Bedaar, vrind.quote:
Dat is opgepompte meuk uit spanjequote:Op maandag 9 mei 2016 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die hebben altijd betere, ja...echter moet ik daarvoor naar het centrum.
AH heeft wel goeie watermeloen qua smaak, maar vaak klein en duur.
Dat is kut.
eens.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond hem wel oké, had ook wel medelijden. Maar na dit.. Wel een pc enz kopen maar niet meteen met je hond naar de dierenarts kunnen. Flikker toch op. Sowieso al heb je geen geld, ga je toch alsnog heen. Betaal je iets later. Als zo'n hond echt stuiptrekkingen heeft snapt zo'n dierenarts dat echt wel dat je meteen heen wil en niet wacht je salaris binnen is.
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is opgepompte meuk uit spanje
Slechte kwaliteit
KLB SC sport #1. Helaas.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
maar om nu allemaal topics van jaren terug op te halen en hem weer belachelijk te maken vind ik ook wel iets sneu hoor maargoed
is gewoon part van de fok hivemind doe je niets aanquote:Op maandag 9 mei 2016 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
maar om nu allemaal topics van jaren terug op te halen en hem weer belachelijk te maken vind ik ook wel iets sneu hoor maargoed
quote:leden van de beruchte Hilversumse misdaadfamilie Van Dijk.
waar staat datquote:Op maandag 9 mei 2016 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Shit man hij heeft wel een beruchte familie.
[..]
Ja in een topic en dit heb ik van Google. Topic heb ik weg geklikt. Maar hier heb je het op Google.quote:
Volgens mij niet hoor.quote:
Het is ook geen grapje.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Komt nog een dag dat die iedereen bij langs gaat die op internet stom tegen hem deed.
Die eerste link, is dat Braddies vader?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja in een topic en dit heb ik van Google. Topic heb ik weg geklikt. Maar hier heb je het op Google.
Thats what she said, ja?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]boeiend joh wat de kwaliteit van de watermeloen is, als ie maar lekker is.
Maar groter mag wel, ja.
Misschien...quote:
Het hoort een beetje bij de cult-status die Braddie heeft opgebouwdquote:Op maandag 9 mei 2016 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee een oom denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Die eerste link, is dat Braddies vader?
Zo leren ze ook nog over braddie en zijn leven.quote:
Het is wel grappig.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |