Als je die mensen echt niet kan verstaan.. Dan vind ik dat welquote:
Lekker boeiend wat jij kan verstaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:56 schreef MrBradge het volgende:
Als je die mensen echt niet kan verstaan.. Dan vind ik dat wel
denk dat dat meer aan jou ligtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je die mensen echt niet kan verstaan.. Dan vind ik dat wel
Had ik de eerste keer toen ik de vriend van die vriendin van mij leerde kennen, hij praatte én echt heel snel en onduidelijk én had een heel dik accent, begreep 9/10x niet wat 'ie zei. Maar goed, niet onbeleefd willen zijn en dan maar ja en amen roepen
hahahquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat jij kan verstaan.
Meh, ik kon die kerel uit Steenbergen ook niet verstaan.quote:
ik wil die buik lekker vol en die schoentje beetje mooiquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder niet dat diepe oostblok accent in je stem hebben
Mr Polska moet echt zn Poolse nationaliteit inleveren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil die buik lekker vol en die schoentje beetje mooi
ja tegenwoordig is het wel echt een kkfekkit idd maar oudere shit is vetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mr Polska moet echt zn Poolse nationaliteit inleveren.
Kanker mongool is dat met zn landsveraad.
Die line is ook gewoon hard.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 02:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil die buik lekker vol en die schoentje beetje mooi
Hij is altijd al een idioot geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja tegenwoordig is het wel echt een kkfekkit idd maar oudere shit is vet
je bent gwn jelly dat hij wel een wasmachine kan kopen voor zijn moederquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is altijd al een idioot geweest.
Hij is skeer ah mattiequote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
je bent gwn jelly dat hij wel een wasmachine kan kopen voor zijn moeder
Vadertesten zijn helemaal hip tegenwoordig, niets is wat het lijktquote:
Jij weetquote:
hahahaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vadertesten zijn helemaal hip tegenwoordig, niets is wat het lijkt
Achja, vreemd gaan is helemaal hip in atheistisch links nederland.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahaging echt helemaal stuk door die foto van die mattie met zijn trui over twins
yo ik heb best sicke rhymes gedropt hier en wil ook wel een paar ton, hoe kan ik het beste beginnen als rapperquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Rappers tegenwoordig pakken een paar ton en denken dat ze rijk zijn
Foutje bedankt!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahaging echt helemaal stuk door die foto van die mattie met zijn trui over twins
Ik zou verdomd in mijn nopjes zijn met een paar ton kweenie hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Rappers tegenwoordig pakken een paar ton en denken dat ze rijk zijn
die kop van die kerel achter hem maakt het afquote:
is niks.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou verdomd in mijn nopjes zijn met een paar ton kweenie hoor
Extreem pijnlijk, des te mooierquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
die kop van die kerel achter hem maakt het af
wat die kerel zelf? nja beter zelf naar buiten komen dan dat de Telegraaf ofzo het oppikt toch.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Snap ook niet waarom mensen met de vuile was naar buiten gaan
trustequote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann is moe en gaat naar bedje toe
hopelijk met meer succes dan Noel
grgr
Gewoon family business tochquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat die kerel zelf? nja beter zelf naar buiten komen dan dat de Telegraaf ofzo het oppikt toch.
zo werkt het niet hèquote:
Of je zegt gewoon ronduit dat je ex vreemdgangster is.quote:
je typt m'n naam met hoofdletter. Daar hecht ik waarde aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann is moe en gaat naar bedje toe
hopelijk met meer succes dan Noel
grgr
doet ie toch ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon ronduit dat je ex vreemdgangster is.
Laten we eerst 'paar ton' definiërenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een paar ton is echt nauwelijks life changing hoor
Nee, want je mocht geen beschuldigingen maken zei iequote:
Alles onder een miljoen is niet echt bijzonder hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laten we eerst 'paar ton' definiëren
hehe heb jij die shit echt gelezen jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want je mocht geen beschuldigingen maken zei ie
Ja tuurlijk. Ik wilde namelijk weten of het een stiekeme IVF was of vreemdgaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehe heb jij die shit echt gelezen ja
laat je je familie niet studeren, fuck hun.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Je stopt wat in je huis, je koopt een waggie, je laat wat familie studeren.
Klaar, weg geld.
Oja, tattas be like.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
laat je je familie niet studeren, fuck hun.
ik stem toch niet voor niets voor een staat die de verzorging op zich neemtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Allemaal links voor verzorgingsstaat stemmen, maar eigen familie laten stikken.
Genot.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik stem toch niet voor niets voor een staat die de verzorging op zich neemt
zo ben ikquote:
Ok.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles onder een miljoen is niet echt bijzonder hoor.
Ik heb toch niet om m'n familie gevraagd, wel dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Allemaal links voor verzorgingsstaat stemmen, maar eigen familie laten stikken.
Genot.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb toch niet om m'n familie gevraagd, wel dan?
Paar kilo halenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zou jij dan met die paar ton doen.
Ik had de link gepost, maar die had je genegeerd.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag van jou ook geen argumenten.
Moet ik soms even gaan quoten waar ik in den beginne aan refereerde? Je begint namelijk over hele andere dingen.
quote:
En toen was het ineens weer stil vanaf jou kant. :s En was je eerste reactie:quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanaf hier KLB / [KLB SC] SPSS expert TARDIS.
Maar je hebt daar gewoon zelf gereageerd.
Het volgende topic kwam Braddie erop terugquote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:55 schreef Kurovski het volgende:
Weekje coke gedaan en denken dat ik aan coke zit.Coke is heel verslavend. Dat is bekend. Denk nou niet dat ik daar aan vast zit of zo. Heb je het niet begrepen.
Reageer jij ineens:quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze discussie heb ik mij toen van teruggetrokken omdat het een pagina's lange discussie werd tussen Chai/Matip/Jou waarin jij steeds maar bleef hameren op het feit dat jouw kennis de enige juiste kennis was. En jij duidelijk niet wilde erkennen dat zowel Matip als Chai gelijk hadden.
Terwijl ik die link het vorige topic gepost had, maar jij negeerde die.quote:
ies koeltoerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:08 schreef Drug het volgende:
Er is vrij veel vijandschap in deze sc. Ik verbaas me daar een beetje over eerlijk gezegd. Vinden mensen het dan echt boeiend om op een internetforum halfbakken fitties te voeren?
Ik vind het heerlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:08 schreef Drug het volgende:
Er is vrij veel vijandschap in deze sc. Ik verbaas me daar een beetje over eerlijk gezegd. Vinden mensen het dan echt boeiend om op een internetforum halfbakken fitties te voeren?
met de SC'er waarmee ik gemeet heb, ging het IRL net zo hoor, gewoon vol d'r in en elkaar keihard afrekenen op de kleinste onvolkomen heden, AU PLEIN PUBLIC!!!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:20 schreef Drug het volgende:
Koeltoer van internethelden die irl te pussy zijn om biggie te doen?
Verspreid liever vrede en liefde ✌
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Achja, vreemd gaan is helemaal hip in atheistisch links nederland.
Dat is helaas zeker waar, echt zo'n luie indo donder geworden die man. Had laatst nog hete tempeh gemaakt was echt goddelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee. Jammer genoeg. Maar hij heeft ook niet veel nieuwe recepten geplaatst recentelijk.
Ik krijg de Tofu nooit zoals bij de Toko hier. Die smaken weten ze er helemaal in te laten trekken. Zoals bij van die zoete Tofu.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:50 schreef zeer het volgende:
Dat is helaas zeker waar, echt zo'n luie indo donder geworden die man. Had laatst nog hete tempeh gemaakt was echt goddelijk.
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:44 schreef zeer het volgende:
[..]
met de SC'er waarmee ik gemeet heb, ging het IRL net zo hoor, gewoon vol d'r in en elkaar keihard afrekenen op de kleinste onvolkomen heden, AU PLEIN PUBLIC!!!
Langer marineren met iets zuurs erin (tamarinde of citroensap of de kut van je vriendinquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik krijg de Tofu nooit zoals bij de Toko hier. Die smaken weten ze er helemaal in te laten trekken. Zoals bij van die zoete Tofu.
alleen faggots houden zich met dit soort dingen bezigquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:54 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteed met Chyna, levensverzekering is binnen!
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Was je nog bij foodfestival?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:54 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteed met Chyna, levensverzekering is binnen!
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Gaat er irl nog veel heftiger aan toe.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:20 schreef Drug het volgende:
Koeltoer van internethelden die irl te pussy zijn om biggie te doen?
Verspreid liever vrede en liefde ✌
sinds ik weet dat Braddie een dashcam heeft fiets ik standaard met een bomgordel om voor het geval dat ik hem tegen kom en dan werkelijk een epische aflevering kan verzorgenquote:
Bloem ja?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:55 schreef zeer het volgende:
Langer marineren met iets zuurs erin (tamarinde of citroensap of de kut van je vriendin![]()
) en nadien beetje bloem er overheen doet bij mij altijd wel de truc!
De echte vraag is of het strak aanvoelt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:00 schreef zeer het volgende:
Sinds kort een vriendin..
En nu ben ik er achter gekomen dat haar vagina niet helemaal natuurlijk aanvoelt. Het kost zelfs moeite om klaar te komen. We gebruiken wel glijmiddel.
Iemand advies?
Braddie? Hij had zo'n goed voornemen manquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:10 schreef Chai het volgende:
Ah kijk, het word weer persoonlijk... Fijn, want natuurlijk ben IK degene die alles online gooit. En ben IK degene die bepaalde uitspraken doet.
maar JULLIE zijn de mensen hier die een hoop dingen uit hun verband trekken, mij woorden in m`n mond leggen. Net doe alsof ik zonder enige reden die uitkering krijg en instanties loop te naaien en te frauderen wat echt f*cking bullshit is. Excuses voor m`n taalgebruik, maar hier word IK moedeloos van.
Ik ben een gast van 25 die nog thuis woont, ik heb een hoop kosten, niet alleen m`n telefoon of m`n auto, maar ik betaal ook kost geld aan mijn moeder wat in mijn ogen een achterlijk bedrag van bijna 500 euro is, heb ook andere rekeningen die ik moet betalen, het onderhoud van m`n auto, want daar doe ik ECHT WEL moeite voor, maar nogmaals met een vader die zich niet helemaal 100% in zet voor de veiligheid van mij en m`n auto en mij dus maar met half werk afscheept schiet dit ook niet op.
Ik BEN op zoek naar werk, ik wil g*dv*rd*mme JUIST aan het werk.
Maar het zit heel simpel.
De man die mijn jobcoach was heb IK laatst maar even haar fijn verteld dat 'ie op mag donderen omdat hij geen @#$%& voor mij uitvoert en nergens achteraan gaat, als ik met dingen kom is het "ja ik bel je er later over" of "bel mij van het weekend maar even"
De bedrijven waar ik wil solliciteren hebben als eis dat ik MINIMAAL 1 jaar m`n rijbewijs moet hebben en dat heb ik nog niet.
De bevdrijven die mij WEL willen hebben ga IK niet voor werken want Ik ga NIET voor 3-5 euro per uur staan werken op mijn 25e, spijt mij enorm, maar ik heb ook zoiets als levensbehoeftes en onderhoud. En dat word hem niet.
Er worden mij baantjes aangeboden zoals werken op een sociale werkplaats vrijwillig. Sorry, maar ik ga niet vrijwillig 40 uur in de week lampen kappen vouwen of vrijwillig 40 uur in de week doosjes vouwen of plasticjes vormen. Daar heb ik 0,0 behoefte aan en dat gaat alleen maar NOG demotiverender werken.
Die uitkering is op dit moment een vangnet omdat ik nog thuis woon en op zoek ben naar een baan, ALS ik dalijk een baan heb en ik word aangenomen en ik verdien meer dan wat ik nu krijg met die WaJong dan ga ik uiteraard met het uwv overleggen en gaat die uitkering weg en ga ik gewoon volledig aan het werk voor een bedrijf. MAAR dan moet ik WEL worden aangenomen, worden teruggebeld, aan eisen voldoen ETC. En wat ik al zei ik heb ZELF ook de eis en dat is toch écht wel het minimumloon verdienen, want werken is natuurlijk hartstikke fijn, maar het moet ook nog wel acceptabel zijn.
Ik mag ook NIET bijverdienen, als ik iets bijverdien word mijn uitkering gestopt, dan ben ik dus helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal nergens meer.
De reden dat ik die uitkering heb heb ik hier al meerdere keren besproken, daar ga ik het NIET weer over hebben.
Jammer, erg jammer, dat mensen gelijk weer zo persoonlijk worden en net doen alsof ik hier de boosdoener ben, en een kl**tzak die de boel probeert te naaien en op te lichten en die die uitkering niet mag hebben etc etc. Hij is mij niet voor niets aangewezen.
http://www.dumpert.nl/med(...)lult_zich_op_tv.htmlquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:16 schreef Drug het volgende:
Wajong? Mensen maken daar echt gebruik van? Ik dacht dat dat meer was als belediging
zuchtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja voor FOK!, maar dit postte hij op Autoweek.
Hee Chai ga je ook zo naar Zwolle lekker te shoppen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)lult_zich_op_tv.html
Als ze jou afsluiten dan offer ik Braddie ook op.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Braddie moeten ze gwn van internet afsluiten. Hij deelt te veel prive info.
Neequote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Hee Chai ga je ook zo naar Zwolle lekker te shoppen?
Met bloem haal je het laatste vocht van de buitenkant af en dan frituurt 'ie mooier. Beetje alsof je een beslagje maakt. Niet echt traditioneel maar fuck it toch.quote:
Als ze mij afsluiten, dan kom jij met mij mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ze jou afsluiten dan offer ik Braddie ook op.
Pff en dan mijzelf de hele dag vervelen zeker. Ik duik onder.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ze mij afsluiten, dan kom jij met mij mee.
ik heb ook vaak binnen zitten mast goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:28 schreef Catkiller het volgende:
Wat één raar topic die van straatvrees hebben, in KLB.Snap sowieso niet wat er erg is aan binnen zitten mast goed.
Ga niet opzettelijk mijn berichten aanpassen zodat je populair kan doen joh.quote:
Moet wel een troll zijn, ik geloof het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:28 schreef Catkiller het volgende:
Wat één raar topic die van straatvrees hebben, in KLB.Snap sowieso niet wat er erg is aan binnen zitten maar goed.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 06:57 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Pics van mij aan het strand?
Dit heeft niks met uiterlijk te maken. Ik weeg 51 kg en ben juist heel slank
Ik heb meer het idee dat ik niet " goed genoeg ben" en dat mensen me zielig vinden, omdat ik alleen over straat loop met mn dochter...zonder man of vrienden. Meestal zijn het gelukkige gezinnetjes, of groepjes die eropuit gaan
Zij post ook redelijk veel in R&P dacht ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet wel een troll zijn, ik geloof het niet
[..]
Heb je haar nu gelokquote?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet wel een troll zijn, ik geloof het niet
[..]
Ze komt vast niet.quote:
Van die dikke dijen met van die putjes er in.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:37 schreef zeer het volgende:
[..]
dit javast ook van die dikke spek memmen
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:19 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)lult_zich_op_tv.html
quote:
Mag niet van Profquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze komt vast niet.
En anders geven wij haar even lekker rauw klb advies ipv koetsjiekoetsjie a la r&p.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Van die dikke dijen met van die putjes er in.
Sws dat die dochter later een enorme slet wordt. Met een moeder met allemaal issues met mannen en ook niet zonder man aan haar zijde naar buiten durft te gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze komt vast niet.
En anders geven wij haar even lekker rauw klb advies ipv koetsjiekoetsjie a la r&p.
Mijn stiefmoeder heeft een WaJonger aangenomen ongeveer 5 weken geleden. Die is gewoon enorm zwakbegaafd. Ik kan branie zijn bericht op zoveel dingen ontkrachten dat ik denk dat Braddie ook zwakbegaafd is.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:10 schreef Chai het volgende:
Ah kijk, het word weer persoonlijk... Fijn, want natuurlijk ben IK degene die alles online gooit. En ben IK degene die bepaalde uitspraken doet.
maar JULLIE zijn de mensen hier die een hoop dingen uit hun verband trekken, mij woorden in m`n mond leggen. Net doe alsof ik zonder enige reden die uitkering krijg en instanties loop te naaien en te frauderen wat echt f*cking bullshit is. Excuses voor m`n taalgebruik, maar hier word IK moedeloos van.
Ik ben een gast van 25 die nog thuis woont, ik heb een hoop kosten, niet alleen m`n telefoon of m`n auto, maar ik betaal ook kost geld aan mijn moeder wat in mijn ogen een achterlijk bedrag van bijna 500 euro is, heb ook andere rekeningen die ik moet betalen, het onderhoud van m`n auto, want daar doe ik ECHT WEL moeite voor, maar nogmaals met een vader die zich niet helemaal 100% in zet voor de veiligheid van mij en m`n auto en mij dus maar met half werk afscheept schiet dit ook niet op.
Ik BEN op zoek naar werk, ik wil g*dv*rd*mme JUIST aan het werk.
Maar het zit heel simpel.
De man die mijn jobcoach was heb IK laatst maar even haar fijn verteld dat 'ie op mag donderen omdat hij geen @#$%& voor mij uitvoert en nergens achteraan gaat, als ik met dingen kom is het "ja ik bel je er later over" of "bel mij van het weekend maar even"
De bedrijven waar ik wil solliciteren hebben als eis dat ik MINIMAAL 1 jaar m`n rijbewijs moet hebben en dat heb ik nog niet.
De bevdrijven die mij WEL willen hebben ga IK niet voor werken want Ik ga NIET voor 3-5 euro per uur staan werken op mijn 25e, spijt mij enorm, maar ik heb ook zoiets als levensbehoeftes en onderhoud. En dat word hem niet.
Er worden mij baantjes aangeboden zoals werken op een sociale werkplaats vrijwillig. Sorry, maar ik ga niet vrijwillig 40 uur in de week lampen kappen vouwen of vrijwillig 40 uur in de week doosjes vouwen of plasticjes vormen. Daar heb ik 0,0 behoefte aan en dat gaat alleen maar NOG demotiverender werken.
Die uitkering is op dit moment een vangnet omdat ik nog thuis woon en op zoek ben naar een baan, ALS ik dalijk een baan heb en ik word aangenomen en ik verdien meer dan wat ik nu krijg met die WaJong dan ga ik uiteraard met het uwv overleggen en gaat die uitkering weg en ga ik gewoon volledig aan het werk voor een bedrijf. MAAR dan moet ik WEL worden aangenomen, worden teruggebeld, aan eisen voldoen ETC. En wat ik al zei ik heb ZELF ook de eis en dat is toch écht wel het minimumloon verdienen, want werken is natuurlijk hartstikke fijn, maar het moet ook nog wel acceptabel zijn.
Ik mag ook NIET bijverdienen, als ik iets bijverdien word mijn uitkering gestopt, dan ben ik dus helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal nergens meer.
De reden dat ik die uitkering heb heb ik hier al meerdere keren besproken, daar ga ik het NIET weer over hebben.
Jammer, erg jammer, dat mensen gelijk weer zo persoonlijk worden en net doen alsof ik hier de boosdoener ben, en een kl**tzak die de boel probeert te naaien en op te lichten en die die uitkering niet mag hebben etc etc. Hij is mij niet voor niets aangewezen.
nou nouquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws dat die dochter later een enorme slet wordt. Met een moeder met allemaal issues met mannen en ook niet zonder man aan haar zijde naar buiten durft te gaan.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws dat die dochter later een enorme slet wordt. Met een moeder met allemaal issues met mannen en ook niet zonder man aan haar zijde naar buiten durft te gaan.
Ben ik dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Vraag maar aan je bilmattina aangezien jullie toch al info uitwisselen :ego:
watquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Vraag maar aan je bilmattina aangezien jullie toch al info uitwisselen :ego:
Wou net zeggen, heb niks uit te wisselen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:44 schreef Crip het volgende:
maar wij hebben nooit geroddeld over Drug, Chai. Alleen over alle andere users hier
Is Drug niet interessant?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:44 schreef Crip het volgende:
maar wij hebben nooit geroddeld over Drug, Chai. Alleen over alle andere users hier
Bij mij oooook.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wou net zeggen, heb niks uit te wisselen.![]()
+ Mycroft geeft foutmelding bij mij.
Had je edit nog gezien en teruggezet, was een woordgarpjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:46 schreef zeer het volgende:
[..]
valt gewoon niks negatiefs over te vertellen heh
ohquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je edit nog gezien en teruggezet, was een woordgarpje
Ik had bijna iets gezegd over compenseren maar dat gaat bij jou niet op snap jequote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:47 schreef Crip het volgende:
Einde van de maand ga ik me wagen aan een iPhone 6+
Nee past bij mn bbw imagequote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik had bijna iets gezegd over compenseren maar dat gaat bij jou niet op snap je
Ik schreeuw niet ;sssquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:51 schreef zeer het volgende:
[..]
zo'n dikke schreeuwende turkse vrouw maar dan uit Marokko zoooo verwarrend ;s ;s ;s
Doe DM. Ik smul van die verhalen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:49 schreef Crip het volgende:
ik wil met iemand roddelen over een tinder jongen, best juicy verhaal
ja, maar ben ginger dus gaat sws snelquote:
Nee maar goed dat je het zegt. Wil wel beter gaan insmeren dit jaar.quote:
Ja, wat? Donderdag lekker bij het water zitten vertoeven en te laat ingesmeerd dus jaquote:
Ghehe ieuw van die rimpeldeco waarvan de rimpels gewoon rimpels hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee maar goed dat je het zegt. Wil wel beter gaan insmeren dit jaar.
Decolleté wil nog weleens een rode gloed krijgen, maar ben bang dat als ik dat te vaak heb ik later echt zo'n vies rimpeldeco heb.Zo'n leereffect zie ik nog niet gebeuren, maar toch.
donderdag was het niet eens 's zo warm. Dan verbrand je wel heel snelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:53 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, wat? Donderdag lekker bij het water zitten vertoeven en te laat ingesmeerd dus ja
Ik wil SE maar ik heb al mijn geld al aan een tas uitgegevenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:47 schreef Crip het volgende:
Einde van de maand ga ik me wagen aan een iPhone 6+
Heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee maar goed dat je het zegt. Wil wel beter gaan insmeren dit jaar.
Decolleté wil nog weleens een rode gloed krijgen, maar ben bang dat als ik dat te vaak heb ik later echt zo'n vies rimpeldeco heb.Zo'n leereffect zie ik nog niet gebeuren, maar toch.
zou nooit kunnen accepteren dat jij ginger bentquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:53 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, wat? Donderdag lekker bij het water zitten vertoeven en te laat ingesmeerd dus ja
wist dit ook welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:54 schreef Matip het volgende:
haha grapje toch ben helemaal geen ginger xDddd
Koop iPhone 4 dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:54 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik wil SE maar ik heb al mijn geld al aan een tas uitgegeven
Nee hoor, tuinwerken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:55 schreef zeer het volgende:
[..]
wel beetje broze botten door het vitamine d tekort maar ja
Ik typte nour el ain in google en kreeg een mannelijke zanger ik vertrouw je nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:55 schreef Drug het volgende:
[..]
Letterlijk: licht van m'n oog. Overdrachtelijk: oogappeltje.
lol truequote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Degenen waarbij het ginger zijn relatief meevalt meestal.
agahagahahaHAGAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[troll]Het feit dat blanken en gingers snel verbranden is een signaal van God. Dat luidt blijf bij je eigen kleur. Ik heb jullie niet voor niets gedropt in Noordwest Europa...aangenaam zeeklimaat waarin jullie goed kunnen gedijen.[/troll]
hij verteld de waarheidquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik typte nour el ain in google en kreeg een mannelijke zanger ik vertrouw je niet
Gewoon een relatie met een man beginnen, misschien helpt dat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:58 schreef zeer het volgende:
gewoon ieder weekend heh dan ben je vroeg op weet ik het allemaal wat en vervolgens zit ik nog een uur te wachten voordat we EINDELIJK weg kunnen
Als ik mannen ook maar een beetje aantrekkelijk zou vinden zou ik dat wel overwegen ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon een relatie met een man beginnen, misschien helpt dat.
geen natural beauty zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar hoe doen jullie dat met make up dan, ik wil geen sproeten of zo krijgen ;s. Eerst zonnebrandcreme in laten trekken en dan klein beetje foundation? Foundation met spf vind ik maar matigjes.
gewoon helemaal niet en op tijd de zon uit gaanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar hoe doen jullie dat met make up dan, ik wil geen sproeten of zo krijgen ;s. Eerst zonnebrandcreme in laten trekken en dan klein beetje foundation? Foundation met spf vind ik maar matigjes.
cachet zou ook wat kunnen trekken thuis en er geld mee verdienenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, anderen kiezen ervoor om thuis wajong te trekken![]()
zonnebrand creme voor het gezicht ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Gwn geen make-up op de huid maar alleen mascara.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel makkelijker. Kom alleen niet in aanmerking voor een WaJongquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, anderen kiezen ervoor om thuis wajong te trekken![]()
Meh ik heb nu 6, die 4 is downgrade. Ik wil wel kleiner toestel, die SE is perfect voor mij. Einde van de maand ga ik 'm halen denk. Misschien krijg ik zelfs nog wat centrjes terug voor m'n totaal verfuckte 6quote:
Amr Diab heeft zo'n ergerlijk liedje gezongen hierover ja. Maar Crip kan bevestigen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik typte nour el ain in google en kreeg een mannelijke zanger ik vertrouw je niet
Dat zou je niet zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel makkelijker. Kom alleen niet in aanmerking voor een WaJong
Maar dan voel ik mij srsly nakedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gwn geen make-up op de huid maar alleen mascara.
[..]
Sorry dat ik teringlelijk ben niet iedereen is zo'n knappe ginger als jij he :squote:
absolute vocht gehaltequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:02 schreef Chai het volgende:
Vanochtend ging ik de hond uitlaten, maar ondanks dat het 13 graden was, voelde het juist lekker warm. Ochtenden aan het begin van een warme dag voelen altijd lekker, maar op andere dagen is 13 graden alweer best koud. Hoe kan dat ? :s
Luchtvochtigheid?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:02 schreef Chai het volgende:
Vanochtend ging ik de hond uitlaten, maar ondanks dat het 13 graden was, voelde het juist lekker warm. Ochtenden aan het begin van een warme dag voelen altijd lekker, maar op andere dagen is 13 graden alweer best koud. Hoe kan dat ? :s
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
HOEZO?quote:
Dat went wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar dan voel ik mij srsly naked
[..]
Sorry dat ik teringlelijk ben niet iedereen is zo'n knappe ginger als jij he :s
Pff geen moeilijke vragen stellen zo vroeg hoor.quote:
;squote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pff geen moeilijke vragen stellen zo vroeg hoor.
Kom we gaan samen wegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:06 schreef xcachet het volgende:
Ik moet nog zooooooo veel doen vandaag. En ik zit op fucking FOK!.
Oké. Ik kom terug als ik minstens twee verslagen af heb en mijn to do list heb afgewerkt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom we gaan samen weg
Ik moet ontbijten maar rollen in mn bed is leuker
snap het sowieso niet, lelijke mannen dragen toch ook geen make-upquote:
Jij draagt geen tot weinig make-up he.quote:
Succes bebe.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oké. Ik kom terug als ik minstens twee verslagen af heb en mijn to do list heb afgewerkt.
Gr gr
je hebt wel zo'n bn faggot die z'n baard verft tochquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef Matip het volgende:
[..]
snap het sowieso niet, lelijke mannen dragen toch ook geen make-up
Zou wel een idee zijn, kaaklijn contouren enz.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef Matip het volgende:
[..]
snap het sowieso niet, lelijke mannen dragen toch ook geen make-up
gemene sneer naar crip hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Ben geen expert dames, maar foundation gebruik je toch om de oneffenheden en vlekjes weg te werken...lijkt mij beter om geleidelijk gebruik te maken van de zon zodat je een mooie egale kleur krijgt....
[troll] maar als je lui varken bent, pleur die foundation er maar op [/troll]
Waarom zou je die verven?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:09 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt wel zo'n bn faggot die z'n baard verft toch
True that. Eigenlijk pigmentvlekken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Ben geen expert dames, maar foundation gebruik je toch om de oneffenheden en vlekjes weg te werken...lijkt mij beter om geleidelijk gebruik te maken van de zon zodat je een mooie egale kleur krijgt....
[troll] maar als je lui varken bent, pleur die foundation er maar op [/troll]
Dit geldt voor mij ook. Ik had in bed allemaal grootste plannen om mijn leven op orde te brengen. Dus bed uit gekomen, stap 1. Maar daar blijft het een beetje bij tot nu toe.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:06 schreef xcachet het volgende:
Ik moet nog zooooooo veel doen vandaag. En ik zit op fucking FOK!.
make up kun je alleen zo slecht neuken hehquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:10 schreef Crip het volgende:
Als ik moest kiezen tussen make up of een man dan zou ik voor makeup kiezen
uberhaupt je haar verven als je man bent......quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:09 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt wel zo'n bn faggot die z'n baard verft toch
Zie edit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:10 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee joh daarvoor heb je primer en concealer
Ik heb nu toch ook een vriend?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
[..]
make up kun je alleen zo slecht neuken heh
Hoe kom ik aan wenkbrauwen dan? Huehuehequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:
Beetje mascara (subtiel aangebracht en niet van die moederneukende klodders) en mooie kleur lippenstift of lippengloss...misschien nog een goede gezichtscrème....meer heeft een mooie vrouw niet nodig....
Valse wimpers...A big No No
lol schattig dat je denkt dt vrouwen geven om deze meningquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:
Beetje mascara (subtiel aangebracht en niet van die moederneukende klodders) en mooie kleur lippenstift of lippengloss...misschien nog een goede gezichtscrème....meer heeft een mooie vrouw niet nodig....
Valse wimpers...A big No No
zouden vrouwen eens moeten doenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef Crip het volgende:
[..]
lol schattig dat je denkt dt vrouwen geven om deze mening
Je hebt toch geen getekende wenkbrauwen hè?quote:
Epileer niks, maar ze zijn blond.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen getekende wenkbrauwen hè?
Gewoon je natuurlijke wenkbrauwen volgen en niet te veel epileren...houd de shape zo natuurlijk mogelijk
Een echte man wil geen geplamuurd wijf...ik wil 's ochtends wakker worden naast een vogelverschrikker....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een echte man wil geen geplamuurd wijf...ik wil 's ochtends wakker worden naast een vogelverschrikker....
Less is more...
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar dan wil een echte man niet meer naast me wakker worden zeg je net.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan moet je wenkbrauwen verven schat en hopen dat het niet gaat regenen
Gelukkig heb ik alleen maar natuurlijke schoonheden mogen ervaren (en ik selecteerde daar ook wel op) en geen 28 lagen geplamuurdjesquote:
ekt hequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef Drug het volgende:
Haha mannen allemaal janken op make-up
Ze3ma moet allemaal puur natuur, eigenlijk gewoon jelly dat ze zelf niks op hun grafporem durven te smeren
Verven? Potlood swa, is routine om die wenkies on fleek te krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan moet je wenkbrauwen verven schat en hopen dat het niet gaat regenen
niet alle mannen zijn lelijk hequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef Drug het volgende:
Haha mannen allemaal janken op make-up
Ze3ma moet allemaal puur natuur, eigenlijk gewoon jelly dat ze zelf niks op hun grafporem durven te smeren
lolquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen maar natuurlijke schoonheden mogen ervaren (en ik selecteerde daar ook wel op) en geen 28 lagen geplamuurdjes
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen maar natuurlijke schoonheden mogen ervaren (en ik selecteerde daar ook wel op) en geen 28 lagen geplamuurdjes
Je wenkbrauwen verven omdat ze blond zijn is een wereld van verschil dat je hele kop onder plamuren...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dan wil een echte man niet meer naast me wakker worden zeg je net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |