i know that feel sisquote:
Lekker beetje friemelen toch, alleen is ook maar zo alleen.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:09 schreef Catkiller het volgende:
Snap niet dat je nog met die gast op date gaat
Mijn moeder kookt wel lekker hoor. Maar soms recepten die het gewoon nét niet zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
i know that feel sis
Mijn moeder kookt srs vies.Probeer wel vaak over te nemen, maar lukt niet altijd of ze vindt het alleen goed als ik het dan precies zoals haar maak.
[..]
Lekker beetje friemelen toch, alleen is ook maar zo alleen.
zie regelmatig meisjes met soortgelijke looks als treinmeisje maar ik word er niet bepaald warm vanquote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:08 schreef xcachet het volgende:
Ik vroeg gisteren aan mijn Tinder afspraakje (voor morgen) met wat voor intenties hij op Tinder zat. Aangezien hij bij mij thuis wat wilde drinken. Dan kom je bij mij hoe dan ook in de friendzone. Meteen:
"Jaja rustig maar, maak je maar geen zorgen. Is maar een geintje hoor. Niet gelijk zo wantrouwend, daar heb ik helemaal geen zin in. Alsof ik alleen op tinder zat om iemand in bed te krijgen ofso..."Rustaaaaagh
Motorola moto G.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:12 schreef Ashqelon het volgende:
chai which tel heb je die brad te langzaam vint?
Beetje zoals haar zwangerschap van jou zeg maarquote:Op maandag 9 mei 2016 18:12 schreef xcachet het volgende:
Maar soms recepten die het gewoon nét niet zijn.
Nu maar hopen dat ze geen moeilijke geboorte heeft gehad waar je van af hoort te weten.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beetje zoals haar zwangerschap van jou zeg maar
denk t ookquote:Op maandag 9 mei 2016 18:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha toch maar niet met hem op date nee
Beste denk ik
Oh god ja, krijgen we dat weerquote:Op maandag 9 mei 2016 18:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze geen moeilijke geboorte heeft gehad waar je van af hoort te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |