Vertel...quote:Op maandag 9 mei 2016 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee joh
heb me weer lomp gedragen tegenover haar een maandje geleden..
ze wilde wel gesweettalked worden maja..
tetten in aanbouwquote:Op maandag 9 mei 2016 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
fylax heeft gwn de goodlife nu, beetje fokken en stiekem naar zwetende tienermeisjes gluren
iddquote:Op maandag 9 mei 2016 13:04 schreef BozeHaas het volgende:
fylax heeft gwn de goodlife nu, beetje fokken en stiekem naar zwetende tienermeisjes gluren
Dat doe je altijd dus dat is een ongelofelijke kutexcuus.quote:
Laten we het hopen.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat doe je altijd dus dat is een ongelofelijke kutexcuus.
Sowieso dat je 90% van gymlessen hebt gemist. Als je docent een goede is geeft ie jou een vette onvoldoende en mag je niet meedoen met examens
is slappe papgeneratie. Altijd moe, altijd ziek zwak misselijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:15 schreef Chai het volgende:
Kan me niet herinneren dat wij bij voorbaat al aan de kant mochten gaan zitten zonder blessure. Sowieso eerst proberen mee te doen.
Het is buiten, dus als hij over zijn nek gaat is het ook niet gelijk een bende die schoongemaakt moet worden.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is slappe papgeneratie. Altijd moe, altijd ziek zwak misselijk.
logisch al je tot 3uur snachts opblijft om got te kijkenquote:Op maandag 9 mei 2016 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh is dat niet zo danquote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Crip het volgende:
mnsen gaan vandaag zo zwaar dneken dt ik bij isis hoor
is geen racisme als het waar isquote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Fylax wel mooi tijd om nog een racistische artikel te schrijven voor op FP
Provoceer je?quote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Crip het volgende:
mnsen gaan vandaag zo zwaar dneken dt ik bij isis hoor
Fylax is wel een extreem voorbeeld.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
Haha mad, omdat je zelf allochtoon bent.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Fylax wel mooi tijd om nog een racistische artikel te schrijven voor op FP
Gewoon een telegraaf artikel voorzien van een nog dikker lui waardeoordeel.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
maandje geleden hadden we tentamen en na afloop tentamens zag ik haar bij centraal station (op de heenweg zag ik dr niet want ik had een trein eerder dan haar) Bleek dat we uit dezelfde metro stapten. Ze had mij niet gezien omdat ze verderop uitstapte, dichter bij de roltrappen was ze ook. Er waren 2 roltrappen en ik had haar ingehaald op de andere roltrap en ik keek bewust naar de grond zeg maar alsof ik haar nooit gezien heb.quote:
Ik heb nimmer iemand oppervlakkige sociale interactie zo zien overanalyseren.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maandje geleden hadden we tentamen en na afloop tentamens zag ik haar bij centraal station (op de heenweg zag ik dr niet want ik had een trein eerder dan haar) Bleek dat we uit dezelfde metro stapten. Ze had mij niet gezien omdat ze verderop uitstapte, dichter bij de roltrappen was ze ook. Er waren 2 roltrappen en ik had haar ingehaald op de andere roltrap en ik keek bewust naar de grond zeg maar alsof ik haar nooit gezien heb.
Toen ik eenmaal bij perron 1 stond pakte ik mn telefoon en ging ik zogenaamd daar mee kutten en deed alsof ik haar weer niet zag toen ze me voorbij liep.
Nu zul je misschien denken waarom spreekt ze mij dan niet aan? Dat komt omdat het een heel verlegen meisje maar ze maakt het je wel heel erg makkelijk als ze aangesproken wil worden. Expres vlakbij je staan, je opzoeken, naar je kjiken, oogcontact zoeken, glimlachen etc. Had er 2x gesproken 1-2 jaar geleden en toen deed ze precies dit. Afgelopen december kwam ik terug van stage en bij hometown station stond ze precies bij de treindeur waar ik zou gaan uitstappen. We keken elkaar aan en we schrokken van elkaar onze ogen flitsen alle kanten op hahadaarna ik verlegen naar grond kijken maar kon nog net zien dat ze vet lief glimlachte, maar tijdens uitstappen bleef ik gewoon naar grond kijken en negeerde ik haar volledig. Dus noway dat ze me zou durven aanspreken.
Maar goed, we kwamen aan op hometown station en mijn uitstappunt was dichter bij de trappen maar zij stapte als een van de eerste uit en ze probeerde me tegemoet te komen waar ik uitstapte (dit deed ze vorige keer ook toen ik haar aansprak op schoolstation, ik had geen andere keus dan haar aanspreken want ze was me echt aan het opzoeken en ik gaf haar glimlach en zij gaf er een terug en daarna gaf ik haar een hoi. ;p) maar het wat te druk dus duurde ff voordat ik kon uitstappen
uiteindelijk liep ze vlak voor me op de trappen en ze liep heel traag dus ik ging expres nog langzamer lopen.
eenmaal door de poortjes door bleef ze deze keer rechtdoor lopen, normaal ging ze altijd links
Na een tijdje zo rechtdoor gelopen te hebben keek ze nog ff heel vlug achterom maar omdat ik zo langzaam liep was best grote afstand tussen ons en toen deed ze dr oordopjes in
Rare spelfout voor een autochtoon :squote:Op maandag 9 mei 2016 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb gewoon Nederlands paspoort hoor ;s :s
eerste keer dat ik verliefd ben jaquote:Op maandag 9 mei 2016 13:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nimmer iemand oppervlakkige sociale interactie zo zien overanalyseren.
Mooi stelletje zijn jullie met dat gestaar.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
eerste keer dat ik verliefd ben ja
en tijdens practicum deed ze ook onwijs veel staren
Emotionele armoede.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
eerste keer dat ik verliefd ben ja
en tijdens practicum deed ze ook onwijs veel staren
Freud is er niks bijquote:Op maandag 9 mei 2016 13:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb nimmer iemand oppervlakkige sociale interactie zo zien overanalyseren.
Waarom maak je het jezelf zo moeilijkquote:Op maandag 9 mei 2016 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maandje geleden hadden we tentamen en na afloop tentamens zag ik haar bij centraal station (op de heenweg zag ik dr niet want ik had een trein eerder dan haar) Bleek dat we uit dezelfde metro stapten. Ze had mij niet gezien omdat ze verderop uitstapte, dichter bij de roltrappen was ze ook. Er waren 2 roltrappen en ik had haar ingehaald op de andere roltrap en ik keek bewust naar de grond zeg maar alsof ik haar nooit gezien heb.
Toen ik eenmaal bij perron 1 stond pakte ik mn telefoon en ging ik zogenaamd daar mee kutten en deed alsof ik haar weer niet zag toen ze me voorbij liep.
Nu zul je misschien denken waarom spreekt ze mij dan niet aan? Dat komt omdat het een heel verlegen meisje maar ze maakt het je wel heel erg makkelijk als ze aangesproken wil worden. Expres vlakbij je staan, je opzoeken, naar je kjiken, oogcontact zoeken, glimlachen etc. Had er 2x gesproken 1-2 jaar geleden en toen deed ze precies dit. Afgelopen december kwam ik terug van stage en bij hometown station stond ze precies bij de treindeur waar ik zou gaan uitstappen. We keken elkaar aan en we schrokken van elkaar onze ogen flitsen alle kanten op hahadaarna ik verlegen naar grond kijken maar kon nog net zien dat ze vet lief glimlachte, maar tijdens uitstappen bleef ik gewoon naar grond kijken en negeerde ik haar volledig. Dus noway dat ze me zou durven aanspreken.
Maar goed, we kwamen aan op hometown station en mijn uitstappunt was dichter bij de trappen maar zij stapte als een van de eerste uit en ze probeerde me tegemoet te komen waar ik uitstapte (dit deed ze vorige keer ook toen ik haar aansprak op schoolstation, ik had geen andere keus dan haar aanspreken want ze was me echt aan het opzoeken en ik gaf haar glimlach en zij gaf er een terug en daarna gaf ik haar een hoi. ;p) maar het wat te druk dus duurde ff voordat ik kon uitstappen
uiteindelijk liep ze vlak voor me op de trappen en ze liep heel traag dus ik ging expres nog langzamer lopen.
eenmaal door de poortjes door bleef ze deze keer rechtdoor lopen, normaal ging ze altijd links
Na een tijdje zo rechtdoor gelopen te hebben keek ze nog ff heel vlug achterom maar omdat ik zo langzaam liep was best grote afstand tussen ons en toen deed ze dr oordopjes in
hieromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2016 13:48 schreef Crip het volgende:
[..]
hieromaivd ingelichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt ongezond.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
logisch al je tot 3uur snachts opblijft om got te kijken
Wow even lezenquote:Op maandag 9 mei 2016 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
hieromGepofte aardappel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
2Nutz is in de spreekwoordelijk kerk geboren. Het gebeurt wel vaker.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
trek je de deur zo even achter je dicht
Die ketste al dicht toen ik de open deur heel hard een trap gaf.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
trek je de deur zo even achter je dicht
quote:
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
[..]
hieromNiks mis met je voorkomen. Misschien 'ns met een zeebonk over straat. Snappen ze er helemaal niks meer van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Bedoel je niet zeebotje?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks mis met je voorkomen. Misschien 'ns met een zeebonk over straat. Snappen ze er helemaal niks meer van.
Jij altijd met je zeebonk.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks mis met je voorkomen. Misschien 'ns met een zeebonk over straat. Snappen ze er helemaal niks meer van.
quote:
Best erg ja die zon als je in je gezicht bleker bent dan de gemiddelde kont.quote:
Heb je ook een plaatje van een zeebotje?quote:
Fylax doet het lijken alsof albinisme een keus is.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:08 schreef Catkiller het volgende:
Best erg ja die zon als je in je gezicht bleker bent dan de gemiddelde kont.
Je vermaakt jezelf prima zo te zienquote:Op maandag 9 mei 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Jezus wie maakt dit soort shit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niels maar om een selfie?quote:
Je moet wat met allemaal van die saaie losers hier.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je vermaakt jezelf prima zo te zien
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Best erg ja die zon als je in je gezicht bleker bent dan de gemiddelde kont.
Lijkt op die animaties van i am bread en who's your daddy.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
Jezus wie maakt dit soort shit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken ik ook nietquote:Op maandag 9 mei 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt op die animaties van i am bread en who's your daddy.
Who's your daddy is dat spel met die baby die zichzelf moet killen (met bijv. batterijen en bleekmiddel) en die vader die dat moet voorkomen.quote:
Oja offcourse!quote:Op maandag 9 mei 2016 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Who's your daddy is dat spel met die baby die zichzelf moet killen (met bijv. batterijen en bleekmiddel) en die vader die dat moet voorkomen.
Heb je het nou over je werkplek?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet wat met allemaal van die saaie losers hier.
Ja, maar ook over deze SCquote:
Het is of coursequote:Op maandag 9 mei 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja offcourse!die ken ik wel
![]()
Nu je het zegt, echt van die hele oude simpele graphics, ja
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is of course
Braddie went off course
Heb je niks beters te doen ofzo? Beetje sneu hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 14:25 schreef Chai het volgende:
brb ff kijken of hij nog heeft geraged op autoweek
Nee moest even wat anders lezen dan saaie onderzoeken.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen ofzo? Beetje sneu hoor
Fiets.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
En er is een spannend moment aangebroken in de soap: to Twingo or not to Twingo?
Civic van Opa van D.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee moest even wat anders lezen dan saaie onderzoeken.
En er is een spannend moment aangebroken in de soap: to Twingo or not to Twingo?
carequote:Op maandag 9 mei 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee moest even wat anders lezen dan saaie onderzoeken.
Wat is dit voor nerdenshit, wij zijn veel te stoer om naar de lucht te gaan kijkenquote:Op maandag 9 mei 2016 14:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Even een waarschuwing mijnerzijds:
Mocht je naar mercurius willen kijken kijk dan niet recht in de zon
het is maar dat je het weet he
veiligheid voor alles
nou kus kus en toi toi toi
Pa Slee gaat aangifte doen.quote:
Consequences will never be the samequote:Er word net gedaan als of ik niet naar andere hun adviezen luister, dit is zeker niet waar en dit doe ik WEL. Maar nogmaals, ook ik moet roeien met de riemen die ik heb, de band met m`n vader is er niet meer (Iets met aangifte wat 'ie wil gaan doen) En tot voor kort ging alles gewoon met zo min mogelijk geld enzonder uurloon (Door dezelfde vader) Nu heb ik dan m`n oom die het voor mij wil fixen deze keer.. Maar als dat gefixt is dan ga ik gewoon verstandig wezen en er mee naar een fatsoenlijke garage en dan betaal ik maar uurloon.
Is ter bescherming van niels.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is dit voor nerdenshit, wij zijn veel te stoer om naar de lucht te gaan kijken
Wow.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Pa Slee gaat aangifte doen.
[..]
Consequences will never be the same
Haha, Braddie in plaats van slachtoffer straks de dader in Internetpesters Aangepakt.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Pa Slee gaat aangifte doen.
[..]
Consequences will never be the same
quote:
Ahhh oke.quote:
Oh, wat een engel is die WCH toch ook soms.quote:
Doe normaal anders doe ik aangifte!!quote:
Denk omdat hij het risico loopt zijn uitkering kwijt te raken doordat zoon Slee op internet heeft verteld dat hij zwart bij verdient door klanten te helpen met hun auto.quote:
Tja. Maar dat is niet echt een reden voor een aangifte.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk omdat hij het risico loopt zijn uitkering kwijt te raken doordat zoon Slee op internet heeft verteld dat hij zwart bij verdient door klanten te helpen met hun auto.
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk omdat hij het risico loopt zijn uitkering kwijt te raken doordat zoon Slee op internet heeft verteld dat hij zwart bij verdient door klanten te helpen met hun auto.
Godsammequote:Op maandag 9 mei 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel ik het allemaal maar een raar verhaal vind. Braddie praat slecht over zijn pa op FOK! en Autoweek en daarom wilt die pa aangifte doen?!!!!!
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het niet waar is, is het smaad en laster of zo.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja. Maar dat is niet echt een reden voor een aangifte.
Tegen je eigen zoon.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het niet waar is, is het smaad en laster of zo.
Ik niet meerquote:
Aangifte van laster of zo? Zeggen dat zijn zoon liegt om zichzelf in te dekken.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja. Maar dat is niet echt een reden voor een aangifte.
Oh was erg sloom zie ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het niet waar is, is het smaad en laster of zo.
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aangifte van laster of zo? Zeggen dat zijn zoon liegt om zichzelf in te dekken.
Dan spoor je ook echt niet.quote:
Dat vraag ik me af, misschien heeft hij bedacht dat het ook tegen Autoweek kan of zo.quote:
Ja daar lijkt het nu dus op.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aangifte van laster of zo? Zeggen dat zijn zoon liegt om zichzelf in te dekken.
Straks wordt Danny aangeklaagd.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, misschien heeft hij bedacht dat het ook tegen Autoweek kan of zo.
Braddie haalt namelijk wel vaker dingen een beetje uit context.
Goeie gast die brad hoor maar idd hij moet eens beter nadenken wat ie allemaal op het net flikkert.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt keihard en koud deze man.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:43 schreef Catkiller het volgende:
En dan nog, dan heeft hij zo nog zijn uitkering maar dan mag ik hopen dat ze hem flink lang in de gaten houden en gaat het uiteindelijk nog mis voor hem. Hoe dan ook gaat het hem geld kosten. Geen medelijden mee, zwartwerkers met uitkering.
Wie weet werkt die vader niet eens zwart, maar helpt hij gewoon af en toe vrienden.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:43 schreef Catkiller het volgende:
En dan nog, dan heeft hij zo nog zijn uitkering maar dan mag ik hopen dat ze hem flink lang in de gaten houden en gaat het uiteindelijk nog mis voor hem. Hoe dan ook gaat het hem geld kosten. Geen medelijden mee, zwartwerkers met uitkering.
Eengewaarschuwd mens telt voor twee he, dus ik weet niet of je het doorhebt maar ik heb de KLB SC populatie eigenhandig verdubbeld....quote:Op maandag 9 mei 2016 14:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is dit voor nerdenshit, wij zijn veel te stoer om naar de lucht te gaan kijken
quote:Op de veiling ging een kunstwerk van Jeff Koons, een basketbal in een bak met water, voor 15,3 miljoen (13,3 miljoen euro) van de hand.
quote:Net even Mr Bradge z'n forum op Fok even doorgenomen......
Zelfde vragen, zelfde antwoorden terug. TS wil naar niets en niemand luisteren blijkbaar. Op beide fora zijn er mensen die er moeite in steken om hem van input te voorzien maar luisteren ho maar.
Bradley, Braadslee, Mr Bradge of welk alterego dan ook , veel succes met je automobiele leven. Toedeledokie.
ken je dat verhaal dat hij een trio had maar hem niet omhoog kreeg?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik bedenk me dat ik in die 4 jaar volgens mij moeilijk veel bradster momenten heb gemist![]()
Wat allemaal?
Oh dan moeten we wel duurzamer gaan doen nu. Hermann zijn exicano rantsoen gaat doormidden, jij mag het slechte nieuws met hem delen.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Eengewaarschuwd mens telt voor twee he, dus ik weet niet of je het doorhebt maar ik heb de KLB SC populatie eigenhandig verdubbeld....
Ben ik niet fabuleus
Nou hij heeft pas sinds vorige zomer zijn rijbewijs. Hij heeft heel lang over het halen daarvan gedaan, maar voordat hij begon heeft hij flink afgegeven op mensen die lang over hun theorie en praktijk halen deden.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik bedenk me dat ik in die 4 jaar volgens mij moeilijk veel bradster momenten heb gemist![]()
Wat allemaal?
Zaten spiegels aan het plafond waardoor hij zichzelf zag zeker?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken je dat verhaal dat hij een trio had maar hem niet omhoog kreeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wordt daar ook al zo mad.Your beauty never ever scared me.
Hij vlogt er wel over, of hij komt terug.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Shit man nu weten we nooit hoe het gaat aflopen.
Over een week mag hij sws weer een nieuw topic maken daar.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Shit man nu weten we nooit hoe het gaat aflopen.
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken je dat verhaal dat hij een trio had maar hem niet omhoog kreeg?
Goed zo, de sociaal zwakkeren moeten elkaar helpen.quote:
Ja maar de telefoon is gratisquote:Op maandag 9 mei 2016 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Shit. Telefoon abonnement van 64 euro per maand?
X________X
maar zat wel spotify premium bij he ofzoquote:Op maandag 9 mei 2016 15:00 schreef Amarantha het volgende:
X________X
ga je zonder fikse verrekijker of redelijke telescoop niets van zien hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 14:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga wel ff kijken. Verrekijker met een paar cdtjes ervoor.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je zonder fikse verrekijker of redelijke telescoop niets van zien hoor
is een stipje
Let wel, niet direct in de telescoop kijken he niels... zou niet willen dat je een gat recht door je schedelpan boort
Geloof er niks van dat het een gat in je hoofd boort, ga het even testen.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is een stipje
Let wel, niet direct in de telescoop kijken he niels... zou niet willen dat je een gat recht door je schedelpan boort
Of naar een baanquote:Op maandag 9 mei 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
Braddie zou serieus eens moeten kijken naar telefoons rechtstreeks uit China. En dan een sim only abonnement erbij. Scheelt gewoon honderden euro's.
Heb gewoon abbo voor 20 euro per maand incl gratis toestel. Ja okee het is dan wel niet nieuwste van nieuwste maar werkt gewoon primaquote:Op maandag 9 mei 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
Braddie zou serieus eens moeten kijken naar telefoons rechtstreeks uit China. En dan een sim only abonnement erbij. Scheelt gewoon honderden euro's.
Ik heb ook geen geld om rookverslaafd te zijn, daar is in mijn uitgaven- en spaarpatroon geen ruimte voor. Bij mij komt het weer bij andere onzin terecht.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
Als ik ooit nog een eigen huisje krijg dan kan ik dat niet eens want dan heb ik echt geld te kort.
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat het een gat in je hoofd boort, ga het even testen.
Mijn telefoon vindt hij te traag voor zijn snelle levensstijl.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet het. Ik bekijk planeten ook liever wanneer het donker is. Jupiter is al maanden zeer goed zichtbaar de hele avond en nacht. Het ISS is de 17e 'smorgensvroeg weer zichtbaar.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is een stipje
NEEN!!!!! Lieve Catkiller doe dit niet.... ik zou niet zonder je kunnenquote:Op maandag 9 mei 2016 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat het een gat in je hoofd boort, ga het even testen.
Van wie ben jij kloontje?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik geniet
En 64 euro is wel duur jaMijn hoogste was 52 euro ofz, laatst verlengd en nu 25 pm met 12 GB internet
De mijne ook denk ik. Terwijl het best wel een snel ding is.. Maar ja het is een onbekend merk dus je kan niet te koop lopen met de nieuwste Samsung.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn telefoon vindt hij te traag voor zijn snelle levensstijl.
Ja maar dan zie je de zon toch niet gekkie...quote:Op maandag 9 mei 2016 15:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik bekijk planeten ook liever wanneer het donker is.
... Nu ga ik het zeker proberen, hoop dat het lukt zodat ik je pijn kan doen.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NEEN!!!!! Lieve Catkiller doe dit niet.... ik zou niet zonder je kunnen
Lijkt me stugquote:Op maandag 9 mei 2016 15:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Van je grootste nachtmerrie.
Weet ook pas net dat het etsu is hoorquote:
Het is de laatste 24 uur al meerdere keren hier gezegd. En daarvoor was het ook al wel bekend wie hij is.quote:
Ja maar hij heeft die snelheid toch sws niet nodig, hij heeft alle tijd.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De mijne ook denk ik. Terwijl het best wel een snel ding is.. Maar ja het is een onbekend merk dus je kan niet te koop lopen met de nieuwste Samsung.
Etsu is getrouwd met mij.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
Weet even niet meer wie dat was, is dat die op jongens valt?
ja jeetje.... ik kom hier sporadischquote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is de laatste 24 uur al meerdere keren hier gezegd. En daarvoor was het ook al wel bekend wie hij is.
Welnee.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
Weet even niet meer wie dat was, is dat die op jongens valt?
Pfoeee, dat zijn klote dingen zegquote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook stug dat een een leeg pakje lange vloei kan posten op een forum
niet iedereen zit hier 24 uur per dag hequote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is de laatste 24 uur al meerdere keren hier gezegd. En daarvoor was het ook al wel bekend wie hij is.
500 kostgeld, auto, 1000 rijlessen, muziekspulquote:Op maandag 9 mei 2016 15:00 schreef Amarantha het volgende:
X________X
En wat zegt dat? je had ook een relatie met iemand die je al een week niet had gesproken maar die in een kamer in hetzelfde huis woondequote:
Zit je daar met je wiet, tip en aanstekerquote:Op maandag 9 mei 2016 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pfoeee, dat zijn klote dingen zeg
Gaat hij ook.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
500 kostgeld, auto, 1000 rijlessen, muziekspul
Iets zegt me dat de Wajong omlaag kan
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat zegt dat? je had ook een relatie met iemand die je al een week niet had gesproken maar die in een kamer in hetzelfde huis woonde
500 eu kostgeld? betaalt hij 500 eu per maand kostgeld?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
500 kostgeld, auto, 1000 rijlessen, muziekspul
Iets zegt me dat de Wajong omlaag kan
Dat zegt dat ik een relatie heb en getrouwd ben met iemand anders.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat zegt dat? je had ook een relatie met iemand die je al een week niet had gesproken maar die in een kamer in hetzelfde huis woonde
Jaquote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
500 eu kostgeld? betaalt hij 500 eu per maand kostgeld?
Ja aan zijn moeder.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja zijn ma heeft een iets minder riante uitkering, dus is wel zo fair.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij gaat snelquote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zegt dat ik een relatie heb en getrouwd ben met iemand anders.
Heeft die ook een uitkering?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zijn ma heeft een iets minder riante uitkering, dus is wel zo fair.
dan snuif ik het gewoon opquote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zit je daar met je wiet, tip en aansteker
vloei op
de tyfus
Weer knutselen met een bijbelpagina en prittstift
Zijn z'n ouders gescheiden?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zijn ma heeft een iets minder riante uitkering, dus is wel zo fair.
ja stond in dat toppaquote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat zegt hijquote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wow lullig zeg, TR gedaan.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:11 schreef Catkiller het volgende:
Heeft hij nog broers of zussen en zo ja doen die wel iets..
Topic van 29 mei 2015quote:Op maandag 9 mei 2016 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje he, als ik dit lees moet ik altijd gelijk denken aan zo'n gepikeerd wijf die helemaal ondersteboven is van dat die mensen zomaar haar cadeautje zwart maken..
Is mijn instelling echt zo zuur of riekt het hier wel naar?
R&P / Schoonzus niet blij met mijn cadeau
Maar dat is incl. hotel Moeder service zoals boodschappen, koken, poetsen en zijn was doen.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Bij 500 euro kostgeld zou ik sowieso meteen eigen plekje zoeken.
Heb 4 jaar lang in de stad gewoond voor 250 p/maand. Eigen woonkamer, slaapkamer, badkamer, keuken.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Bij 500 euro kostgeld zou ik sowieso meteen eigen plekje zoeken.
zo'n dolce gusto is ook gewoon kutquote:Op maandag 9 mei 2016 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje he, als ik dit lees moet ik altijd gelijk denken aan zo'n gepikeerd wijf die helemaal ondersteboven is van dat die mensen zomaar haar cadeautje zwart maken..
Is mijn instelling echt zo zuur of riekt het hier wel naar?
R&P / Schoonzus niet blij met mijn cadeau
Oquote:
Groningen de stad noemenquote:Op maandag 9 mei 2016 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb 4 jaar lang in de stad gewoond voor 250 p/maand. Eigen woonkamer, slaapkamer, badkamer, keuken.
Kan die prima zelf. Ik zit ook de hele dag thuis, heb ik alle tijd voor.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dat is incl. hotel Moeder service zoals boodschappen, koken, poetsen en zijn was doen.
Wel te doen vind ik.quote:
Jij moet alles op de fiets doen.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan die prima zelf. Ik zit ook de hele dag thuis, heb ik alle tijd voor.
huhuhueahuehauhequote:
Zoooo da's lekker hequote:Op maandag 9 mei 2016 15:17 schreef Che_ het volgende:
Elke dag watermeloen
Dat zouden meer mensen moeten doen
Watermeloen is duur gvd.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:17 schreef Che_ het volgende:
Elke dag watermeloen
Waar haal jij? Had laatst een hele smakeloze uit de supermarkt.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:17 schreef Che_ het volgende:
Elke dag watermeloen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
Vorig jaar leerde ik iemand kennen die had 10 maanden over haar rijbewijs gedaan. 10! maanden.
3 weken terug ging een vriendin van mij beginnen met rijlessen, en die instructeur had gezegd "Ja, ik schat dat je wel 6 tot 8 maanden bezig bent als je het eerlijk wilt weten "
Spreek ik net iemand die zegt " Ja, ik ben voor de zomervakantie gestopt met lessen, en na de zomervakantie weer begonnen, dus heb er 1 jaar over gedaan"
Dat is toch raar? Normaal is een maand of 3-4.. Zelfs mijn instructeur zegt dat ik hem in Augustus wel kan hebben
Klacht: Mensen die 1 jaar over hun rijbewijs doen.
uhm, wat?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik bied het volgende aan:
Zeldzame Gerard Joling (gesigneerd), samen met twerr boeken: € 100,-
Sony Video Camera met defect: € 50,-
Commodore 64 in doos: € 75,-
Een kapotte hometrainer: € 50,-
Queen - A Night at the Opera: € 5,-
Kapotte Goldstar televisie: € 25,-
Casio CTK100 in nieuwstaat: € 50,-
Ik heb snel geld nodig omdat ik met zes personen naar Ponypark Slagharen wil gaan. Mocht je de prijzen aan de hoge kant vinden, dan mag je uiteraard bieden.
Hoogachtend,
Bradley.
wat zijn jullie die arme jongen weer allemaal aan het pesten?quote:
Nou dat is goed achteruit gegaanquote:Mijn uithoudingsvermogen word met de dag groter, maar mijn conditie blijft heel slecht.
Spreekt elkaar tegen, dat weet ik, mijn uithoudingsvermogen word groter als in, ik loop nu met gemak 5-8 km, maar mijn conditie blijft kut als in, als ik doorloop dan hijg ik na 500 meter al een beetje.
Is het nou heel erg raar dat mijn uithoudingsvermogen wél omhoog gaat, maar mijn conditie amper/niet?
Ik doe 2 - 3 uur per dag steps (Zet een Muziek DVD op en beweeg op de muziek) En ik loop gemiddeld 30-60 minuten per dag
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik heb gelezen dat als je 3-4x per dag je buiks ongeveer 1-2 minuten echt goed inhoud dat dit zelfs beter voor je is dan 10-20 sit-ups, en dat zou wel fijn zijn (Voor mij in ieder geval, aangezien ik echt geen held ben in sit-ups maar dit hou ik wel vol)
1 euro per kilo is niet duur manquote:
Of bij zo'n Turkse winkel.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
1 euro per kilo is niet duur man
En je moet niet bij supermarkten halen. Die kleine tori's
Gewoon die grote grote met veel smaak![]()
![]()
![]()
quote:In het kort: Het was een ongelofelijke onvergetelijke dag.
Ook omdat ik zowat 3 uur heb gefilmd met mijn mobieltje.
Goedemorgen...quote:Op maandag 9 mei 2016 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik bied het volgende aan:
Zeldzame Gerard Joling (gesigneerd), samen met twerr boeken: € 100,-
Sony Video Camera met defect: € 50,-
Commodore 64 in doos: € 75,-
Een kapotte hometrainer: € 50,-
Queen - A Night at the Opera: € 5,-
Kapotte Goldstar televisie: € 25,-
Casio CTK100 in nieuwstaat: € 50,-
Ik heb snel geld nodig omdat ik met zes personen naar Ponypark Slagharen wil gaan. Mocht je de prijzen aan de hoge kant vinden, dan mag je uiteraard bieden.
Hoogachtend,
Bradley.
Dit verhaal komt mij bekend voor ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Dit [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...
Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...
Dit bleek achteraf volledig te kloppen !
Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...
Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.
Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...
Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !
Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.
een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.
Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.
Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden
wees eens origineelquote:Op maandag 9 mei 2016 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Dit [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...
Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...
Dit bleek achteraf volledig te kloppen !
Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...
Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.
Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...
Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !
Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.
een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.
Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.
Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden
Bij de groenteboerquote:Op maandag 9 mei 2016 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar haal jij? Had laatst een hele smakeloze uit de supermarkt.
Paaskonijn, ook 1 van de eerste generatie klb-scersquote:Op maandag 9 mei 2016 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ik ben geen 9 ik ben van 1990.
oja dat met die hondquote:Op maandag 9 mei 2016 15:36 schreef Amarantha het volgende:
R&P / Vriend van me beledigd me, Maar kan contact niet verbreken..
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:39 schreef Amarantha het volgende:
En het is niet de eerste topic waar hij klaagt over een zieke hond en niet meteen naar de DA gaat.
nu pas? Mensen doen altijd of braddie zo zielig is maar is echt een doortrapt teringlijertjequote:Op maandag 9 mei 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Mijn god.
*Stelt mening over Braddie bij*
Die hebben altijd betere, ja...echter moet ik daarvoor naar het centrum.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
1 euro per kilo is niet duur man
En je moet niet bij supermarkten halen. Die kleine tori's
Gewoon die grote grote met veel smaak![]()
![]()
![]()
wow rustig maarquote:Op maandag 9 mei 2016 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu pas? Mensen doen altijd of braddie zo zielig is maar is echt een doortrapt teringlijertje
Ik vond hem wel oké, had ook wel medelijden. Maar na dit.. Wel een pc enz kopen maar niet meteen met je hond naar de dierenarts kunnen. Flikker toch op. Sowieso al heb je geen geld, ga je toch alsnog heen. Betaal je iets later. Als zo'n hond echt stuiptrekkingen heeft snapt zo'n dierenarts dat echt wel dat je meteen heen wil en niet wacht je salaris binnen is.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu pas? Mensen doen altijd of braddie zo zielig is maar is echt een doortrapt teringlijertje
Bedaar, vrind.quote:
Dat is opgepompte meuk uit spanjequote:Op maandag 9 mei 2016 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die hebben altijd betere, ja...echter moet ik daarvoor naar het centrum.
AH heeft wel goeie watermeloen qua smaak, maar vaak klein en duur.
Dat is kut.
eens.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond hem wel oké, had ook wel medelijden. Maar na dit.. Wel een pc enz kopen maar niet meteen met je hond naar de dierenarts kunnen. Flikker toch op. Sowieso al heb je geen geld, ga je toch alsnog heen. Betaal je iets later. Als zo'n hond echt stuiptrekkingen heeft snapt zo'n dierenarts dat echt wel dat je meteen heen wil en niet wacht je salaris binnen is.
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is opgepompte meuk uit spanje
Slechte kwaliteit
KLB SC sport #1. Helaas.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
maar om nu allemaal topics van jaren terug op te halen en hem weer belachelijk te maken vind ik ook wel iets sneu hoor maargoed
is gewoon part van de fok hivemind doe je niets aanquote:Op maandag 9 mei 2016 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
maar om nu allemaal topics van jaren terug op te halen en hem weer belachelijk te maken vind ik ook wel iets sneu hoor maargoed
quote:leden van de beruchte Hilversumse misdaadfamilie Van Dijk.
waar staat datquote:Op maandag 9 mei 2016 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Shit man hij heeft wel een beruchte familie.
[..]
Ja in een topic en dit heb ik van Google. Topic heb ik weg geklikt. Maar hier heb je het op Google.quote:
Volgens mij niet hoor.quote:
Het is ook geen grapje.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Komt nog een dag dat die iedereen bij langs gaat die op internet stom tegen hem deed.
Die eerste link, is dat Braddies vader?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja in een topic en dit heb ik van Google. Topic heb ik weg geklikt. Maar hier heb je het op Google.
Thats what she said, ja?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]boeiend joh wat de kwaliteit van de watermeloen is, als ie maar lekker is.
Maar groter mag wel, ja.
Misschien...quote:
Het hoort een beetje bij de cult-status die Braddie heeft opgebouwdquote:Op maandag 9 mei 2016 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee een oom denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Die eerste link, is dat Braddies vader?
Zo leren ze ook nog over braddie en zijn leven.quote:
Het is wel grappig.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Tja, frass he... heeft echt NIETS beters te doen.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is wel grappig.![]()
Maar hebben ze echt niks beters te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |