Kom we gaan samen wegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:06 schreef xcachet het volgende:
Ik moet nog zooooooo veel doen vandaag. En ik zit op fucking FOK!.
Oké. Ik kom terug als ik minstens twee verslagen af heb en mijn to do list heb afgewerkt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom we gaan samen weg
Ik moet ontbijten maar rollen in mn bed is leuker
snap het sowieso niet, lelijke mannen dragen toch ook geen make-upquote:
Jij draagt geen tot weinig make-up he.quote:
Succes bebe.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oké. Ik kom terug als ik minstens twee verslagen af heb en mijn to do list heb afgewerkt.
Gr gr
je hebt wel zo'n bn faggot die z'n baard verft tochquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef Matip het volgende:
[..]
snap het sowieso niet, lelijke mannen dragen toch ook geen make-up
Zou wel een idee zijn, kaaklijn contouren enz.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef Matip het volgende:
[..]
snap het sowieso niet, lelijke mannen dragen toch ook geen make-up
gemene sneer naar crip hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Ben geen expert dames, maar foundation gebruik je toch om de oneffenheden en vlekjes weg te werken...lijkt mij beter om geleidelijk gebruik te maken van de zon zodat je een mooie egale kleur krijgt....
[troll] maar als je lui varken bent, pleur die foundation er maar op [/troll]
Waarom zou je die verven?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:09 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt wel zo'n bn faggot die z'n baard verft toch
True that. Eigenlijk pigmentvlekken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Ben geen expert dames, maar foundation gebruik je toch om de oneffenheden en vlekjes weg te werken...lijkt mij beter om geleidelijk gebruik te maken van de zon zodat je een mooie egale kleur krijgt....
[troll] maar als je lui varken bent, pleur die foundation er maar op [/troll]
Dit geldt voor mij ook. Ik had in bed allemaal grootste plannen om mijn leven op orde te brengen. Dus bed uit gekomen, stap 1. Maar daar blijft het een beetje bij tot nu toe.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:06 schreef xcachet het volgende:
Ik moet nog zooooooo veel doen vandaag. En ik zit op fucking FOK!.
make up kun je alleen zo slecht neuken hehquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:10 schreef Crip het volgende:
Als ik moest kiezen tussen make up of een man dan zou ik voor makeup kiezen
uberhaupt je haar verven als je man bent......quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:09 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt wel zo'n bn faggot die z'n baard verft toch
Zie edit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:10 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee joh daarvoor heb je primer en concealer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |