donderdag was het niet eens 's zo warm. Dan verbrand je wel heel snelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:53 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, wat? Donderdag lekker bij het water zitten vertoeven en te laat ingesmeerd dus ja
Ik wil SE maar ik heb al mijn geld al aan een tas uitgegevenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:47 schreef Crip het volgende:
Einde van de maand ga ik me wagen aan een iPhone 6+
Heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee maar goed dat je het zegt. Wil wel beter gaan insmeren dit jaar.
Decolleté wil nog weleens een rode gloed krijgen, maar ben bang dat als ik dat te vaak heb ik later echt zo'n vies rimpeldeco heb.Zo'n leereffect zie ik nog niet gebeuren, maar toch.
zou nooit kunnen accepteren dat jij ginger bentquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:53 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, wat? Donderdag lekker bij het water zitten vertoeven en te laat ingesmeerd dus ja
wist dit ook welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:54 schreef Matip het volgende:
haha grapje toch ben helemaal geen ginger xDddd
Koop iPhone 4 dan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:54 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik wil SE maar ik heb al mijn geld al aan een tas uitgegeven
Nee hoor, tuinwerken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:55 schreef zeer het volgende:
[..]
wel beetje broze botten door het vitamine d tekort maar ja
Ik typte nour el ain in google en kreeg een mannelijke zanger ik vertrouw je nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:55 schreef Drug het volgende:
[..]
Letterlijk: licht van m'n oog. Overdrachtelijk: oogappeltje.
lol truequote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Degenen waarbij het ginger zijn relatief meevalt meestal.
agahagahahaHAGAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[troll]Het feit dat blanken en gingers snel verbranden is een signaal van God. Dat luidt blijf bij je eigen kleur. Ik heb jullie niet voor niets gedropt in Noordwest Europa...aangenaam zeeklimaat waarin jullie goed kunnen gedijen.[/troll]
hij verteld de waarheidquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik typte nour el ain in google en kreeg een mannelijke zanger ik vertrouw je niet
Gewoon een relatie met een man beginnen, misschien helpt dat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:58 schreef zeer het volgende:
gewoon ieder weekend heh dan ben je vroeg op weet ik het allemaal wat en vervolgens zit ik nog een uur te wachten voordat we EINDELIJK weg kunnen
Als ik mannen ook maar een beetje aantrekkelijk zou vinden zou ik dat wel overwegen ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon een relatie met een man beginnen, misschien helpt dat.
geen natural beauty zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar hoe doen jullie dat met make up dan, ik wil geen sproeten of zo krijgen ;s. Eerst zonnebrandcreme in laten trekken en dan klein beetje foundation? Foundation met spf vind ik maar matigjes.
gewoon helemaal niet en op tijd de zon uit gaanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar hoe doen jullie dat met make up dan, ik wil geen sproeten of zo krijgen ;s. Eerst zonnebrandcreme in laten trekken en dan klein beetje foundation? Foundation met spf vind ik maar matigjes.
cachet zou ook wat kunnen trekken thuis en er geld mee verdienenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, anderen kiezen ervoor om thuis wajong te trekken![]()
zonnebrand creme voor het gezicht ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Gwn geen make-up op de huid maar alleen mascara.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel makkelijker. Kom alleen niet in aanmerking voor een WaJongquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, anderen kiezen ervoor om thuis wajong te trekken![]()
Meh ik heb nu 6, die 4 is downgrade. Ik wil wel kleiner toestel, die SE is perfect voor mij. Einde van de maand ga ik 'm halen denk. Misschien krijg ik zelfs nog wat centrjes terug voor m'n totaal verfuckte 6quote:
Amr Diab heeft zo'n ergerlijk liedje gezongen hierover ja. Maar Crip kan bevestigen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik typte nour el ain in google en kreeg een mannelijke zanger ik vertrouw je niet
Dat zou je niet zeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel makkelijker. Kom alleen niet in aanmerking voor een WaJong
Maar dan voel ik mij srsly nakedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gwn geen make-up op de huid maar alleen mascara.
[..]
Sorry dat ik teringlelijk ben niet iedereen is zo'n knappe ginger als jij he :squote:
absolute vocht gehaltequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:02 schreef Chai het volgende:
Vanochtend ging ik de hond uitlaten, maar ondanks dat het 13 graden was, voelde het juist lekker warm. Ochtenden aan het begin van een warme dag voelen altijd lekker, maar op andere dagen is 13 graden alweer best koud. Hoe kan dat ? :s
Luchtvochtigheid?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:02 schreef Chai het volgende:
Vanochtend ging ik de hond uitlaten, maar ondanks dat het 13 graden was, voelde het juist lekker warm. Ochtenden aan het begin van een warme dag voelen altijd lekker, maar op andere dagen is 13 graden alweer best koud. Hoe kan dat ? :s
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
HOEZO?quote:
Dat went wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar dan voel ik mij srsly naked
[..]
Sorry dat ik teringlelijk ben niet iedereen is zo'n knappe ginger als jij he :s
Pff geen moeilijke vragen stellen zo vroeg hoor.quote:
;squote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pff geen moeilijke vragen stellen zo vroeg hoor.
Kom we gaan samen wegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:06 schreef xcachet het volgende:
Ik moet nog zooooooo veel doen vandaag. En ik zit op fucking FOK!.
Oké. Ik kom terug als ik minstens twee verslagen af heb en mijn to do list heb afgewerkt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom we gaan samen weg
Ik moet ontbijten maar rollen in mn bed is leuker
snap het sowieso niet, lelijke mannen dragen toch ook geen make-upquote:
Jij draagt geen tot weinig make-up he.quote:
Succes bebe.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oké. Ik kom terug als ik minstens twee verslagen af heb en mijn to do list heb afgewerkt.
Gr gr
je hebt wel zo'n bn faggot die z'n baard verft tochquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef Matip het volgende:
[..]
snap het sowieso niet, lelijke mannen dragen toch ook geen make-up
Zou wel een idee zijn, kaaklijn contouren enz.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef Matip het volgende:
[..]
snap het sowieso niet, lelijke mannen dragen toch ook geen make-up
gemene sneer naar crip hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Ben geen expert dames, maar foundation gebruik je toch om de oneffenheden en vlekjes weg te werken...lijkt mij beter om geleidelijk gebruik te maken van de zon zodat je een mooie egale kleur krijgt....
[troll] maar als je lui varken bent, pleur die foundation er maar op [/troll]
Waarom zou je die verven?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:09 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt wel zo'n bn faggot die z'n baard verft toch
True that. Eigenlijk pigmentvlekken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Ben geen expert dames, maar foundation gebruik je toch om de oneffenheden en vlekjes weg te werken...lijkt mij beter om geleidelijk gebruik te maken van de zon zodat je een mooie egale kleur krijgt....
[troll] maar als je lui varken bent, pleur die foundation er maar op [/troll]
Dit geldt voor mij ook. Ik had in bed allemaal grootste plannen om mijn leven op orde te brengen. Dus bed uit gekomen, stap 1. Maar daar blijft het een beetje bij tot nu toe.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:06 schreef xcachet het volgende:
Ik moet nog zooooooo veel doen vandaag. En ik zit op fucking FOK!.
make up kun je alleen zo slecht neuken hehquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:10 schreef Crip het volgende:
Als ik moest kiezen tussen make up of een man dan zou ik voor makeup kiezen
uberhaupt je haar verven als je man bent......quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:09 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt wel zo'n bn faggot die z'n baard verft toch
Zie edit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:10 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee joh daarvoor heb je primer en concealer
Ik heb nu toch ook een vriend?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
[..]
make up kun je alleen zo slecht neuken heh
Hoe kom ik aan wenkbrauwen dan? Huehuehequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:
Beetje mascara (subtiel aangebracht en niet van die moederneukende klodders) en mooie kleur lippenstift of lippengloss...misschien nog een goede gezichtscrčme....meer heeft een mooie vrouw niet nodig....
Valse wimpers...A big No No
lol schattig dat je denkt dt vrouwen geven om deze meningquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:12 schreef vincenzo78 het volgende:
Beetje mascara (subtiel aangebracht en niet van die moederneukende klodders) en mooie kleur lippenstift of lippengloss...misschien nog een goede gezichtscrčme....meer heeft een mooie vrouw niet nodig....
Valse wimpers...A big No No
zouden vrouwen eens moeten doenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef Crip het volgende:
[..]
lol schattig dat je denkt dt vrouwen geven om deze mening
Je hebt toch geen getekende wenkbrauwen hč?quote:
Epileer niks, maar ze zijn blond.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen getekende wenkbrauwen hč?
Gewoon je natuurlijke wenkbrauwen volgen en niet te veel epileren...houd de shape zo natuurlijk mogelijk
Een echte man wil geen geplamuurd wijf...ik wil 's ochtends wakker worden naast een vogelverschrikker....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een echte man wil geen geplamuurd wijf...ik wil 's ochtends wakker worden naast een vogelverschrikker....
Less is more...
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar dan wil een echte man niet meer naast me wakker worden zeg je net.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan moet je wenkbrauwen verven schat en hopen dat het niet gaat regenen
Gelukkig heb ik alleen maar natuurlijke schoonheden mogen ervaren (en ik selecteerde daar ook wel op) en geen 28 lagen geplamuurdjesquote:
ekt hequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef Drug het volgende:
Haha mannen allemaal janken op make-up
Ze3ma moet allemaal puur natuur, eigenlijk gewoon jelly dat ze zelf niks op hun grafporem durven te smeren
Verven? Potlood swa, is routine om die wenkies on fleek te krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dan moet je wenkbrauwen verven schat en hopen dat het niet gaat regenen
niet alle mannen zijn lelijk hequote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef Drug het volgende:
Haha mannen allemaal janken op make-up
Ze3ma moet allemaal puur natuur, eigenlijk gewoon jelly dat ze zelf niks op hun grafporem durven te smeren
lolquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen maar natuurlijke schoonheden mogen ervaren (en ik selecteerde daar ook wel op) en geen 28 lagen geplamuurdjes
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen maar natuurlijke schoonheden mogen ervaren (en ik selecteerde daar ook wel op) en geen 28 lagen geplamuurdjes
Je wenkbrauwen verven omdat ze blond zijn is een wereld van verschil dat je hele kop onder plamuren...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar dan wil een echte man niet meer naast me wakker worden zeg je net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |