Lijkt me stugquote:Op maandag 9 mei 2016 15:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Van je grootste nachtmerrie.
Weet ook pas net dat het etsu is hoorquote:
Het is de laatste 24 uur al meerdere keren hier gezegd. En daarvoor was het ook al wel bekend wie hij is.quote:
Ja maar hij heeft die snelheid toch sws niet nodig, hij heeft alle tijd.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De mijne ook denk ik. Terwijl het best wel een snel ding is.. Maar ja het is een onbekend merk dus je kan niet te koop lopen met de nieuwste Samsung.
Etsu is getrouwd met mij.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
Weet even niet meer wie dat was, is dat die op jongens valt?
ja jeetje.... ik kom hier sporadischquote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is de laatste 24 uur al meerdere keren hier gezegd. En daarvoor was het ook al wel bekend wie hij is.
Welnee.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
Weet even niet meer wie dat was, is dat die op jongens valt?
Pfoeee, dat zijn klote dingen zegquote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook stug dat een een leeg pakje lange vloei kan posten op een forum
niet iedereen zit hier 24 uur per dag hequote:Op maandag 9 mei 2016 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is de laatste 24 uur al meerdere keren hier gezegd. En daarvoor was het ook al wel bekend wie hij is.
500 kostgeld, auto, 1000 rijlessen, muziekspulquote:Op maandag 9 mei 2016 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Shit. Telefoon abonnement van 64 euro per maand?
X________X
En wat zegt dat? je had ook een relatie met iemand die je al een week niet had gesproken maar die in een kamer in hetzelfde huis woondequote:
Zit je daar met je wiet, tip en aanstekerquote:Op maandag 9 mei 2016 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pfoeee, dat zijn klote dingen zeg
Gaat hij ook.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
500 kostgeld, auto, 1000 rijlessen, muziekspul
Iets zegt me dat de Wajong omlaag kan
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat zegt dat? je had ook een relatie met iemand die je al een week niet had gesproken maar die in een kamer in hetzelfde huis woonde
500 eu kostgeld? betaalt hij 500 eu per maand kostgeld?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
500 kostgeld, auto, 1000 rijlessen, muziekspul
Iets zegt me dat de Wajong omlaag kan
Dat zegt dat ik een relatie heb en getrouwd ben met iemand anders.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat zegt dat? je had ook een relatie met iemand die je al een week niet had gesproken maar die in een kamer in hetzelfde huis woonde
Jaquote:Op maandag 9 mei 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
500 eu kostgeld? betaalt hij 500 eu per maand kostgeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |