Ik heb nu toch ook een vriend?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
[..]
make up kun je alleen zo slecht neuken heh
Hoe kom ik aan wenkbrauwen dan? Huehuehequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:
Beetje mascara (subtiel aangebracht en niet van die moederneukende klodders) en mooie kleur lippenstift of lippengloss...misschien nog een goede gezichtscrème....meer heeft een mooie vrouw niet nodig....
Valse wimpers...A big No No
lol schattig dat je denkt dt vrouwen geven om deze meningquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:
Beetje mascara (subtiel aangebracht en niet van die moederneukende klodders) en mooie kleur lippenstift of lippengloss...misschien nog een goede gezichtscrème....meer heeft een mooie vrouw niet nodig....
Valse wimpers...A big No No
zouden vrouwen eens moeten doenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef Crip het volgende:
[..]
lol schattig dat je denkt dt vrouwen geven om deze mening
Je hebt toch geen getekende wenkbrauwen hè?quote:
Epileer niks, maar ze zijn blond.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen getekende wenkbrauwen hè?
Gewoon je natuurlijke wenkbrauwen volgen en niet te veel epileren...houd de shape zo natuurlijk mogelijk
Een echte man wil geen geplamuurd wijf...ik wil 's ochtends wakker worden naast een vogelverschrikker....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een echte man wil geen geplamuurd wijf...ik wil 's ochtends wakker worden naast een vogelverschrikker....
Less is more...
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar dan wil een echte man niet meer naast me wakker worden zeg je net.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan moet je wenkbrauwen verven schat en hopen dat het niet gaat regenen
Gelukkig heb ik alleen maar natuurlijke schoonheden mogen ervaren (en ik selecteerde daar ook wel op) en geen 28 lagen geplamuurdjesquote:
ekt hequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef Drug het volgende:
Haha mannen allemaal janken op make-up
Ze3ma moet allemaal puur natuur, eigenlijk gewoon jelly dat ze zelf niks op hun grafporem durven te smeren
Verven? Potlood swa, is routine om die wenkies on fleek te krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan moet je wenkbrauwen verven schat en hopen dat het niet gaat regenen
niet alle mannen zijn lelijk hequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef Drug het volgende:
Haha mannen allemaal janken op make-up
Ze3ma moet allemaal puur natuur, eigenlijk gewoon jelly dat ze zelf niks op hun grafporem durven te smeren
lolquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen maar natuurlijke schoonheden mogen ervaren (en ik selecteerde daar ook wel op) en geen 28 lagen geplamuurdjes
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen maar natuurlijke schoonheden mogen ervaren (en ik selecteerde daar ook wel op) en geen 28 lagen geplamuurdjes
Je wenkbrauwen verven omdat ze blond zijn is een wereld van verschil dat je hele kop onder plamuren...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dan wil een echte man niet meer naast me wakker worden zeg je net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |