekenen. Vind het zelf heel onnatuurlijk. Is dat ook wat je bedoeld? 😂quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:37 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Het is zeker een apart gevoel. Je merkt dat je anders bent dan de nieuwe generatie kerels, met hun strakke kapsel en geschoren zij-en achterkant. Je bent mannelijker, maar het wordt minder door vrouwen gewaardeerd dan vroeger. En andersom ook, de meiden tegenwoordig lopen er echt bij als geforceerde plaatjes.. Maargoed, buiten honger krijgen is prima zolang je maar thuis eet.
Ja. Daarnaast, het leven op instagram is tough. Het verpest de maatschappij. Het is zo zeldzaam tegenwoordig, mensen die op straat lopen en denken; fuckit, het interesseert me geen reet dat ik geen modeshow loop. Misschien woon ik wel in een vreemde buurt, maar alles lijkt zo nep.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:41 schreef veryberry1 het volgende:
[..]
Dit is even off topic, maar over geforceerde plaatjes; ik vind die met make up geshapete gezichten zo erg en de compleet veranderde wenkbrauwvorm door het bijtekenen. Vind het zelf heel onnatuurlijk. Is dat ook wat je bedoeld? 😂
Ja.. Ik zie het ook veel! Ben zelf nog redelijk jong maar het is zonde en slecht dat de maatschappij zo gericht is op uiterlijk. Daar zie je het wel weer in terug, dat mensen het nodig vinden om er altijd perfect opgemaakt en gestyled uit te zien.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:44 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Ja. Daarnaast, het leven op instagram is tough. Het verpest de maatschappij. Het is zo zeldzaam tegenwoordig, mensen die op straat lopen en denken; fuckit, het interesseert me geen reet dat ik geen modeshow loop. Misschien woon ik wel in een vreemde buurt, maar alles lijkt zo nep.
De band die je samen hebt lijkt me sowieso wel het allerbelangrijkst in een relatie.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:44 schreef vaduz het volgende:
Je moet ervoor zorgen dat je naarmate je ouder wordt de binding zich van het fysieke vlak af verplaatst, daar de fysieke eigenschappen onomkeerbaar afnemen met het verstrijken van de tijd.
Absoluut. Een menneke van 20 vind ik niet meer aantrekkelijk. Hij kan wel aantrekkelijk zijn, maar niet voor mij.quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:59 schreef veryberry1 het volgende:
Of, nog een optie zou je je eigen partner nog steeds heel aantrekkelijk kunnen vinden ook al is hij/zij ouder en meer gerimpeld?
Misschien dat wanneer je ouder wordt, de leeftijd van personen waar je naar kijkt ook mee verschuift naar mensen van je eigen leeftijd?
quote:Op donderdag 5 mei 2016 23:59 schreef veryberry1 het volgende:
Of, nog een optie zou je je eigen partner nog steeds heel aantrekkelijk kunnen vinden ook al is hij/zij ouder en meer gerimpeld?
Misschien dat wanneer je ouder wordt, de leeftijd van personen waar je naar kijkt ook mee verschuift naar mensen van je eigen leeftijd?
Dit ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut. Een menneke van 20 vind ik niet meer aantrekkelijk. Hij kan wel aantrekkelijk zijn, maar niet voor mij.
mooi gezegd.... het zou toch triest zijn als álles álleen maar om uiterlijkheden zou draaienquote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit ja.
En als ik naar mijn partner kijk zie ik ook een levensverhaal, het onze. Die pens is een eerbetoon aan je kookkunsten. De striae van jullie kinderen. De littekens van de dingen die jullie sterker hebben gemaakt. Herinneringen enzo. Die hoef ik vooralsnog echt niet in te ruilen voor een wat nieuwer model. Natuurlijk, ik heb ook een nieuwe bril nodig, maar ik ben eigenlijk wel gehecht aan de roze waarmee ik het bekijk enzo..
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:53 schreef veryberry1 het volgende:
Het ziet er wel lief uit he, die oude mensen die nog vol liefde zijn!
We zijn allemaal een beetje ijdel hoor, dat was mijn vader héél erg zelfs op zijn oude dag, alsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:52 schreef veryberry1 het volgende:
Dat zou inderdaad triest zijn. Toch voel ik persoonlijk in deze tijd heel erg de druk om er top uit te zien.
Aawh wat lief zeg! Het is leuk als oudere mensen daar dan nog van kunnen genieten!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:11 schreef FANN het volgende:
[..]
We zijn allemaal een beetje ijdel hoor, dat was mijn vader héél erg zelfs op zijn oude dag, als
je tegen hem zei, hé Pa, mooi jasje, staat je mooi oudjedan kon zijn dag niet meer stuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |