quote:
Op maandag 9 mei 2016 16:27 schreef 2NutZ het volgende:[..]
Gelezen nu.
Ik vraag me af of dit serieus in je hoofd afspeelt of echt is...
Zo lang al teasen elkaar

Dat aanspreken komt er verder nooit meer van he? althans niet meer dan een hoi?
Zegt ze wel wat terug dan?
Deze soap

Denk ook niet dat mocht je nu eindelijk over die drempel stappen dat ze je nog wil na zoveel gedraai.
is echt man want ik heb nog nooit een meisje meegemaakt dat zo apart deed en ik heb wel goeie intuïtie hiervoor man. tijdens gymles deden we voetballen tegen andere klas en ik speelde rechts ander en dr was zo meisje van de tegenpartij die heletijd vlak bij mij stond. Het viel zo ontzettend hard op. Ik dat ik ga dit ff testen dus ik ging ook ff ander positie spelen en telkes kwam ze mee. Half jaar later kwam ik haar tegen bij gymles inhalen omdat les teveel gemist. Na afloop les kwam ze serieus achter me aan rennen met nog een ander meisje

"ga je ook met de metro riep ze van afstand" ik draaide om en zei "nee ik ga met de bus"
heb dr 2x gesproken
eerste keer was vrij kort en ik dacht dat ze niet wilde praten
volgende dag zocht ze me op maar en had ik haar op schoolstation aangesproken en toen liepen we samen naar school
dat laatste denk ik ook ja, maar dacht ik vaker en dan gebeurt er iets dat blijkt dat ze toch alsnog wel open staat. ik ben haar inmiddels zó vaak tegengekomen op hometown station onderweg naar school. Dan staan we gewoon samen bij deur van trein te wachten met serieus niemand om ons heen en beide naar grond kijken etc, echt fucked up

heb ook een keer zo'n klapdeur in de trein tegen dr aan laten knallen_O- dit was gebeurd voordat ik haar aangesproken had, ik hield zo de eerste klapdeur open voor haar maar keek haar niet aan, vet lief dankjewel zei ze, ik liep door naar de 2e en hield weer ff open en wachten maar ze liep kk traag ofzo en duurde eeuwigheid voordat ze er was, dus ik liet daarna die deur los en daarna hoorde ik "tok"
Ze heeft trouwens ook een vriend..........
maar wat ik zo ontzettend raar vond is dat ze echt heel vaak staarde tijdens practicum. Practicum. Tijdens practicum was de dag verdeeld in 2 delen, ochtend met een groepje aan vooraf toegewezen tafel en in de middag met ander groepje aan ander tafel. en om elkaar te zien moest je echt omdraaien. dus ik draaide me soms weleens om naar haar te kijken en dan zie ik dat zij al aan het kijken was.. en soms draaide ze zich snel om met schrik en ook een keer dat ze schrok en weg keek maar daarna gelijk weer terugkeek, kk schattig
wat ook grappig was dat ik zat samen met haar in schoolvriendin in middaggroepje zat en ik nam regelmatig als eerste plaats en er zijn 10 pc's per tafel, 5 aan elke zijde, en ze kwam telkens naast me zitten

terwijl er gewoon nog 9 plekken over zijn, ze probeerde ook praatje aan te knopen maar ik wist niet wat te zeggen telkens :$
dunno treinmeisje man, denk soort van morbide nieuwsgierigheid ofzo dat ze heeft? ze staat/stond wel open voor praten zelfs na al mn lompe momenten en dat er wel een soort van wederzijdse aantrekkingskracht is, elk ander meisje had wel zoiets gehad van ja doei laat maar
wat ik ook interessant vond was toen ze aan het eind van practicum moest presenteren, ze staat zo voor de klas met dr groepje en toen ze bezig was tikt zo een klasgenoot me aan en vraagt: "hey is dat meisje niet iets voor jou" .................