Luv yer titsquote:
Ja, maar dat heb ik tot eind 2014 gedaan constant, een dingetje hier, dingetje daar. Vrijwillig werken hier, vrijwillig werken daar.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had willen zien.
[..]
Heb je niet zoiets van 'ik doe er een simpel baantje bij, dan maar wat minder WaJong'?
Goed zo Brad!quote:Op maandag 9 mei 2016 19:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik tot eind 2014 gedaan constant, een dingetje hier, dingetje daar. Vrijwillig werken hier, vrijwillig werken daar.
Maar de ene zaak vond mij er qua uitstraling niet bij passen, en de andere zaak ging sluiten.
En ik heb afgelopen Februari een dag als koerier gewerkt voor een bedrijf in Utrecht, vond ik super leuk om te doen, maar die vonden het toch niet zo`n goed idee i.v.m dat ik net mijn rijbewijs had.
Ik mag wel wat bij verdienen maar dan praten we over 10tjes werk, de rest word ingehouden en dat is natuurlijk ook een beetje onhandig.
Maar het kriebelt gewoon wel weer om te gaan werken, heb bij DHL en POST NL en bij Roadrunner gesolliciteerd dit weekend (Online) En wacht op antwoord nu.
Ik schrok me de tyfus bij die "BOOEEMM"quote:
Even kijkenquote:
Duimpje omlaagquote:
Jongequote:
Oh sorry ik heb niks gezegd.quote:
This is why we can't have nice thingsquote:
Zo had ik het nog niet eens bekeken, dat is dan inderdaad wel beter.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed zo Brad!
Maar waarom is het onhandig als dat wat je verdient wordt ingehouden op je WaJong? Je verdient dan nog steeds het zelfde per maand alleen dan wat minder op de zak van de werkende Nederlander.
En wat ervaring op doen, maakt niet uit wat. Zou er eerder trots op zijn als ik zelf mijn geld bij elkaar verdien.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken, dat is dan inderdaad wel beter.
Kijk ik wil helemaaaal niet overkomen als een profiteur, want zo steek ik niet in elkaar, het is alleen ja.. Ik ben afgekeurd met een reden, en mensen gaan daar allemaal dingen achter zoeken en hebben er allemaal een mening over, wat natuurlijk goed is, en dat mag. Er mag over gepraat worden.
Maar het gaat soms wel een beetje ver.
En ik wil juist weer aan het werk, omdat ik denk dat het hebben van een baan, veel meer zekerheid bied dan een uitkering. (En je komt niet over als een uitkeringstrekker, sloeber, tokkie etc)
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Paxcon is zo lekker he
zou bijna man worden
Wat is ditquote:Op maandag 9 mei 2016 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
En wat ervaring op doen, maakt niet uit wat. Zou er eerder trots op zijn als ik zelf mijn geld bij elkaar verdien.
Je moet je niet zo druk maken om wat mensen wel niet van jou (kunnen) denken. Dan ben je opzoek naar bevestiging dat mensen ook daadwerkelijk zo over je denken. Je hebt vast ook wel kwaliteiten waar een werknemer opzoek is
val je op ectoquote:Op maandag 9 mei 2016 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Paxcon is zo lekker he
zou bijna man worden
Klopt, vooral het stuk over dat ik op zoek ga zijn naar bevestiging dat ze echt over mij denken klopt..quote:Op maandag 9 mei 2016 19:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
En wat ervaring op doen, maakt niet uit wat. Zou er eerder trots op zijn als ik zelf mijn geld bij elkaar verdien.
Je moet je niet zo druk maken om wat mensen wel niet van jou (kunnen) denken. Dan ben je opzoek naar bevestiging dat mensen ook daadwerkelijk zo over je denken. Je hebt vast ook wel kwaliteiten waar een werknemer opzoek is
Ik ook. Ga me laten afkeuren omdat iets vaags met m'n ogen en dan wel honderden kilometers autorijdenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:27 schreef Chai het volgende:
Ik wil ook keihard profiteren zonder als profiteur over te komen.
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook. Ga me laten afkeuren omdat iets vaags met m'n ogen en dan wel honderden kilometers autorijden
Walgelijkquote:
Doe normaalquote:
Wil je nog meer GoT spoilers madam Mikmak?quote:
Als ik mij lang focus op een punt dan gaan mijn ogen lichtelijk trillen waardoor ik soms wat wazig kan gaan zien, gelukkig met autorijden verleg je altijd je focus en moet je constant blijven scannen en dergelijk, dus heb ik met autorijden nooit ergens last van.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook. Ga me laten afkeuren omdat iets vaags met m'n ogen en dan wel honderden kilometers autorijden
wrm ga je je zelf weer verdedigenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik mij lang focus op een punt dan gaan mijn ogen lichtelijk trillen waardoor ik soms wat wazig kan gaan zien, gelukkig met autorijden verleg je altijd je focus en heb ik met autorijden nooit last van.
Ook niet in het donker.
Yes plsquote:Op maandag 9 mei 2016 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil je nog meer GoT spoilers madam Mikmak?
Jon is de zoon van lyanna Stark en rhaegar targaryenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil je nog meer GoT spoilers madam Mikmak?
Omdat Chloro weer met zoiets als dit aankomt wat totaal ongegrond is. Daarom doe ik dat..quote:
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jon is de zoon van lyanna Stark en rhaegar targaryen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |