Vertel...quote:Op maandag 9 mei 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee joh
heb me weer lomp gedragen tegenover haar een maandje geleden..
ze wilde wel gesweettalked worden maja..
tetten in aanbouwquote:Op maandag 9 mei 2016 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
fylax heeft gwn de goodlife nu, beetje fokken en stiekem naar zwetende tienermeisjes gluren
iddquote:Op maandag 9 mei 2016 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
fylax heeft gwn de goodlife nu, beetje fokken en stiekem naar zwetende tienermeisjes gluren
Dat doe je altijd dus dat is een ongelofelijke kutexcuus.quote:
Laten we het hopen.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat doe je altijd dus dat is een ongelofelijke kutexcuus.
Sowieso dat je 90% van gymlessen hebt gemist. Als je docent een goede is geeft ie jou een vette onvoldoende en mag je niet meedoen met examens
is slappe papgeneratie. Altijd moe, altijd ziek zwak misselijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
Kan me niet herinneren dat wij bij voorbaat al aan de kant mochten gaan zitten zonder blessure. Sowieso eerst proberen mee te doen.
Het is buiten, dus als hij over zijn nek gaat is het ook niet gelijk een bende die schoongemaakt moet worden.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is slappe papgeneratie. Altijd moe, altijd ziek zwak misselijk.
logisch al je tot 3uur snachts opblijft om got te kijkenquote:Op maandag 9 mei 2016 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh is dat niet zo danquote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Crip het volgende:
mnsen gaan vandaag zo zwaar dneken dt ik bij isis hoor
is geen racisme als het waar isquote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Fylax wel mooi tijd om nog een racistische artikel te schrijven voor op FP
Provoceer je?quote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Crip het volgende:
mnsen gaan vandaag zo zwaar dneken dt ik bij isis hoor
Fylax is wel een extreem voorbeeld.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Haha mad, omdat je zelf allochtoon bent.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Fylax wel mooi tijd om nog een racistische artikel te schrijven voor op FP
Gewoon een telegraaf artikel voorzien van een nog dikker lui waardeoordeel.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
maandje geleden hadden we tentamen en na afloop tentamens zag ik haar bij centraal station (op de heenweg zag ik dr niet want ik had een trein eerder dan haar) Bleek dat we uit dezelfde metro stapten. Ze had mij niet gezien omdat ze verderop uitstapte, dichter bij de roltrappen was ze ook. Er waren 2 roltrappen en ik had haar ingehaald op de andere roltrap en ik keek bewust naar de grond zeg maar alsof ik haar nooit gezien heb.quote:
Ik heb nimmer iemand oppervlakkige sociale interactie zo zien overanalyseren.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maandje geleden hadden we tentamen en na afloop tentamens zag ik haar bij centraal station (op de heenweg zag ik dr niet want ik had een trein eerder dan haar) Bleek dat we uit dezelfde metro stapten. Ze had mij niet gezien omdat ze verderop uitstapte, dichter bij de roltrappen was ze ook. Er waren 2 roltrappen en ik had haar ingehaald op de andere roltrap en ik keek bewust naar de grond zeg maar alsof ik haar nooit gezien heb.
Toen ik eenmaal bij perron 1 stond pakte ik mn telefoon en ging ik zogenaamd daar mee kutten en deed alsof ik haar weer niet zag toen ze me voorbij liep.
Nu zul je misschien denken waarom spreekt ze mij dan niet aan? Dat komt omdat het een heel verlegen meisje maar ze maakt het je wel heel erg makkelijk als ze aangesproken wil worden. Expres vlakbij je staan, je opzoeken, naar je kjiken, oogcontact zoeken, glimlachen etc. Had er 2x gesproken 1-2 jaar geleden en toen deed ze precies dit. Afgelopen december kwam ik terug van stage en bij hometown station stond ze precies bij de treindeur waar ik zou gaan uitstappen. We keken elkaar aan en we schrokken van elkaar onze ogen flitsen alle kanten op hahadaarna ik verlegen naar grond kijken maar kon nog net zien dat ze vet lief glimlachte, maar tijdens uitstappen bleef ik gewoon naar grond kijken en negeerde ik haar volledig. Dus noway dat ze me zou durven aanspreken.
Maar goed, we kwamen aan op hometown station en mijn uitstappunt was dichter bij de trappen maar zij stapte als een van de eerste uit en ze probeerde me tegemoet te komen waar ik uitstapte (dit deed ze vorige keer ook toen ik haar aansprak op schoolstation, ik had geen andere keus dan haar aanspreken want ze was me echt aan het opzoeken en ik gaf haar glimlach en zij gaf er een terug en daarna gaf ik haar een hoi. ;p) maar het wat te druk dus duurde ff voordat ik kon uitstappen
uiteindelijk liep ze vlak voor me op de trappen en ze liep heel traag dus ik ging expres nog langzamer lopen.
eenmaal door de poortjes door bleef ze deze keer rechtdoor lopen, normaal ging ze altijd links
Na een tijdje zo rechtdoor gelopen te hebben keek ze nog ff heel vlug achterom maar omdat ik zo langzaam liep was best grote afstand tussen ons en toen deed ze dr oordopjes in
Rare spelfout voor een autochtoon :squote:Op maandag 9 mei 2016 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb gewoon Nederlands paspoort hoor ;s :s
eerste keer dat ik verliefd ben jaquote:Op maandag 9 mei 2016 13:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nimmer iemand oppervlakkige sociale interactie zo zien overanalyseren.
Mooi stelletje zijn jullie met dat gestaar.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
eerste keer dat ik verliefd ben ja
en tijdens practicum deed ze ook onwijs veel staren
Emotionele armoede.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
eerste keer dat ik verliefd ben ja
en tijdens practicum deed ze ook onwijs veel staren
Freud is er niks bijquote:Op maandag 9 mei 2016 13:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nimmer iemand oppervlakkige sociale interactie zo zien overanalyseren.
Waarom maak je het jezelf zo moeilijkquote:Op maandag 9 mei 2016 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maandje geleden hadden we tentamen en na afloop tentamens zag ik haar bij centraal station (op de heenweg zag ik dr niet want ik had een trein eerder dan haar) Bleek dat we uit dezelfde metro stapten. Ze had mij niet gezien omdat ze verderop uitstapte, dichter bij de roltrappen was ze ook. Er waren 2 roltrappen en ik had haar ingehaald op de andere roltrap en ik keek bewust naar de grond zeg maar alsof ik haar nooit gezien heb.
Toen ik eenmaal bij perron 1 stond pakte ik mn telefoon en ging ik zogenaamd daar mee kutten en deed alsof ik haar weer niet zag toen ze me voorbij liep.
Nu zul je misschien denken waarom spreekt ze mij dan niet aan? Dat komt omdat het een heel verlegen meisje maar ze maakt het je wel heel erg makkelijk als ze aangesproken wil worden. Expres vlakbij je staan, je opzoeken, naar je kjiken, oogcontact zoeken, glimlachen etc. Had er 2x gesproken 1-2 jaar geleden en toen deed ze precies dit. Afgelopen december kwam ik terug van stage en bij hometown station stond ze precies bij de treindeur waar ik zou gaan uitstappen. We keken elkaar aan en we schrokken van elkaar onze ogen flitsen alle kanten op hahadaarna ik verlegen naar grond kijken maar kon nog net zien dat ze vet lief glimlachte, maar tijdens uitstappen bleef ik gewoon naar grond kijken en negeerde ik haar volledig. Dus noway dat ze me zou durven aanspreken.
Maar goed, we kwamen aan op hometown station en mijn uitstappunt was dichter bij de trappen maar zij stapte als een van de eerste uit en ze probeerde me tegemoet te komen waar ik uitstapte (dit deed ze vorige keer ook toen ik haar aansprak op schoolstation, ik had geen andere keus dan haar aanspreken want ze was me echt aan het opzoeken en ik gaf haar glimlach en zij gaf er een terug en daarna gaf ik haar een hoi. ;p) maar het wat te druk dus duurde ff voordat ik kon uitstappen
uiteindelijk liep ze vlak voor me op de trappen en ze liep heel traag dus ik ging expres nog langzamer lopen.
eenmaal door de poortjes door bleef ze deze keer rechtdoor lopen, normaal ging ze altijd links
Na een tijdje zo rechtdoor gelopen te hebben keek ze nog ff heel vlug achterom maar omdat ik zo langzaam liep was best grote afstand tussen ons en toen deed ze dr oordopjes in
hieromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2016 13:48 schreef Crip het volgende:
[..]
hieromaivd ingelichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt ongezond.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
logisch al je tot 3uur snachts opblijft om got te kijken
Wow even lezenquote:Op maandag 9 mei 2016 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
hieromGepofte aardappel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
2Nutz is in de spreekwoordelijk kerk geboren. Het gebeurt wel vaker.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
trek je de deur zo even achter je dicht
Die ketste al dicht toen ik de open deur heel hard een trap gaf.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
trek je de deur zo even achter je dicht
quote:
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
[..]
hieromNiks mis met je voorkomen. Misschien 'ns met een zeebonk over straat. Snappen ze er helemaal niks meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |