Luv yer titsquote:
Ja, maar dat heb ik tot eind 2014 gedaan constant, een dingetje hier, dingetje daar. Vrijwillig werken hier, vrijwillig werken daar.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had willen zien.
[..]
Heb je niet zoiets van 'ik doe er een simpel baantje bij, dan maar wat minder WaJong'?
Goed zo Brad!quote:Op maandag 9 mei 2016 19:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik tot eind 2014 gedaan constant, een dingetje hier, dingetje daar. Vrijwillig werken hier, vrijwillig werken daar.
Maar de ene zaak vond mij er qua uitstraling niet bij passen, en de andere zaak ging sluiten.
En ik heb afgelopen Februari een dag als koerier gewerkt voor een bedrijf in Utrecht, vond ik super leuk om te doen, maar die vonden het toch niet zo`n goed idee i.v.m dat ik net mijn rijbewijs had.
Ik mag wel wat bij verdienen maar dan praten we over 10tjes werk, de rest word ingehouden en dat is natuurlijk ook een beetje onhandig.
Maar het kriebelt gewoon wel weer om te gaan werken, heb bij DHL en POST NL en bij Roadrunner gesolliciteerd dit weekend (Online) En wacht op antwoord nu.
Ik schrok me de tyfus bij die "BOOEEMM"quote:
Even kijkenquote:
Duimpje omlaagquote:
Jongequote:
Oh sorry ik heb niks gezegd.quote:
This is why we can't have nice thingsquote:
Zo had ik het nog niet eens bekeken, dat is dan inderdaad wel beter.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed zo Brad!
Maar waarom is het onhandig als dat wat je verdient wordt ingehouden op je WaJong? Je verdient dan nog steeds het zelfde per maand alleen dan wat minder op de zak van de werkende Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |