Zoooo da's lekker hequote:Op maandag 9 mei 2016 15:17 schreef Che_ het volgende:
Elke dag watermeloen
Dat zouden meer mensen moeten doen
Watermeloen is duur gvd.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:17 schreef Che_ het volgende:
Elke dag watermeloen
Waar haal jij? Had laatst een hele smakeloze uit de supermarkt.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:17 schreef Che_ het volgende:
Elke dag watermeloen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
Vorig jaar leerde ik iemand kennen die had 10 maanden over haar rijbewijs gedaan. 10! maanden.
3 weken terug ging een vriendin van mij beginnen met rijlessen, en die instructeur had gezegd "Ja, ik schat dat je wel 6 tot 8 maanden bezig bent als je het eerlijk wilt weten "
Spreek ik net iemand die zegt " Ja, ik ben voor de zomervakantie gestopt met lessen, en na de zomervakantie weer begonnen, dus heb er 1 jaar over gedaan"
Dat is toch raar? Normaal is een maand of 3-4.. Zelfs mijn instructeur zegt dat ik hem in Augustus wel kan hebben
Klacht: Mensen die 1 jaar over hun rijbewijs doen.
uhm, wat?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik bied het volgende aan:
Zeldzame Gerard Joling (gesigneerd), samen met twerr boeken: € 100,-
Sony Video Camera met defect: € 50,-
Commodore 64 in doos: € 75,-
Een kapotte hometrainer: € 50,-
Queen - A Night at the Opera: € 5,-
Kapotte Goldstar televisie: € 25,-
Casio CTK100 in nieuwstaat: € 50,-
Ik heb snel geld nodig omdat ik met zes personen naar Ponypark Slagharen wil gaan. Mocht je de prijzen aan de hoge kant vinden, dan mag je uiteraard bieden.
Hoogachtend,
Bradley.
wat zijn jullie die arme jongen weer allemaal aan het pesten?quote:
Nou dat is goed achteruit gegaanquote:Mijn uithoudingsvermogen word met de dag groter, maar mijn conditie blijft heel slecht.
Spreekt elkaar tegen, dat weet ik, mijn uithoudingsvermogen word groter als in, ik loop nu met gemak 5-8 km, maar mijn conditie blijft kut als in, als ik doorloop dan hijg ik na 500 meter al een beetje.
Is het nou heel erg raar dat mijn uithoudingsvermogen wél omhoog gaat, maar mijn conditie amper/niet?
Ik doe 2 - 3 uur per dag steps (Zet een Muziek DVD op en beweeg op de muziek) En ik loop gemiddeld 30-60 minuten per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |